Doe voor mij en Wl maar speciale groene theequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Crazyessie het volgende:
Er is ook nog thee.. voor de liefhebber...
ja ik dacht ook dat ik helderziend was , maar bleek dat ik niks zagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das bovennatuurlijk vind je niet?
ik ben niet lief en klein!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:43 schreef Guio het volgende:
[..]
wat een taal komt er toch uit zo'n lief klein meiske
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef renedis het volgende:
[..]
gast??? dat is wellicht de grootste FIPO-FAIL ooit?
gheil manquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb ook nog een hele lieve neuk foto
Wil iemand die zien?
Nee?
Oke komt ie dan
[ afbeelding ]
ik moet ff naar het toilet...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef Moozzie het volgende:
Wil iemand die zien?
Nee?
Oke komt ie dan
[ afbeelding ]
Wanneer in de zomer? 8 juli was er n leuk festivalletje in mijn eigen woonplaats.. Waldrock.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat ligt niet in friesland , maar ik was met vakantie daar , kijk me Fobo maar staat wel een foto van
friesland niet groot ? fakkin hel wat veel dropen , ik en madskillz(thomas) zijn wel naar veel plekken geweest
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was aant lezen
http://www.nu.nl/news/180(...)_door_koffie%27.html
Errr meid, blij dat ik daar niet woonquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wanneer in de zomer? 8 juli was er een neuk festivalletje in mijn eigen woonplaats.. Waldcock.
Dat wil zeggen, als je van oa hardcock houdt
daar was ik bijna naartoe gegaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wanneer in de zomer? 8 juli was er n leuk festivalletje in mijn eigen woonplaats.. Waldrock.
Dat wil zeggen, als je van oa hardrock houdt
Maarja jij omschrijft jezelf al als n allochtoon, dan zal Tarkan en dergelijke misschien meer je voorkeur hebben ?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik blij dat ik genoeg tiet heb..en niet teveel koffie drink
Ik was erquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:50 schreef CrazyWL het volgende:
[..]
daar was ik bijna naartoe gegaan.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
ja die was te makkelijk idd
ik vroeg me al af waarom ik een kleine cup hadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was aant lezen
http://www.nu.nl/news/180(...)_door_koffie%27.html
Je hebt niks te verliezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom ik een kleine cup had
idd debs.... pics voor in mijn maildoos!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
ja die was te makkelijk idd
ja had ook graag gegaan. nou ja misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik was er
Je hebt wel wat gemist..
Was een leuke line-up
K zal t ff grainen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
Doe voor mij en Wl maar speciale groene thee
wat gebeurt er dan als ik geen koffie meer drink ?>quote:
een verkaasde allochtoon , ten tweede , ik hou van alle soort muziekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wanneer in de zomer? 8 juli was er n leuk festivalletje in mijn eigen woonplaats.. Waldrock.
Dat wil zeggen, als je van oa hardrock houdt
Maarja jij omschrijft jezelf al als n allochtoon, dan zal Tarkan en dergelijke misschien meer je voorkeur hebben ?
Wie ga je trekken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
K zal t ff grainen..
Ehhh trekken![]()
Doet me denken aan mijn biggets FAIL moment 2jr geledenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef Moozzie het volgende:
Wil iemand die zien?
Nee?
Oke komt ie dan
[ afbeelding ]
jeweetssss er wordt niet gekeken door jou....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd debs.... pics voor in mijn maildoos!
na de echte wil ik er ook op me werk naar kunnen kijken!
Mwa ja, dan maakt het niet uit waar in Friesland je zit, zelfs onder n steen vind je ze zelfs nog!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
een verkaasde allochtoon , ten tweede , ik hou van alle soort muziekvan Beatles , The Rolling Stones t/m 2pac .
ik luister nu red hot chili peppersmaar ik weet niet meer wanneer ik er was , moet even kijken , de camping daar was fakking saai allemaal kinderen van 14 , als ik een pedo was zal ik daar elke jaar komen
we hebben paar keer gewindsurft , en veel drinken
oja er waren dakking veel duitsers
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
een verkaasde allochtoon , ten tweede , ik hou van alle soort muziekvan Beatles , The Rolling Stones t/m 2pac .
ik luister nu red hot chili peppersmaar ik weet niet meer wanneer ik er was , moet even kijken , de camping daar was fakking saai allemaal kinderen van 14 , als ik een pedo was zal ik daar elke jaar komen
Zat er toen ook iemand mee te kijken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn biggets FAIL moment 2jr geleden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vertelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn biggets FAIL moment 2jr geleden
op wat wil je op en neer huppelen meissiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:57 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mwa ja, dan maakt het niet uit waar in Friesland je zit, zelfs onder n steen vind je ze zelfs nog!![]()
K luister zelf ook naar van alles, dus mn wereld houdt niet op bij all1 hardrock gelukkig..
Ben ook niet zown zwart/wit gothic depressief meisjeEerder blondine die graag op en neer hupt
![]()
Zat je soms in de buurt van het Bergummermeer?
Ja leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
Attentie attentie...nog ANDERHALF UUR![]()
![]()
red hot chili peppers.. ik heb hun verbannen uit mijn collectie..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
klooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooptquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
Attentie attentie...nog ANDERHALF UUR![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |