abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:13:22 #151
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64608242
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:08 schreef ruffian het volgende:

[..]

SD kaart bedoel je denk ik? is het geen SDHC? die kan de Wii nog niet lezen (of je moet de nieuwste updates hebben)
Ja sorry, SD bedoel ik. Er staat op het kaartje (wat ik geleent heb van iemand) SD 2 GB. Cube Memory by Dane Elec. Volgens mij dus geen SDHC?
Toeval is toeval
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 12:10:31 #152
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64609235
Op welk gedeelte precies gaat het mis? Het installeren van het HBC? Of het draaien van de IOS51+shop installer?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:23:57 #153
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64609544
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Op welk gedeelte precies gaat het mis? Het installeren van het HBC? Of het draaien van de IOS51+shop installer?
Ik kan het vanaf de computer op het kaartje zetten, maar als ik het kaartje in de wii doe en wil kijken wat er op staat dan zijn alle blokken leeg. Ik heb de bestanden uitgepakt op het kaartje gezet.

Ik klik dus op Geheugenbeheer, dan Opgeslagen gegevens, dan Wii, en als ik dan op het tablad SD-kaart klik, zie ik allemaal lege blokken. Bij Kanalen en dan SD-Kaart is ie ook leeg.
Toeval is toeval
pi_64610070
Dan moet je het ff met een ander kaartje gaan doen
Upgraden naar 3.4E kan ook maar dan werkt niet alles meer
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 12:46:29 #155
46149 __Saviour__
pi_64610096
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Pyjama het volgende:

Ik kan het vanaf de computer op het kaartje zetten, maar als ik het kaartje in de wii doe en wil kijken wat er op staat dan zijn alle blokken leeg. Ik heb de bestanden uitgepakt op het kaartje gezet.

Ik klik dus op Geheugenbeheer, dan Opgeslagen gegevens, dan Wii, en als ik dan op het tablad SD-kaart klik, zie ik allemaal lege blokken. Bij Kanalen en dan SD-Kaart is ie ook leeg.
En staat de gehackte savegame wel in de juiste map op het kaartje? En je hebt de goede versie van het bestand genomen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:57:34 #156
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64610361
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En staat de gehackte savegame wel in de juiste map op het kaartje? En je hebt de goede versie van het bestand genomen?
Ik probeer niet homebrew te installeren, ik probeer IOS51 te updaten en het winkelkanaal. Of ligt daar juist het probleem? Moet ik eerst homebrew geinstalleerd hebben voordat dat kan?
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef Jesse_ het volgende:
Dan moet je het ff met een ander kaartje gaan doen
Upgraden naar 3.4E kan ook maar dan werkt niet alles meer
Ik wilde inderdaad niet upgraden naar 3.4E omdat ik misschien nog een keer homebrew wil installeren.
Toeval is toeval
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 13:01:34 #157
46149 __Saviour__
pi_64610466
Je hebt sowieso de twilight hack nodig, ongeacht wat je wilt draaien. Normaal gebruik je die hack om het HBC te installeren, maar een enkel bestand zoals de ios51 installeren draaien kan natuurlijk ook. Maar die hack heb je dus nodig, plus Zelda. En het bestand moet in precies de juiste map staan.
Als je dan nu toch bezig bent, is het makkelijker om toch gewoon HBC te installeren. Als je het voorlopig niet gaat gebruiken, kun je het kanaal verplaatsen naar scherm 2 of verder zodat je het voorlopig nog niet ziet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64610583
Kan je via het homebrew internet dingetje het winkel kanaal ook niet updaten?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:09:01 #159
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64610629
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt sowieso de twilight hack nodig, ongeacht wat je wilt draaien. Normaal gebruik je die hack om het HBC te installeren, maar een enkel bestand zoals de ios51 installeren draaien kan natuurlijk ook. Maar die hack heb je dus nodig, plus Zelda. En het bestand moet in precies de juiste map staan.
Als je dan nu toch bezig bent, is het makkelijker om toch gewoon HBC te installeren. Als je het voorlopig niet gaat gebruiken, kun je het kanaal verplaatsen naar scherm 2 of verder zodat je het voorlopig nog niet ziet.
Aha, duidelijk. Thnx voor je uitleg.
Ik heb alleen geen Zelda. Misschien zo ff halen en dan proberen HBC te installeren. Wat je zegt, als je dan toch bezig bent...
Toeval is toeval
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 13:09:35 #160
46149 __Saviour__
pi_64610642
quote:
Kan je via het homebrew internet dingetje het winkel kanaal ook niet updaten?
De homebrew browser bedoel je neem ik aan? Die downloadt homebrew naar de SD kaart. Maar het winkelkanaal wordt op de Wii zelf geinstalleerd. Daarvoor is die aparte installer nodig. Die downloadt de nieuwe versie van het kanaal van de Nintendoserver zelf. En er moet een nieuw IOS geinstalleerd worden, dat doet die applicatie ook voor je
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64610692
Ah dat wist ik niet
Wat is een ios eigenlijk?
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 13:13:26 #162
46149 __Saviour__
pi_64610734
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Pyjama het volgende:
Aha, duidelijk. Thnx voor je uitleg.
Ik heb alleen geen Zelda. Misschien zo ff halen en dan proberen HBC te installeren. Wat je zegt, als je dan toch bezig bent...
Zelda Twilight Princess (let op, wel de Wii-versie) heb je maar éénmalig nodig als je het gebruikt om HBC te installeren. Want als dat er eenmaal op staat, gebruik je dat kanaal natuurlijk om verdere homebrew (waaronder de ios51+shop installer) te draaien. Het spel van iemand lenen kan dus ook volstaan. Maar aan de andere kant, het kopen is het ook zeker waard. Het is een enorm gaaf spel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 13:15:58 #163
46149 __Saviour__
pi_64610798
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Jesse_ het volgende:
Ah dat wist ik niet
Wat is een ios eigenlijk?
Een onderdeel van het besturingssysteem van de Wii. Elke applicatie draait op een bepaalde IOS versie. Het diskkanaal draait bijvoorbeeld op een IOS, het winkelkanaal draait op een IOS. Het nieuwe winkelkanaal wil alleen op IOS51 draaien. Dus naast het nieuwe winkelkanaal (zonder de nieuwste weigert de shopserver de verbinding), heb je ook het IOS nodig waarop dat kanaal draait.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:23:28 #164
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64611012
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zelda Twilight Princess (let op, wel de Wii-versie) heb je maar éénmalig nodig als je het gebruikt om HBC te installeren. Want als dat er eenmaal op staat, gebruik je dat kanaal natuurlijk om verdere homebrew (waaronder de ios51+shop installer) te draaien. Het spel van iemand lenen kan dus ook volstaan. Maar aan de andere kant, het kopen is het ook zeker waard. Het is een enorm gaaf spel.
Hehehe, dat het de wii versie moet zijn snap ik nog net Ik ken in mijn omgeving niemand met een wii, helaas.
Ik zuig wel ontzettend in dat soort spellen (hoewel ik je graag geloof als je zegt dat het leuk is), moet je ver komen in Zelda om homebrew te kunnen installeren?
Toeval is toeval
pi_64611108
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:23 schreef Pyjama het volgende:

[..]

Hehehe, dat het de wii versie moet zijn snap ik nog net Ik ken in mijn omgeving niemand met een wii, helaas.
Ik zuig wel ontzettend in dat soort spellen (hoewel ik je graag geloof als je zegt dat het leuk is), moet je ver komen in Zelda om homebrew te kunnen installeren?
Je hoeft alleen maar de speciale save game te openen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:33:06 #166
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64611241
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:27 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar de speciale save game te openen
Die zit er al op? Hendig!
Maarre... waar vind ik die dan Staat ie gewoon tussen andere save games?
Toeval is toeval
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 13:34:07 #167
46149 __Saviour__
pi_64611270
Zie de link in de OP. Daar vind je de gehackte savegame. En een complete instructie trouwens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:44:59 #168
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_64611565
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie de link in de OP. Daar vind je de gehackte savegame. En een complete instructie trouwens.
Ik had het al gelezen, maar vatte het niet helemaal. Nu wel trouwens, na nog een keer lezen. Ik zag op youtube ook nog een n00b-filmpje, dus denk dat het wel gaat lukken. Thnx voor je uitleg, ik ga nu Zelda kopen
Toeval is toeval
pi_64621528
Als je (per ongeluk) update naar 3.4 wordt de homebrew channel dan automatisch verwijderd?
Er zwerven ook grotere SCUMM - "ROM" games op het net rond (met full speech, zoals simon the sorcerror e.d.) doen die het ook? Of is dat net iets te veel voor de Wii?
pi_64622231
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Dragonetti het volgende:
Als je (per ongeluk) update naar 3.4 wordt de homebrew channel dan automatisch verwijderd?
Er zwerven ook grotere SCUMM - "ROM" games op het net rond (met full speech, zoals simon the sorcerror e.d.) doen die het ook? Of is dat net iets te veel voor de Wii?
Nee, dingen werken gewoon niet meer
  Donald Duck held zaterdag 3 januari 2009 @ 20:01:21 #171
46149 __Saviour__
pi_64622827
Grotere SCUMM games zijn geen probleem. De CD-versie van Monkey Island 1 draait bijvoorbeeld prima, en ook Monkey Island 3 van zo'n 450MB gaat prima.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64642270
ok thanks, ik pas wel op met updaten (Wii firmware). Wel fijn om te weten dat je de grote SCUMM games kunt spelen!

Edit:
Hoe kom je van die standaard (groen zwarte) interface af, ik zie op youtube veel duidelijkere interfaces:
voorbeeld:
En waar zet je de SCUMM games? (in een subfolder op de root van je SD kaartje?)

Ik heb momenteel wel de Homebrew Channel draaiende en SCUMMVM via de home brew browser geinstalleerd, maar als ik een game wil toevoeggen (adden) zie ik niks, terwijl ik de games wel op de SD kaartje heb gezet (in folder 'SCUMM_VM' in de root).

edit: laat maar, ik probeerde het op een andere SD kaartje (geen SDHC type) en het werkte toen wel... op de 4GB sdhc kaartje kreeg ik de classic groene skin te zien, op een normaale 128MB SD kaartje krijg de normale skin te zien en kan ik wel browsen naar de games...

[ Bericht 46% gewijzigd door Dragonetti op 06-01-2009 00:26:17 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:53:02 #173
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_64747764
Als je de wii geupdate hebt naar 3.4 kan je het HBC wél installeren (mij gelukt).
Daarna heb ik de Wii alsnog geupgrade omdat ik DVD afspelen wilde proberen en daarvoor moest hij wél per se gedowngrade worden
Iemand nog makkelijke instructies hoe ik spellen kan downloaden en spelen?
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2009 @ 22:08:11 #174
46149 __Saviour__
pi_64748416
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:02 schreef Dragonetti het volgende:
ok thanks, ik pas wel op met updaten (Wii firmware). Wel fijn om te weten dat je de grote SCUMM games kunt spelen!

Edit:
Hoe kom je van die standaard (groen zwarte) interface af, ik zie op youtube veel duidelijkere interfaces:
voorbeeld:
En waar zet je de SCUMM games? (in een subfolder op de root van je SD kaartje?)

Ik heb momenteel wel de Homebrew Channel draaiende en SCUMMVM via de home brew browser geinstalleerd, maar als ik een game wil toevoeggen (adden) zie ik niks, terwijl ik de games wel op de SD kaartje heb gezet (in folder 'SCUMM_VM' in de root).

edit: laat maar, ik probeerde het op een andere SD kaartje (geen SDHC type) en het werkte toen wel... op de 4GB sdhc kaartje kreeg ik de classic groene skin te zien, op een normaale 128MB SD kaartje krijg de normale skin te zien en kan ik wel browsen naar de games...
Er is tegenwoordig SDHC support voor homebrew beschikbaar, maar dan moet de homebrew er wel voor gecompiled zijn. Bij ScummVM is dat nog niet het geval, zal vast wel komen in een latere versie. Tot 2GB werkt in ieder geval wel. Op zo'n kaartje heb ik bijvoorbeeld ook de full speech versie van day of the tentacle gezet, de cd-versie van Monkey Island 1 en Monkey Island 3
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64782517
Ik had van de week al dit topic door zitten lezen; maar dacht eigenlijk dat we de nieuwste firmware hadden geupdate dus was het alweer vergeten...
Tot mijn vriend vanmiddag thuis kwam; heej; we moeten even een sd kaartje halen. Ik wist meteen wat ie bedoelde Zelf bij mij op het dames-fitnessclubje bij de fysio werd erover gepraat
Dus eerst maar eens gechecked welke versie firmware we hebben; 3.2. Dus morgen haalt mijn vriend meteen even en sdkaartje vanuit zijn werk
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:20:30 #176
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_64784928
Net m'n eerste gedownloade games gespeeld
Had 'm eerst geupdate naar 3.4 maar is uiteindelijk gelukt
  Donald Duck held woensdag 7 januari 2009 @ 21:25:45 #177
46149 __Saviour__
pi_64787635
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef Llewella het volgende:
Ik had van de week al dit topic door zitten lezen; maar dacht eigenlijk dat we de nieuwste firmware hadden geupdate dus was het alweer vergeten...
Tot mijn vriend vanmiddag thuis kwam; heej; we moeten even een sd kaartje halen. Ik wist meteen wat ie bedoelde Zelf bij mij op het dames-fitnessclubje bij de fysio werd erover gepraat
Dus eerst maar eens gechecked welke versie firmware we hebben; 3.2. Dus morgen haalt mijn vriend meteen even en sdkaartje vanuit zijn werk
Let op de grootte. Homebrew zelf ondersteunt tegenwoordig SDHC, maar de Wii zelf niet (althans, niet op FW3.2). Het installeren van de hack vergt dus een normale SD-kaart.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64798991
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Let op de grootte. Homebrew zelf ondersteunt tegenwoordig SDHC, maar de Wii zelf niet (althans, niet op FW3.2). Het installeren van de hack vergt dus een normale SD-kaart.
yep; gewoon sd; max 2 gb; dat had ik al gelezen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64799032
Werkt HB nu ook nog met 3,4
Narf!
  Donald Duck held donderdag 8 januari 2009 @ 11:34:45 #180
46149 __Saviour__
pi_64804382
Ja, dat werkt. Je hebt alleen een aparte versie van de twilight hack nodig, maar dat zie je zelf wel op de downloadpagina.

En is er een update van ScummVM: Nu met SDHC en USB support
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 12:02:34 #181
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_64805303
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 07:37 schreef Llewella het volgende:

[..]

yep; gewoon sd; max 2 gb; dat had ik al gelezen.
Nee hoor, 4GB werkt ook, alleen moet je dan wel een 4GB SD hebben en geen SDHC dus. Ze zijn er wel, ik heb ze ook
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Donald Duck held donderdag 8 januari 2009 @ 12:07:33 #182
46149 __Saviour__
pi_64805453
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef djkoelkast het volgende:

Nee hoor, 4GB werkt ook, alleen moet je dan wel een 4GB SD hebben en geen SDHC dus. Ze zijn er wel, ik heb ze ook
Kun je die kaart dan ook normaal gebruiken in het normale wii-menu?
Ik had wel eens gelezen over 4GB kaarten die werken, maar dan alleen als de vrije ruimte minder is dan 2GB, zodat de firmware niet in de war raakt van de hoge getallen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64805696
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat werkt. Je hebt alleen een aparte versie van de twilight hack nodig, maar dat zie je zelf wel op de downloadpagina.

En is er een update van ScummVM: Nu met SDHC en USB support
usb support

tof vandeweek weer eens instaleren
Narf!
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:48:10 #184
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_64831864
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 07:44 schreef Sickert het volgende:
Werkt HB nu ook nog met 3,4
Er is ook een mogelijkheid tot het downgraden van 3.4 naar 3.2
pi_64871382
Is er ook een makkelijk tooltje bekend om je wii kanalen te ordenen?
Begint toch wel een chaos te worden, nu vooral ik enkele spellen niet meer speel (onzin wad spellen)
  Donald Duck held zaterdag 10 januari 2009 @ 00:13:10 #186
46149 __Saviour__
pi_64873438
Dat kan in het Wiimenu zelf. Op het kanaal staan, B ingedrukt en dan A erbij. Dan kun je kanalen verplaatsen. Behalve het disckanaal. Die kun je verplaatsen met de rebooter van Gecko OS
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_64875028
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kan in het Wiimenu zelf. Op het kanaal staan, B ingedrukt en dan A erbij. Dan kun je kanalen verplaatsen. Behalve het disckanaal. Die kun je verplaatsen met de rebooter van Gecko OS
En hoelang ik er dan over gedaan heb om de kanalen naar het 2e veld te krijgen
gewoon dus op het +/- gaan staan dus
tnx voor de tip!
pi_64880862
Hier draait de boel inmiddels ook prima. Alleen wat probs gehad met sdkaart te lezen op mijn laptop; van alle computers die we hebben zit alleen op mijn laptop een lezer, en dat werkt dus niet helemaal lekker. Dus vriendlief heeft gister nog even snel een cardreader gehaald, en die is zich inmiddels flink aan het uitleven.

Lijkt me leuk om me eens te verdiepen in het zelf maken van iets; ik heb altijd al iets met spelletjes maken willen doen; dus wie weet vind ik tussen de bedrijven door nog tijd om me er eens in te verdiepen (tis al 7 jaar geleden ofzow dat ik uberhaupt heb geprogrammeerd, en volgens mij is dat heel wat anders dan dit? Ik ken alleen een paar 3gl talen).
Amber Mae
pi_64901376
Ik heb even een vraag want ik heb een probleempje met het starten van de geïnstalleerde VC spellen . Ik download de .wad bestanden en installeer ze op mijn wii en dan heb ik nog geen problemen de spellen zijn gewoon zichtbaar in het wii menu maar zodra ik op een spel aan klik en op beginnen druk zegt mijn wii dit 'Dit kanaal kan niet worden gebruikt.' Weet iemand misschien een oplossing hiervoor of doe ik zelf iets fout. Alvast bedankt Groetjes
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 23:45:43 #190
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_64902438
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:09 schreef ceceillius het volgende:
Ik heb even een vraag want ik heb een probleempje met het starten van de geïnstalleerde VC spellen . Ik download de .wad bestanden en installeer ze op mijn wii en dan heb ik nog geen problemen de spellen zijn gewoon zichtbaar in het wii menu maar zodra ik op een spel aan klik en op beginnen druk zegt mijn wii dit 'Dit kanaal kan niet worden gebruikt.' Weet iemand misschien een oplossing hiervoor of doe ik zelf iets fout. Alvast bedankt Groetjes
Dat is illegaal en dus niet bespreekbaar hier

Wat ik zelf zo kut vind is dat alles via het interne geheugen moet. Wil je een song voor GHIV downloaden kan dat niet omdat het geheugen vol zit en spelen vanaf SD weigert 'ie.
Ik heb helemaal niet zo super veel, 4 oude VC spellen, 2 nieuwe (Helix en TV Show King) en een zooi saves en het geheugen is constant vol
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_64921547
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat is illegaal en dus niet bespreekbaar hier

Wat ik zelf zo kut vind is dat alles via het interne geheugen moet. Wil je een song voor GHIV downloaden kan dat niet omdat het geheugen vol zit en spelen vanaf SD weigert 'ie.
Ik heb helemaal niet zo super veel, 4 oude VC spellen, 2 nieuwe (Helix en TV Show King) en een zooi saves en het geheugen is constant vol
Ik had ergens gelezen dat ze bezig zijn met externe geheugen (hdd).
Je kan ook die gamecube kaarten er in stoppen dan krijg je meer kanalen.
pi_65201493
Hmm vanavond eens proberen op mijn wii de homebrew kanaal te installeren, dit omdat ik de NES games met de wireless controller wil spelen.

Dat is toch mogelijk via homebrew? Anders hou ik gewoon de GameCube versie.

Heb wel versie 3.4 helaas
  Donald Duck held maandag 19 januari 2009 @ 12:25:26 #193
46149 __Saviour__
pi_65203437
ja, dat kan. Maar exacte details erover mogen hier uiteraard niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_65203490
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, dat kan. Maar exacte details erover mogen hier uiteraard niet.
Ik weet het, maar ik heb nog een vraag.

In 3.4 wordt na een reboot de twilight hack verwijderd van de wii, maar gebeurt dit met homebrew channel ook?
  Donald Duck held maandag 19 januari 2009 @ 12:31:11 #195
46149 __Saviour__
pi_65203621
Het homebrewkanaal blijft staan. De twilighthack is toch maar éénmalig nodig, dus dat die verwijdert wordt maakt niet uit. Overigens kun je ook, als je een bepaald stappenschema juist volgt, je Wii downgraden naar 3.2, wat algemeen wordt gezien als de ideale firmware voor homebrewdoeleinden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_65204128
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Het homebrewkanaal blijft staan. De twilighthack is toch maar éénmalig nodig, dus dat die verwijdert wordt maakt niet uit. Overigens kun je ook, als je een bepaald stappenschema juist volgt, je Wii downgraden naar 3.2, wat algemeen wordt gezien als de ideale firmware voor homebrewdoeleinden.
Zit daar nog enige faalkans in?
  Donald Duck held maandag 19 januari 2009 @ 13:44:47 #197
46149 __Saviour__
pi_65206398
Je gaat dan aan de slag met systeembestanden, daar zit altijd een mogelijk risico aan. Maar als je de stappen goed volgt, moet het wel lukken. Het is overigens niet per se nodig, 3.4 is prima in staat de meeste normale homebrew te draaien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_65206561
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Je gaat dan aan de slag met systeembestanden, daar zit altijd een mogelijk risico aan. Maar als je de stappen goed volgt, moet het wel lukken. Het is overigens niet per se nodig, 3.4 is prima in staat de meeste normale homebrew te draaien
Het gaat mij enkel om de emulator's niet om de VC's
  Donald Duck held maandag 19 januari 2009 @ 13:51:32 #199
46149 __Saviour__
pi_65206663
Dan kun je gewoon op 3.4 blijven, hoef je niet moeilijker te gaan doen dan nodig is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_65313081
Vandeweek mn Wii maar weer eens aansluiten met de Component kabels en weer met HB kutten
Mn DS heb ik vandeweek wel geupdate en voorzien van nieuwe Homebrew en Emulators
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')