Mits je huidige firmware niet hoger is dan 3.2, dan werkt dat inderdaad. Je brandt dan de ISO-installatie van het homebrew kanaal op DVD en draait dat gewoon via het disc channel alsof het een normaal spel is. Tot zover en niet verder mag de discussie betreffende chips ook gaan hier in dit topic. Het normale doel waarvoor chips bestemd zijn is natuurlijk illegaal en daarover kunnen we het hier niet hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Byte_Me het volgende:
als je een wiikey hebt, dan kun je toch ook gewoon dat homebrew channel installeren, zonder die zelda truuk?
Homebrew op zich is niet illegaal. Het is gewoon eigen geprogrammeerde software die je draait. Wat die software dan doet, dat kan illegaal of legaal zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Noobinator het volgende:
Volgens mij is homebrew illegaal en daarom werkt Nintendo er zo hardt tegen!
Maar, jha volgens mij kan je gedownloade spellen er op draaien;)
Nog niet hoor, toch Saviour?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Noobinator het volgende:
Maar, jha volgens mij kan je gedownloade spellen er op draaien;)
Er is wel een boot loader.quote:
Maar die werkt dus nog niet met copy'squote:
Waarom denk je dat die niet met copys werken dan? Want dat doen ze namelijk wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef ruffian het volgende:
[..]
Maar die werkt dus nog niet met copy's
Mods, ik weet niet tot hoever we mogen gaan....hopelijk is dit niet te ver
SD kaart bedoel je denk ik? is het geen SDHC? die kan de Wii nog niet lezen (of je moet de nieuwste updates hebben)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef Pyjama het volgende:
Hoi! Ik ben een enorme n00b, dus lach me niet uit alsjeblieft![]()
Ik heb gisteren een wii gekocht en ik probeer nu IOS51 en het winkelkanaal te installeren met een DS-kaartje. Als ik alles echter op de DS-kaart heb gezet en ik doe die in de wii, dan lijkt er niets op te staan. Weten jullie een oplossing?
Volgens mij heb ik versie 3.1E van de wii, dat vond ik ergens terug bij instellingen (is dat verder gunstig als ik homebrew wil?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |