Ik gebruik zelf deze:quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet niet of dit hier mag, maar wat is de status van snes emu's voor de wii? Zijn er al die perfect werken net zoals op de pc? zou sommige oude spellen zoals mariokart wel weer willen spelen (iig stukken beter dan mariokart wii). VC heeft natuurlijk wel het eea maar veel te weinig en van sommige spellen is het natuurlijk maar hopen dat nintendo ze een keer erop zet en ik heb geen zin om daarop te wachten.
Dat is trouwens ook de enige reden dat ik het homebrew channel zou willen installeren, voor de rest vind ik mijn wii prima.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef donald_dick het volgende:
is het mogelijk om wmv vanaf het internet te bekijken?
Die site werkt niet in de browser, youtube wel.quote:Op maandag 17 november 2008 05:24 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Nou heb ik ipv een Points card Zelda gekocht bij Bol voor Homebrew (moet zeggen, erg leuk!) wou alleen een internet browser, dacht dat die er wel zou zijn voor homebrew maar kan hem dus niet vinden![]()
Iemand bekend of die er wel is ?
(ps. met name voor gebruik van utizendinggemist.nl op tv)
Zo, er zijn zaken waar je em voor ongeveer euro 40 kan scoren, je had je aardig wat kunnen besparen...quote:Op maandag 17 november 2008 05:24 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Nou heb ik ipv een Points card Zelda gekocht bij Bol voor Homebrew (moet zeggen, erg leuk!) wou alleen een internet browser, dacht dat die er wel zou zijn voor homebrew maar kan hem dus niet vinden![]()
Iemand bekend of die er wel is ?
(ps. met name voor gebruik van utizendinggemist.nl op tv)
Ja de 3.4 laat de wii ook automatisch updaten in het vervolg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat meer bekend. Met de Twilight Hack is het gedaan waarschijnlijk. Firmware 3.4 zit te dicht daarvoor. Maar hackers hebben al andere exploits op het oog om te gebruiken.
Nou omdat er ook mensen zijn die wel legaal nog hun spellen kopen (alsmede VC games) en de HBC voornamelijk gebruiken voor media applicaties en andere selfmade homebrewquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
Maar waarom zou je als je homebrew hebt nog in het winkelkanaal willen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |