O, jammer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:34 schreef arucard het volgende:
Nee volgens mij mag dat niet en al helemaal niet via een emulator zoals Snex9x.
Winkelkanaal kun je ook apart opnieuw installeren zodat je met 3.2E gewoon kunt shoppen. In dit topic staat ergens (weet niet meer precies waar) een linkje naar de Wiki met de bestanden en uitlegquote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef TheStar het volgende:
Okeej, maar nu werk bv winkelkanaal niet bij mij, niet dat ik het nodig heb op t moment, maar toch
Heb je het topic niet doorgelezen? Dit mag hier niet besproken worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Badabingea het volgende:
Kun je hiermee dus ook spellen spelen op de minder legale manier?
Ja, het werkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:01 schreef First het volgende:
Iemand hier ervaring met geexbox op de wii, die hier zijn ervaringen zou willen delen?
Kan dat op dit moment even niet nakijken, maar welke van de 2 zou ik dan moeten hebben?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
het bootbestand dat je hebt, eindigt dat op .dol of .elf?
Het was inderdaad een .elf bestand.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Het moet een .dol zijn. Het hbc is nu veel 'strenger' in het draaien van bestanden. Oudere formaten voldoen niet meer goed aan de specificaties en die worden geweigerd.
Hier heb je een juiste versie: http://www.megaupload.com/?d=EUTWPSAD
Die bevat ook gelijk een patch voor de 002-fout, mocht een spel dat nodig gaan hebben
Geen idee, je kan het toch altijd proberen?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:07 schreef Dragonetti het volgende:
Is het met geexbox mogelijk om een usb-stick te benaderen dat op een router is aangesloten?
Het probleem is dat je eerst de settings (een config file in de 'etc' directory) moet 'spelen'.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef arucard het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het toch altijd proberen?
Je kan wel via een netwerk bestanden delen dus misschien werkt dit ook wel.
Maar wat misschien makkelijker is, de usbstick gewoon in je wii steken ?
sorryquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Bart het volgende:
Even ter herinnering voor bepaalde users: illegale zaken worden niet besproken in dit topic (in geen enkel topic op FOK! overigens). Degenen die nu opeens een post missen in dit topic mogen zich aangesproken voelen.
Gewoon het HBC verwijderen van je Wii in het systeemmenu zoals je ook andere kanalen verwijderd. (instellingen, geheugeninstellingen, wii geheugen, kanalen en daar zou ie tussen moeten staan)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef Snever het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik heb mijn wii gehacked met twilight hack enz. Is het nu mogelijk om alles ongedaan te maken zodat homebrew channel en backup loader verdwijnt?
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:25 schreef Badabingea het volgende:
Kun je je firmware terugstellen als je hem al geupdate't hebt?
Oke dankjewel. Ik zat de hele tijd bij opgeslagen bestanden te kijken. Maar moet dus bij kanalen zijn. Toppie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon het HBC verwijderen van je Wii in het systeemmenu zoals je ook andere kanalen verwijderd. (instellingen, geheugeninstellingen, wii geheugen, kanalen en daar zou ie tussen moeten staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |