ah wat liefquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
Zou er bijna een flesje langsbrengen
ik ga dit maar proberen vanavondquote:Wijn grog: 150 g donkere of lichte bruine suiker - fles rode wijn -1stukje kaneel - ½ citroenschil. De suiker op een zacht vuur laten smelten in 1/3 van de wijn. De kaneel, de citroenschil en de rest van de wijn bijvoegen. Opwarmen maar niet laten koken. Onmiddellijk opdienen met een schijfje citroen.
Die is mafquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:13 schreef Den_Haag het volgende:
beterschap DE. Ik kan morgen wel weer werken
En trainen![]()
![]()
![]()
morgen een dubbele sessie in de sportschool, kracht en cardio
Je meteen de tering in helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:13 schreef Den_Haag het volgende:
beterschap DE. Ik kan morgen wel weer werken
En trainen![]()
![]()
![]()
morgen een dubbele sessie in de sportschool, kracht en cardio
Lekker warm, maar geen koorts meer nu .. gammel maar wel aan de stoofpotterij geslagen ... een mens moet toch eten een keer he? (dat is er de laatste dagen goed bij ingeschoten hier... hoop morgen wel de boeuf te kunnen waarderen, t ruikt zalig hier)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Dat lijkt me idd erg overenthousiast, DH
How's DE?
Eigen schuldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg net een boete voor fietsen zonder lichter stonden 3 agenten op de brug over de ring
was maar 20.- dus valt wel mee, toch klote altijd
Per 1 nov. mag je losse lampjes dragen hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg net een boete voor fietsen zonder lichter stonden 3 agenten op de brug over de ring
was maar 20.- dus valt wel mee, toch klote altijd
Ja ik ga ze toch maar ff halen k moest nieuwe kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Per 1 nov. mag je losse lampjes dragen hekun je ze aan je jassie hangen
Rustig aan doen is voor mietjes. Normaal had ik op een dag als vandaag (beetje ziek) gewoon getraind. Heb alleen morgen belangrijke vergadering waar ik fit voor moet zijn.quote:
stoerrrrrquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig aan doen is voor mietjes. Normaal had ik op een dag als vandaag (beetje ziek) gewoon getraind. Heb alleen morgen belangrijke vergadering waar ik fit voor moet zijn.
Oe klinkt goed.. kan het bijna ruiken johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef DarkElf het volgende:
De wijn staat warm te worden met kaneel en citroen, die drink ik zo in mijn bedje op... ben benieuwd of het helpt
Das nog best hoog joh!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:04 schreef DarkElf het volgende:
Het was erg lekker maar ervan slapen doe ik niet
misschien morgenochtend toch eens de huisarts bellen, duurt wel lang nu en toestraks was mijn temp 39.9
Kheb iig al een paar dagen geen koude voetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das nog best hoog joh!een griep kan wel een week duren btw, balen zeg
Babequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:49 schreef DarkElf het volgende:
Kheb iig al een paar dagen geen koude voeten
Zo net geweest en in t bezit van een ab kuurtje, heb een flinke blaasontsteking ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
BabeIk hoop dat de huisarts je kan helpen, 39,9 is erg hoog hoor
*koude voeten meldtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kheb iig al een paar dagen geen koude voeten
das een verraaier, die zit gewoon sushi te eten als lunch (terwijl dat MIJN lievelingseten isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig is je vent bijna weer thuis, Elfwat een ellende.....
Oei oei oei, die staat wat te wachten als ie thuis komt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef DarkElf het volgende:
das een verraaier, die zit gewoon sushi te eten als lunch (terwijl dat MIJN lievelingseten is) in Dld...
ja Boeuf Bourguinonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oei oei oei, die staat wat te wachten als ie thuis komt...
Mooi dat je weer helemaal opgeknapt bentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een gemenerd
Sterkte DE
ik ben bijna weer 100%, vanavond lekker scherpe nasi maken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mooi dat je weer helemaal opgeknapt bent
Verhoging maar geen koorts en verder wat rillingen maar overall gezien voel ik me prima. Even kuurtje beginnen en afmaken en dan ben ik zo weer het vrouwtjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens je bent net MoBlo!!Gaat t al wat beterder met je nu?
Positive vibes is altijd goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Babe, al die positieve energie lijkt (eindelijk) aan te slaan!
En de anti-biotica natuurlijk![]()
quote:Met Lein is het toevallig vandaag net iets minder, omdat ik me ziek voel. Heb van 8 tot 12 liggen slapenMaar over het geheel genomen ben ik blij met mn nieuwe liefde, Seroxat
oh lekker, geniet ervanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik word gelukkig niet ziek nu. Ben ook nog vrij tot 4 november (!!!) Lekker lange vakantie enzo
Awwww... Arme jijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
pfff wat eendag zeg, druk, slecht weer, eerst ff een wijntje en iets eten
lekker ff een avondje relaxen danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
pfff wat eendag zeg, druk, slecht weer, eerst ff een wijntje en iets eten
Hehe... Wat zijn jullie toch ook een watjes, allebeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef DarkElf het volgende:
de mr is thuis en heeft een knuffelbeertje voor me meegenomenen hij kneep me zowat fijn
![]()
Staat het eten te verpieteren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehe... Wat zijn jullie toch ook een watjes, allebei
Ik zit ook op mijn vent te wachten... Hij is laatEn ik heb honger
Zoiets iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
MD'tje, zo eenzaam dat je de gezelligheid van de CUL-SC maar weer opzoekt?
ja he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hehe... Wat zijn jullie toch ook een watjes, allebei
Ik zit ook op mijn vent te wachten... Hij is laatEn ik heb honger
Wauw. Wat liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef DarkElf het volgende:
de mr is thuis en heeft een knuffelbeertje voor me meegenomenen hij kneep me zowat fijn
![]()
Oh nee hoor. Hij heeft friet gehaaldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Staat het eten te verpieteren?
Je bent gemeenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben een toets aan het maken voor de studenten. Hoe leuk is dat! ik maak m vet moeilijk![]()
Ik zal ze krijgen, die lamzakkenquote:
School is een noodzakelijk kwaad, de praktijk is geweldig! Als ik een oudje ga wassen dan heb ik daar echt een goed gevoel over. Ik heb daar ook geen enkele schroom bij, het voelt echt als mijn ding. Zeer op m'n plaats dus!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
MuadDib, hoe bevalt je opleiding? Is het wat je hoopte, en kan je de stof aan?
Doe hetzelfde geintje als mijn professor accounting, die zet er informatie in die je niet nodig hebt. Om je te laten twijfelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal ze krijgen, die lamzakken
Het is echt raar om aan de andere kant van de collegezaal te staanHoe irritant zijn (de meeste) studenten! En hoe erg was ik precies zo
Dan mag je fijn boodschappen gaan doenquote:
Goed planquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan mag je fijn boodschappen gaan doenLekker rondkijken, lekkere dingen halen, rondstruinen op de markt
Had je dat vroeger of nu zelfs vantevoren eigenlijk verwacht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:12 schreef MuadDib het volgende:
School is een noodzakelijk kwaad, de praktijk is geweldig! Als ik een oudje ga wassen dan heb ik daar echt een goed gevoel over. Ik heb daar ook geen enkele schroom bij, het voelt echt als mijn ding. Zeer op m'n plaats dus!
Vanaf welke leeftijd mag je in een verzorgingstehuis?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
MuadDib, ik werk nu ook met oudjes en ik vind het ge-wel-dig om ze te verwennen, te knuffelen, op de wang te zoenen, te vertroetelen en aandacht te geven. Heerlijk is dat heh
Satsuma's zijn lekker, vind ik. Van die zurigequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:14 schreef kaasplankje het volgende:
Er zijn weer lekkere mandarijnen!En ik heb boerenkaas
en verse italiaanse kruiden, rode p-per en 3 pond tomaten, voor een fabulous tomato-sauce
Zijn dat die met gele schil? Ik heb clementinas maar ze zijn wel lekker friszuur iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Satsuma's zijn lekker, vind ik. Van die zurigeLekker, plankje. En MD, wat tof dat je echt op je plek zit
en wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens je bent net MoBlo!!Gaat t al wat beterder met je nu?
Nee, eigenlijk niet. Het idee om in de zorg te gaan werken is iets van de laatste paar jaar, maar dat het contact met de "oudjes" me zo makkelijk afgaat had ik niet echt verwacht. Zo leer je op je ouwe dag nog eens iets over jezelfquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:25 schreef Vork het volgende:
Had je dat vroeger of nu zelfs vantevoren eigenlijk verwacht?
Psies! Ik vind clemntines snel een beetje weeig, ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zijn dat die met gele schil? Ik heb clementinas maar ze zijn wel lekker friszuur iddik heb er 30 maar die zijn vast zó op
Tartu?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:13 schreef AKnynke het volgende:
groetjes vanuit Tartu, Estland! Slecht weer hier, maar voor de rest wel heel tof!
morgenavond weer terug naar Stockholm, daarna begint Dinsdag het gewone leven weer. <nu is het nog even vakantie!
Maarre wat ga je er doen allemaal?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:13 schreef AKnynke het volgende:
groetjes vanuit Tartu, Estland! Slecht weer hier, maar voor de rest wel heel tof!
morgenavond weer terug naar Stockholm, daarna begint Dinsdag het gewone leven weer. <nu is het nog even vakantie!
Er is geen leeftijdsgrens hoor! Je moet alleen wel zo dement zijn als een boomtak, is dat een probleem?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:04 schreef kaasplankje het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je in een verzorgingstehuis?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen een fijn weekend gewenstik heb er in ieder geval geen zin in.
Lieve lieve schatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik iemand anders toch wel een fijn weekend wensen
Als je met leuke mensen bent wel jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:Disco Bowlen!
da's hilarisch, hier in Nijmegen iig wel
lekker fout
Je gebruikt voornamelijk mala en isabeau toch? Niet isabooh en moohlacasta?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoe heet je in godsnaam op wow? Voeg mij eens toe, Lein kan je mijn namen wel geven
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:37 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
* Den_Haag maar weer een dekentje pakt om warm te blijven
Volgens de overleveringen wel een stuk of 30quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Je kan natuurlijk ook van je ass afkomen en mee gaan bowlen met je schoonfamilie. Isa's pa mag jou vast welHij heeft veel goede verhalen over je gehoord! En ook een of twee minder goede verhalen
![]()
Ik geloof dat t grootste probleem is, dat je ook met mij naar bed geweest bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef Den_Haag het volgende:
Volgens de overleveringen wel een stuk of 30
Ik zou het niet weten, heb iig courgette, paprika, venkel en tomaten gezienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, wat maakt hij?
Als dat het enige probleem wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat t grootste probleem is, dat je ook met mij naar bed geweest bent![]()
Ja! Dingen erin die niet terzake doen. Maar dat gebeurt sowieso welquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo is MowBlow en haar wederhelft heet barberslayer
Met Milou gaat het echt super....zoveel minder snot en stukken minder benauwd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, venkel! Dat moet ik ook weer s kopen.
Hoe is t met Milou; heeft het geholpen, het amandelen knippen?
Niet alleen zijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:Annie
Was het gezellig met je broer en schoonzus?
Ik hoorde van je lieve wederhelft dat ze er een ietsjepietsje tegenop zag?
Lekker zulke mensenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ze inviten zichzelf. Mijn moeder wilde vanavond gourmetten met Anna en mij. Maar ja, broer belde 's morgens al dus dat ging maar niet door. Ze zeggen gewoon: we komen eten vanavond.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ja die
Spruit #2 is inmiddels al langsgekomen en er is abortus daarop gepleegd.
Wat voor muziek ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Have fun straks CF![]()
Ik zit hier lekker te chillen in mijn eentje, keihard muziek aan enzoCNK is bij een vriendin film kijken, ben benieuwd of ik nog wakker ben als hij weer thuis is
Nu:quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
Ik heb net een cd binnen getrokken waarop ook deze staat![]()
Youtube blijf je wel even zoet mee jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit blijft ook een prachtig nr, had 'm echt al jaren niet meer gehoord tot CNK ermee aan kwam zetten:
Vorige week hebben we btw een hele aaf geyoutubed op o.a. Frye&Laurie, Toon Hermans, Andre van Duin, Tommy Cooper e.d. echt zo erg geweldig!
Ook supergenoten van Silly Symphony van Disney
JAH!!! Echt super en ik kan steeds meer vinden. Zo was er eerder op poesje mauw van Dorus na niks te vinden van hem en nu al veul meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Youtube blijf je wel even zoet mee ja
Ik ga klikken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:45 schreef borisz het volgende:
Dit soort dingen vind je dan ook
Toen Tiesto nog jong was
Klikken op eigen risico.
Niet te vaak maar zo af en toe is het ergquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb geklikt, maar CNK komt net thuis, dus dat klept niet echt lekker![]()
Hardcore blijft:
Idd niet te vaak, maar toch wel met enige regelmaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet te vaak maar zo af en toe is het ergja.
Het viel wel meequote:
Oeh, knoflook & garnalenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffft heeft iedereen een leven opeens op zaterdagavond als ik het een keer niet heb![]()
De gegratineerde garnalen met knoflook zijn klaar die ik voor CNK en mij had gemaakt, maar hij ligt te pitten op de bank
Bowlenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het viel wel meeMaar het was helemaal wat ik ervan had verwacht: herrie, donker met discolampen, bitterballen en overal uitgelaten volwassenen. Actiefoto volgt nog
Ik heb de familie achtergelaten bij de bowlingbaan en ben lekker in bed gekropen. Ik vond 2x tweede worden wel genoeg.
Kennisgemaakt met nieuwe vriendin van mijn broer en ze lijkt me echt aardig, heel ander type dan zijn ex.
Ik durf nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:39 schreef mascara-klodder het volgende:
kom maar, krijg ut nooit helemaal alleen op
quote:
Uurtje extraquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeg je?
Vergeten we de klokjes niet?
Doorwakenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef kaasplankje het volgende:
Uurtje extrahmmm wat gaan jullie ermee doen?
Is dat nu?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hoor, het normale leventje is allang weer begonnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
Al weer helemaal bekomen van De Grote Reis?
*SOL echt de blogjes moet gaan lezen morgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, het normale leventje is allang weer begonnen
Trusten
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf niet
Na het eten (pannenkoeken op verzoek van mijn neefjes, yum! mijn broer doet er alleen koffie in....ik was in shock) zijn we nog even bij haar wezen kijken op de manege waar ze een dressuurwedstrijd had. Ze heeft een mooie zwarte Fries, lekker pittig. Lieve meid, maar wel een beetje een...paardenmeisje. Maar dan van het boerse en niet het bekakte type. Mijn neefje had ook zijn nieuwe vriendinnetje mee. Alleen ik was zonder vriendje
Slapenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tis echt kloteweer vandaagquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:44 schreef MissHobje het volgende:
Lekker douchen en dan op naar Roffa
En wat een uitermate sip stom droevig weertje wat me totaal niet kan boeien!
Ja gelukkig wel, die antibiotca slaat goed aan gelukkig. Nu alleen algehele gammelheid na flinke koorts maar das logischquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En al weer een beetje beter DarkElf?
Das wel een erg ruime schatting Krkquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:25 schreef KrnKje het volgende:Ik kom weer eens gedag zeggen
Afgelopen 1,5 week fokking, maar dan ook fokking druk geweest met design|LAB... Ze hebben me de chefkok genoemd, wat stiekem best een compliment was... In totaal zo'n 5 à 600 maaltijden erdoor gestampt...Nu natuurlijk ziek, want Frankje gaat zijn grenzen iets te makkelijk over...
Oew CF het klinkt heerlijk (as usual)quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
Krnk, tijd voor een weekje rust?
Wij hebben ons bezoek weer uitgezwaaid, ik had een lekkere lunch gemaakt: dikke volkorenboterhammen met hummus of tapenade en gegrillde aubergine, courgette en paprika, en olijfjes, en een lekkere chardonnay erbij
Mijn mister heeft vandaag ook een kleine katerquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef Vork het volgende:
Bah, ik moet echt eens minder gaan drinken.
Woensdag maar aan de Spa?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef Vork het volgende:
Bah, ik moet echt eens minder gaan drinken.
Ik niet gelukkig, maar op een of andere manier word ik er ook erg onverschillig van.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn mister heeft vandaag een kleine kater
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef DarkElf het volgende:
Wij hebben een tijdje in bad gedobberd en nu gaat de mr voor ons koken
Fijn ! geniet ervan hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heel goed vandaag. Gister ook trouwensVoel me gewoon goed, en gelukkig geloof ik
goezzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heel goed vandaag. Gister ook trouwensVoel me gewoon goed, en gelukkig geloof ik
Ja inderdaad. Ik denk dat ik me gelukkig voelquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, wow!Het maakt dus een behoorlijk verschil! Fijn dat er pillen zijn
naaisquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en dat moet jij zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Je moet wijn opdrinken, niet omgooienSufferd
Ik heb je mail gehad hoor! Maar mijn mail is mail@, msn is msn@quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Lein
hebbie mn mail gehad?(vroeg me nog af of je msn ook je mail was?
)
dus je komt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Vrijdag vier jij iets, de zaterdag viert Vrok iets... Druk weekend
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:51 schreef MissHobje het volgende:
Goeienaggelofzoiets..
Omg ben hyper endezeau!! te ernstig haha.
Verre van perfect heur, maar voel me wel een superhuisvrouw als ik zo lekker bezig benquote:
Tof! Maastricht?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Oja en nog even een weekendje Limburg boeken niet te vergeten
succes met college geven!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof! Maastricht?
Hobje, ik word altijd helemaal blij van jouVrolijkerd!
Elf, mooi dat het beter gaat. Is je mister de hele week thuis?
I'm off again; college geven
Anti-biotica pleegt ook een behoorlijke aanval op je weerstand, ik slik altijd extra vitamines dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef DarkElf het volgende:
klinkt alsof je veel te veel doet mk
goodmorning btw, ik voel me stukken beter; leve antibiotica blijkbaarmaar wel gammel zeg!
Mogguh Hobselquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
- Mooi weertje
- Kei lekker geslapen
- heb er zin in vandaag
- Straks werken
- Rahadioooo
- food
- en nog 1000 andere kleine klusjes die iets minder zijn
Moet je gezonde dingen eten DE, knapt je lijf van op.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:54 schreef DarkElf het volgende:
klinkt alsof je veel te veel doet mk
goodmorning btw, ik voel me stukken beter; leve antibiotica blijkbaarmaar wel gammel zeg!
ik ga zo aan de yghurt met blauwe bessen en wat honingquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je gezonde dingen eten DE, knapt je lijf van op.Succes
klinkt lekker een weekend weg mk, geniet ervan. Limburg is leukquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
DE wat lekker dat mr. DE al zo'n tijd niet meer naar Israel hoeft!
500 euries heb ik ten alle tijden op mn lopende rekening staan, ben jij een arme YUP ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga ff 500 euro declareren. Iemand was vergeten de zaalrekening van vrijdag richting het werk te laten sturen. Arme creditcard
Ik heb besloten om echt 10x niks te doen met kerst, gewoon lekker samen met CNKquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt lekker een weekend weg mk, geniet ervan. Limburg is leukwij gaan er met kerst heen
twee vliegen in een klap: kerst met mijn mr in een kasteel én familie ontlopen
![]()
De mr werkt ook veel thuis, moet vandaag om vijf uur ff in Rotterdam zijn dus gaat na de lunch ergens pas wegen niet vorige week maar de twee weken ervoor heeft hij ook bijna alles thuisgewerkt. We dachten dat dat niet zou werken maar het werkt eigenlijk heel goed zelfs
Ik ook wel. Maar er staat nog 300 euro aan declaraties uit. Begint een beetje pijn te doen. trutjequote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
500 euries heb ik ten alle tijden op mn lopende rekening staan, ben jij een arme YUP ofzo?
Wat je zegt ben je zelfquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ook wel. Maar er staat nog 300 euro aan declaraties uit. Begint een beetje pijn te doen. trutje
Sloeberquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar er staat nog 300 euro aan declaraties uit. Begint een beetje pijn te doen. trutje
ik hoop maar dat ie lukt, heb volle gecondenseerde melk genomen is dat t zelfde als zoete?quote:
Dat blikje met een zeeuws/fries/whatever meisje?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop maar dat ie lukt, heb volle gecondenseerde melk genomen is dat t zelfde als zoete?
was nl de enige die de appie had
Niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik voldoe niet aan de criteria
Nope... maar ik lees nu ook de woorden achter gecondenseerde volle melk: met suiker dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat blikje met een zeeuws/fries/whatever meisje?
dat is idd degene die de AH verkooptquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat blikje met een zeeuws/fries/whatever meisje?
Foto? Ben benieuwd hoe het staat!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb sinds een paar weken een nieuweNu zie ik er streng uit
CNK vindt 'm geyl staan
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb sinds een paar weken een nieuweNu zie ik er streng uit
CNK vindt 'm geyl staan
Geen idee, wat voor recept zoek je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 valt ff met de deur in huis....
Is er ook een algemeen "ik zoek een recept"-topic hier?
zou het even niet zo snel weten, je kan het evt hier en in het wat eten en drinken we vandaagtopic kunnen vragen als je een specifiek recept en ervaringen van andere users zoektquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 valt ff met de deur in huis....
Is er ook een algemeen "ik zoek een recept"-topic hier?
Stifado....zijn mbv Google genoeg recepten te vinden, maar ze zijn allemaal erg verschillend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor recept zoek je?
Tnx...zal daar es kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zou het even niet zo snel weten, je kan het evt hier en in het wat eten en drinken we vandaagtopic kunnen vragen als je een specifiek recept en ervaringen van andere users zoekt
Er is wel ergens een grieks topic, heb je de zoekfunctie al gebruikt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stifado....zijn mbv Google genoeg recepten te vinden, maar ze zijn allemaal erg verschillend.
Ik wil gewoon Stifado met kalfsvlees en een zoetige saus, net als op Kreta afgelopen zomer
Jep, maar die doet het niet goed....quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er is wel ergens een grieks topic, heb je de zoekfunctie al gebruikt?
ik krijg 3 topics als ik 'stifado recept' op googlefok intikquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, maar die doet het niet goed....
Oh...ik gebruikte de andere searchquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik krijg 3 topics als ik 'stifado recept' op googlefok intik
laat even weten of je iets gevonden hebt en hoe het heeft gesmaakt. Vind het zelf eik ook wel erg leuk en lekker om zelf te makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh...ik gebruikte de andere search![]()
Bedankt!
Ik ga het zaterdag proberen te makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
laat even weten of je iets gevonden hebt en hoe het heeft gesmaakt. Vind het zelf eik ook wel erg leuk en lekker om zelf te maken
Oefening baart kunstquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Mascara...
Mijzelf kennende gaat dit weer een ware teleurstelling worden, compleet met hele vieze kookplaat en aanrecht.
Ik zou heel graag willen dat ik het goed zou kunnen, mss dat ik het dan ook leuker zou vinden.
Hier maar es wat vaker meelezen om inspiratie op te doen
Welkom terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:weer terug uit Estland. Gister windkracht 8 op de boot terug, dat was nogal rocky. Vanavond komt de Duitser hier eten, m'n zusje ontmoeten. Best spannend!
Nu eerst even douchen..morgen ga ik bijlezen!
WB! Have fun vanaafquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:weer terug uit Estland. Gister windkracht 8 op de boot terug, dat was nogal rocky. Vanavond komt de Duitser hier eten, m'n zusje ontmoeten. Best spannend!
Nu eerst even douchen..morgen ga ik bijlezen!
Nee, net was de zon er nog. Nu is hij wegquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want jij bent vandaag het zonnetje in huis?
Ohh... Jij zag de zon, ja dat zei je nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, net was de zon er nog. Nu is hij weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |