quote:Penders paar weken uitgeschakeld
BREDA - Rob Penders is de komende weken uitgeschakeld bij NAC Breda. De centrale verdediger heeft last van een hamstringblessure. Hij ondergaat donderdag nog nader onderzoek in het ziekenhuis.
De clubleiding verwacht dat Penders twee tot drie weken uit de roulatie is. Hij viel zaterdag in de uitwedstrijd tegen PSV (2-2) geblesseerd uit.
Ook Tim Gilissen haalde in Eindhoven het einde van de wedstrijd niet. Hij viel uit met een lies- of buikwandblessure. Het is nog onduidelijk hoe lang hij voor trainer Robert Maaskant niet beschikbaar is.
(ANP)
ik opt sport gedeelte...quote:
ja.... is niet normaalllllll!!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 uur schreef Stefkuh het volgende:
daar gaan we weer
En nog berekoud ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:42 schreef Superheld het volgende:
Gigantische kutwedstrijd op alle punten, man man man wat was dit slecht.
Kuttijd ook hé 19.00 uurquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:02 schreef Ritchie het volgende:
Ik vraag het me af.. maar ik denk dat als er 50 man zit, dat het veel is.
net zo sneaky als wij bij jullie uit zekerquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Stofje het volgende:
Competitietechnisch hoop ik zelfs dat Twente wint. Nee, dit zei ik niet écht hè. Tuurlijk ben ik voor NAC en hoop ik dat we er sneaky met 0-1 winnen
.
Mooie positieve insteek! Ik gok op dezelfde uitslag tegen H'veen.quote:
Hier wordt je mening gedeeld, begin van de competitie vond ik hem wel een leuke aanvulling maar daar blijft weinig meer van over.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef IV_Xample het volgende:
ik weet niet of mijn mening gedeeld wordt maar heb wel het idee dat de revalatie kwakman behoorlijk aan het inkakken is....hij lijkt wel alleen veldvulling
gisteravond de wedstrijd zitten kijken en het leek wel oftie bang van de bal was...en tegen volendam was het ook al zo'n drama.
Niet dat rest optimaal was, maar bij kwakman valt het toch wel heel erg op dat hij het niveau niet aan kan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |