Punica heb je volgens mij ook in pakken zoals die taksi pakken.. Doet wel erg af aan de beleving.. De glazen Punica fles heerst!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef Joyceke2309 het volgende:
Dat Punica nog bestaat, ben ik eigenlijk stiekem van op de hoogte, maar helaas in zo'n gare plastic fles... En de Tropical smaak daarvan heb ik nog niet kunnen vinden
Die bestaan nog hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:03 schreef Qwea het volgende:
Of van die lolly's die je in een goedje moest dippen en wat dan ging kraken op je tong
die zijn er nog gewoon hoor. O.a bij de jaminquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:09 schreef MuRKie het volgende:
Fireballs/Jawbreakers
Damn, dan ga ik van het weekend maar eens kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
die zijn er nog gewoon hoor. O.a bij de jamin
bij het tankstation bij mijn ouders verkopen ze ze ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Damn, dan ga ik van het weekend maar eens kijken![]()
Die hebben ze in het buitenland dacht ik wel nog, maar in nederland heb ik ze ook al heel lang niet meer gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef SaskiaR het volgende:
Leeuwendrop! Dat was zacht zoete drop in de vorm van een leeuwenkop die bij de AH te koop was. Nergens meer gezien na mijn 5e (dus 23 jaar geleden...).
Oja, Calippo fizz (citroensmaak met knapperige stukjes bovenin).
Bedoel je de calippo of de drop?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Die hebben ze in het buitenland dacht ik wel nog, maar in nederland heb ik ze ook al heel lang niet meer gezien
Hmm ik bedoelde de Calippo fizz, toen ik je post ging quoten stond dat van de leeuwendrop er dacht ik nog niet bijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |