En ik heb het koud.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik ben trouwens het allerzieligst want ik hoor NOOIT ergens bij, ik ben altijd het buitenbeentje
*knuffel en dekentje geeft*quote:
Nou, daar kan ik wat mee. Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ang3l arrogant omdat dat verdomme ook met de A begint. Daar heb je verdomme je argumentatie!
Ik ben er niet zo van om dingen heel krachtig neer te schrijven, maar we bedoelen het zelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim dat ik weet wat de 87e en 158e post is, dus quote ze maar ff. Enne.... "volgens mij" en "met enige arrogantie" is wel iets anders dan "Jij vindt jezelf veerheven boven de rest!!!"
Wanneer start jij je Ang3l topic? \quote:Over arrogante houding gesproken. Flikker toch op zeg. Jankwijf.
Maar jij hebt dan weer je boek, dat iedereen geweldig vindquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik ben trouwens het allerzieligst want ik hoor NOOIT ergens bij, ik ben altijd het buitenbeentje
Maar ze vragen wel steeds "waarom schrijf je als vrouw over homo's" dus dan hoor ik er nog niet echt bijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer je boek, dat iedereen geweldig vind
Je bent de kunst van het versieren vast verleerd in de kroegen waar je normaal komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:12 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, shit. Sorry, ik bedoelde het dus heel aardig maar het kwam er een beetje kut uit..
Jij hoort tenminste bij de groep mensen die nergens bijhoren...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ze vragen wel steeds "waarom schrijf je als vrouw over homo's" dus dan hoor ik er nog niet echt bij
Te trut, we gaan haar stenigen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, over homo's en schrijven gesproken, ik had dus dat verhaal gepost, komt er een of ander vrouwtje zeggen dat het ongeloofwaardig is want alle homo's die ZIJ kent zijn of uitgesproken macho of uitgesproken vrouwelijk. De homo uit mijn verhaal was te normaal
Ik vind je insinuaties anders behoorlijk krachtig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van om dingen heel krachtig neer te schrijven, maar we bedoelen het zelfde
O ja, nu afdoen als iets onschuldigs. FLikker toch op man. Je zit eerst maanden te zeiken dat ik dikke mensen haat, dan zeg je dat je 't niet zo bedoelt en uiteindelijk val je me er nog steeds iedere keer mee aabn. Hetzelfde begin je nu te doen over arrogantie en verheven voelen en straks ga je ook zeggen dat je dat verkeerd hebt neergezet en dat dat met je cognitieve gezeik te maken heeft.quote:[..]
Wanneer start jij je Ang3l topic? \
(en je gaat toch niet menen dat je nu echt verontwaardigd bent?)
Ik heb toch ook niet gezegd dat er iets mis mee was?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:27 schreef MrBrightside het volgende:
En wat is er in godsnaam mis met je beter voelen dan andere mensen?
Ok ok ok, jij wint de vanjankestijn trofee!quote:
Wil je dat niet te vaak doen? Straks ga ik me nog verhevener voelen! Dat kan ik cognitief niet aan hoor! En de wereld... sorrry, MIJN wereld ook niet!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, shit. Sorry, ik bedoelde het dus heel aardig maar het kwam er een beetje kut uit..
Sta nog steeds achter mijn beweringen, maar had niet verwacht dat jij, als hoog verheven persoon, het hoog op zou nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je insinuaties anders behoorlijk krachtig.
[..]
O ja, nu afdoen als iets onschuldigs. FLikker toch op man. Je zit eerst maanden te zeiken dat ik dikke mensen haat, dan zeg je dat je 't niet zo bedoelt en uiteindelijk val je me er nog steeds iedere keer mee aabn. Hetzelfde begin je nu te doen over arrogantie en verheven voelen en straks ga je ook zeggen dat je dat verkeerd hebt neergezet en dat dat met je cognitieve gezeik te maken heeft.
Nee schat, zo zijn we niet getrouwd. Als jij je gebakjes net zo congnitief gestoord inschat en voor ze bepaald wat ze wel en niet menen en zien en voelen zoals dat je hier op het forum de dingen doet dan heb ik medelijden met iedere patient van je en vraag ik me serieus af of je niet aan de verkeerde kant van de gebakskraam werkt.
Nee, want dat begint met de Pquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik wat mee. Je hebt gelijk
Angel for President!
Misschien toch niet zo hoogverheven als je verwacht had? Gih, hoorde ik nou net het gerinkel van je eigen glazen die je ingooide?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Sta nog steeds achter mijn beweringen, maar had niet verwacht dat jij, als hoog verheven persoon, er hoog op zou nemen.
Om met jou woorden te spreken: Dat is wat ik vind en dat heeb je maar te accepteren, aangezien dit een openbaar forum is en ik mag zeggen wat ik wil.quote:En over mijn werk: daar kun je beter van af blijven.
Want jij mag over alles en iedereen miepen en zeuren, omdat je zo verdomde sneu en mislukt bent. Je brengt het allemaal neer op jezelf hoor, ga nou geen eisen stellen aan wat wij wel of niet moeten zeggen, stel eens eisen aan wat je zelf allemaal zegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En over mijn werk: daar kun je beter van af blijven.
Weet je zeker dat je wel ergens naar binnen wil met de titel XL? Met je dikkemensenhaat enzo...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:34 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik boodschappen doen. Bij de AH XLWant ik voel me te verheven om bij eeen "gewone" AH boodschappen te gaan doen hoor.
Dag lieve mensen! (let wel, alleen de lieve he.....)
*stapt van troon en in koets*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |