Liever een half uurtje eerder dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar ff duidelijk; Trein van 10 voor 8?
Dan hoef ik verder ook niet te stressen enzo dat ik het niet ga halen
Die trein lijkt me idd het slimstequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik stem voor 19.51ik neem iig die trein
ik sta om 19.30 voor de freerecordshop
en als er niemand is zit ik om 19.51 in de trein
HELA!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
ik sta ( als het meezit) om half 8 bij de FRS..
Samen met AA dan dus en wellicht poepbekkie? en dan zien we de rest wel verschijnen :p
Zoek naar een blonde godin zou ik zeggen![]()
Hoezo trouwens wellicht, mag ik ineens niet meer meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
ik sta ( als het meezit) om half 8 bij de FRS..
Samen met AA dan dus en wellicht poepbekkie? en dan zien we de rest wel verschijnen :p
Zoek naar een blonde godin zou ik zeggen![]()
Nou daar hebben we een oplossing voor!quote:
Ik heb er een foto van gezienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bodybuildsters wel!
Iig, van anabolen kon je een reuzeclit/minipiemel krijgen dacht ik!
Ga jij die slikken, dan kom ik je pijpen als het zover isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bodybuildsters wel!
Iig, van anabolen kon je een reuzeclit/minipiemel krijgen dacht ik!
Krijg jij een knuffel van mij!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou daar hebben we een oplossing voor!
Dan krijg je gewoon zoeen hele stevige bottenkrakende knuffel van mij!en dan denk je van: Joepie!
alleen hierom al ben ik blij dat ik toch gegaan ben!
Ja en dan krijg ik spieren en ben ik hard en niet knuffelbaar en hard zijn is ook niet meisjesvrouwachtig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ga jij die slikken, dan kom ik je pijpen als het zover is
Laat dan maar zitten, het meisjesvrouwachtige spreekt mij persoonlijk meer aan eigenlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik spieren en ben ik hard en niet knuffelbaar en hard zijn is ook niet meisjesvrouwachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |