quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:25 schreef Yurzinho het volgende:
Hehe, voelen we ons misschien aangevallen?
Lijkt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Kijk heb ik toch even mooi een aantal posts uitgelokt... ik lijk wel een troll
neuh.. das puur uiterlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Kijk heb ik toch even mooi een aantal posts uitgelokt... ik lijk wel een troll
er moet nog geloot worden he?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs voor de kneuzencup is er met 12 teams genoeg animo
Niks verraden dat merken ze wel als ze in hun poule zitten. Niet met de organisatie FOKen he!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
er moet nog geloot worden he?
dat had ik gelukkig al in de gatenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks verraden dat merken ze wel als ze in hun poule zitten. Niet met de organisatie FOKen he!
Dat laatste niet op jou gericht Wurdsje! Maar op de rest tegen ons.![]()
Ja de loting zal deze week worden verricht, maar volgende week begint het..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week spelen we toch nog niet of wel?
Nieuwsbriefquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef maniack28 het volgende:
Regel GEEN oefenwedstrijden
Zo.. nu staat het er 2x + nieuwsbrief verstuurd...
Uitschrijven uit die engine dus!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:05 schreef Grumpey het volgende:
ik regel geen oefenwedstrijd, de engine doet het voor me automatisch omdat ik maar blijf winnen op woensdag
haha, ik snap em nu ook pas .quote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitschrijven uit die engine dus!bekerheld.
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
Dit topic mag strakkies gesloten worden. Er komt vanavond een nieuw topic met alle poule indelingen data ed.
geeft niet je kan m nog inhalen. je zit in een poule van 4 en andere in een poule van 5. Zowie zo dus inhaal mogenlijkhedenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef rompompom het volgende:
Heb al een wedstrijd geregeld vanochtend, sorry.
De loting is gedaan. De OP voor t begin topic wordt nu gemaakt. Net als t wedstrijd schema. Zodra dat alles af is wordt t gepost in een nieuw topic door Wurdsje.quote:
Thxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |