Vertelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Met enkel dat kanaal verwijderen wis je niet alle sporen trouwens. Daarvoor moet je grondiger te werk gaan.
quote:Error Code: 20102
This error code indicates some type of unauthorized activity has occured in an online feature of a Nintendo Wi-Fi Connection game.
What to do:
Please call 1-800-895-1672 in the USA or Canada for more information.
Maar als je het homebrew kanaal verwijdert en het back-up loader kanaal is de ''hack'' in principe toch verwijderd??quote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou specifiek om cheaten gaan in online spellen. Zoals bijv. in Mario Kart constant sterren hebben, dat soort spelverpestende ongein.
Hopelijk met wii sportsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee. Met de twilight hack is het zeer waarschijnlijk gedaan. Nintendo heeft verschillende pogingen gedaan om deze te blokkeren en faalde eerder keer op keer, maar nu lijken ze erin geslaagd te zijn. Maar de makers van de hack en het hbc hebben al nieuwe hacks klaarstaan om te gebruiken. Zeer waarschijnlijk gaat dit een ander spel vereisen dan Twilight Princess.
Ik lees hier graag wanneer het voor mekaar isquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee. Met de twilight hack is het zeer waarschijnlijk gedaan. Nintendo heeft verschillende pogingen gedaan om deze te blokkeren en faalde eerder keer op keer, maar nu lijken ze erin geslaagd te zijn. Maar de makers van de hack en het hbc hebben al nieuwe hacks klaarstaan om te gebruiken. Zeer waarschijnlijk gaat dit een ander spel vereisen dan Twilight Princess.
ach je bent niet verplicht om te updaten hoor naar 4.0quote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef Ericjuh het volgende:
Vorige week ook ff homebrew geinstalleerd (op versie 3.4). Tot nu toe doe ik er eigenlijk weinig mee (wii staat naast media pc). Ik lees trouwens wel dat ik net op tijd ben met de hack, want zie dat 4.0 uit is
Excusesquote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Bart het volgende:
Isoloaders bespreken doen we niet aan, die berichten zijn dan ook verwijderd. Let hier op jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |