Zolang blond niet op Runx valt is er nog niks aan de handquote:
ja gezellig ik heb wel een iraanse/turkse waterpijp gaan we met zijn alleen op lurkenquote:
geweldigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Oke lang verhaal maar ik doe mijn best, ps de eerste die lacht krijgt een knal.
Inleiding: Ik heb 3 zoontjes, Jasper 5, Tomas 6 en Chavez 12.
Het was zomer en Tom toen 4 was samen met mij in de tuin.
Tom roept ineens "Mamma!!! Wat zijn die lieveheersbeestjes aan het doen???"
Ik kijk en zie 2 lieveheersbeestjes opelkaar zitten die heel snel op en neer bewegen (serieus)
Dus... ik denken hoe ga ik dit in godsnaam goed uitleggen, en begin een beetje haperend uit te leggen
dat de pappa boven op de mamma lieveheersbeestje zit en zo de babietjes in de buik van de mamma
drukt waar ze kunnen groeien tot ze groot genoeg zijn en er dan weer uitkomen.
Tom kijkt me aan met een nadenkende blik en zegt "ohhhh"
Ik denk "Zo dat heb ik nog best goed uitgelegd"
Half uur later..
Ik ben in de woonkamer en hoor ineens Jasper toen nog 3 in de tuin KEIHARD gillen.
Ik schrik me natuurlijk helemaal kapot en ren de tuin in, alweer zich een tafereel afspeelt dat ik nooit
meer zal vergeten.
Jasper lag op zijn buik op het gras en Tom zat boven op hem in doggystyle houding
Tom had jasper bij de haren vast en maakte bepaalde bewegingen en de buurvrouw van hiernaast
keek met openmond naar wat er gebeurde..
Ik haalde tom snel van Jasper af en vroeg boos " Wat doe jij nu!?!!!!"
Waarop het kind met een onschuldig geschrokken stemmetje zei " ik wilde alleen maar babylieveheersbeestjes in Jaspers buik duwen" ...
Ik moest serieus keihard lachen, de buurvrouw snapte het echt niet meer en liep weg.
En jasper heeft 2 dagen lang rondgelopen met de gedachte dat er babylieveheersbeestjes in zijn buik groeiden ...
Tot zo far, major fail on me
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zolang blond niet op Runx valt is er nog niks aan de hand
ahhhquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Was heul niet leuk hij was nl echt verdrietig toen ik hem vertelde dat dat niet zo was
Hij had het zelfs op de creche verteldLeg dat dan maar eens uit aan een 3jarige en aan de juf etc
helemaal niet leuk. ook al woon ik daar nietquote:
per kameel gaat het snellerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef Crazyessie het volgende:
Nee, maar aangezien ik voor mezelf wel ga zetten
verstuur ik het ff per postduif.. Die heeft n speciale thermoskan
ja? drink jij dat weleens ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef Crazyessie het volgende:
Nee, maar aangezien ik voor mezelf wel ga zetten
verstuur ik het ff per postduif.. Die heeft n speciale thermoskan
je wil niet weten wat die dames tegenwoordig allemaal drinkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja? drink jij dat weleens ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Oke lang verhaal maar ik doe mijn best, ps de eerste die lacht krijgt een knal.
Inleiding: Ik heb 3 zoontjes, Jasper 5, Tomas 6 en Chavez 12.
Het was zomer en Tom toen 4 was samen met mij in de tuin.
Tom roept ineens "Mamma!!! Wat zijn die lieveheersbeestjes aan het doen???"
Ik kijk en zie 2 lieveheersbeestjes opelkaar zitten die heel snel op en neer bewegen (serieus)
Dus... ik denken hoe ga ik dit in godsnaam goed uitleggen, en begin een beetje haperend uit te leggen
dat de pappa boven op de mamma lieveheersbeestje zit en zo de babietjes in de buik van de mamma
drukt waar ze kunnen groeien tot ze groot genoeg zijn en er dan weer uitkomen.
Tom kijkt me aan met een nadenkende blik en zegt "ohhhh"
Ik denk "Zo dat heb ik nog best goed uitgelegd"
Half uur later..
Ik ben in de woonkamer en hoor ineens Jasper toen nog 3 in de tuin KEIHARD gillen.
Ik schrik me natuurlijk helemaal kapot en ren de tuin in, alweer zich een tafereel afspeelt dat ik nooit
meer zal vergeten.
Jasper lag op zijn buik op het gras en Tom zat boven op hem in doggystyle houding
Tom had jasper bij de haren vast en maakte bepaalde bewegingen en de buurvrouw van hiernaast
keek met openmond naar wat er gebeurde..
Ik haalde tom snel van Jasper af en vroeg boos " Wat doe jij nu!?!!!!"
Waarop het kind met een onschuldig geschrokken stemmetje zei " ik wilde alleen maar babylieveheersbeestjes in Jaspers buik duwen" ...
Ik moest serieus keihard lachen, de buurvrouw snapte het echt niet meer en liep weg.
En jasper heeft 2 dagen lang rondgelopen met de gedachte dat er babylieveheersbeestjes in zijn buik groeiden ...
Tot zo far, major fail on me
maak van je hart geen moordkuilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M probeert niet te lachen.
Mooi verhaal logi
* Crazy-M denkt van: Goed dat het gee nvrijdag is
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zolang blond niet op Runx valt is er nog niks aan de hand
Hoe bedoel je wie is blondie? Ik zie geen blondie...quote:
Ik rook het lieverquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja? drink jij dat weleens ?
oke postduif dan maar , weet je toevallig ook hoe laat ik hem kan verachten ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef Crazyessie het volgende:
Laat ik nou net mn laatste kameel uitgedeeld hebben.
Postduif ken je krijguh en anders mag je zelf zette!
ja ik wordt nu wel nieuwsgierig natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
je wil niet weten wat die dames tegenwoordig allemaal drinken
get used to itquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens Logi, doe je toetsenbord eens met liefde behandelen enzo...kan gewoon horen wanneer je een gigantisch verhaal aan't tikken bent. Je loopt gewoon op dat toetsenbord te rammen
quote:
Als ik niet langs de VU ga, verwacht m dan maar rond 7en..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
oke postduif dan maar , weet je toevallig ook hoe laat ik hem kan verachten ?
dat klop héquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wie is blondie? Ik zie geen blondie...![]()
Ben er wel eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Makes 2 of usquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wie is blondie? Ik zie geen blondie...![]()
Ben er wel eentje
ok ok ik zie ze wel aan komen ....(ik denk dat ik ze ziequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Als ik niet langs de VU ga, verwacht m dan maar rond 7en..
En anders... is de tijd onder voorbehoud
Is het sowieso al maar goed
Zooooo foutquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:26 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Makes 2 of us![]()
Maarre.... Nog 2 uurtjes!!!
wooooooooooowww twee blondjes op een topicquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:26 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Makes 2 of us![]()
Maarre.... Nog 2 uurtjes!!!
En anders moet je maar ff op je kameel springen en langs de shop gaan, als het je te lang duurt. Weet je cker dat je t hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ok ok ik zie ze wel aan komen ....(ik denk dat ik ze zie)
een lolly die nooit op gaatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
hey Crazyessie wta rook je nou ?
* debbie bitchslapt Runx en red de schapiesquote:
ik oooooookk wooooow alles gebeurt met een redenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zooooo fout
Ik moet namelijk nog een UURTJE![]()
![]()
Nee Runx dat zie je mis, dat rook ik niet.. Daar sabbel ik gewoon graaag aan..quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ik oooooookk wooooow alles gebeurt met een reden
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zooooo fout
Ik moet namelijk nog een UURTJE![]()
![]()
dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee Runx dat zie je mis, dat rook ik niet.. Daar sabbel ik gewoon graaag aan..
En White Lightning, ik rook Lucky Strike (A)
Of is dat niet wat je bedoelde?
Jaaaah anders mag je dit weekend niet langs komen!quote:
Omdat ik dat kanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef Runx het volgende:
moooooooozzzziiiieeeee waarom jij spieken op mijn fobo zonder een berichtjes te plaatsen ?
deb zit onder mijn bureauquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Shit joh, maar hoelaat begin jij dan?
8 uur??
Ik half 10, dus ik mag eigenlijk niet klagen..
Wat voor werk doe jij dan ?
Hey barraquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
KEIHARDE GEYLE NEUKSEKS!!!
Oh! wat dom van mij dan! Dat ik dat niet eens begreep!!quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie bitchslapt Runx en red de schapies
ik als ik rook Marlboro, of luckyquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee Runx dat zie je mis, dat rook ik niet.. Daar sabbel ik gewoon graaag aan..
En White Lightning, ik rook Lucky Strike (A)
Of is dat niet wat je bedoelde?
Ja ik begin 8 uurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Shit joh, maar hoelaat begin jij dan?
8 uur??
Ik half 10, dus ik mag eigenlijk niet klagen..
Wat voor werk doe jij dan ?
nee toch nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja...we are so NOT made for eachother
Stofzuigster dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deb zit onder mijn bureau
Barraquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deb zit onder mijn bureau
WhiteWidow mijn #1quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ik als ik rook Marlboro, of lucky
groene thee : white widow
en smaaktabak in de waterpijp
en sigaren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
Toen ik dat deed in mijn begin fok carriere kreeg ik op me flikker van julliequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
en vleessigaren
werk je toch lekker door vanavond, ben je morgen vrij!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik begin 8 uur![]()
vanmorgen iets later omdat ik zo'n beetje geen auto had
en nu in de auto van me vader rondcross die als de dood is dat ik zijn prachtige mega grote auto in de prak ram
Ik doe administratief werk bij een bouwbedrijf....ik denk altijd maar hoe eerder ik begin hoe eerder ik naar huis mag, dus morgen begin ik om half 8
zoek maar terug nooit van mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed in mijn begin fok carriere kreeg ik op me flikker van jullie
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef Guio het volgende:
[..]
werk je toch lekker door vanavond, ben je morgen vrij!
Jij zij allemaal 1 pot natquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoek maar terug nooit van mijdussuh , niet ouwehoeren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed in mijn begin fok carriere kreeg ik op me flikker van jullie
ja scheer ons allemaal even over één kam. lekker oppervlakkigquote:
Scherpquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef Guio het volgende:
[..]
werk je toch lekker door vanavond, ben je morgen vrij!
ja dat doe ik ook met die allochtonenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja scheer ons allemaal even over één kam. lekker oppervlakkig
of K2 .... of shivaquote:
dan zal ik maar niets zeggen over blonde meisjes hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met die allochtonendus mag ook met jullie
neuh.. alleen white labelsquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:40 schreef renedis het volgende:
white widows is gut gut gut..
ik kan het niet helpen.. maar bubblegum, vinden jullie die ook zo "chemish"?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zal ik maar niets zeggen over blonde meisjes heh
wtf...serieus, als ik die tegenkom schijt ik alle kleuren van de regenboogquote:
Dat zijn betere kleuren dan die je nu neer craptquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf...serieus, als ik die tegenkom schijt ik alle kleuren van de regenboog
hahahaa.. ik zou maar goed onder je bed kijken vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik dacht dat je al onder iemand zn bureau zat ?quote:
Wel snel je doos eronder doen hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik rook: Lucky Strike of Marlboro iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
en sigaren
mwa, mocca kleurt wel mooi bij een witte muur toch? Regenboog is dan weer een beetje overkillquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zijn betere kleuren dan die je nu neer crapt
En niet zomaar iemandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je al onder iemand zn bureau zat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |