En Daniel een schatje.quote:
jaja shatz, dat zag ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef MrBrightside het volgende:
Dat was dus @Xiance, gaat te snel hier.
Wies daniel!?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En Daniel een schatje.. Ik krijg SMS'jes.
Zeg je dit omdat je Daniel heet, óf ligt de klemtoon in je post op het woord 'ook'?quote:
Je bent veeeeeelste jong en niet echt mijn typ. Maar toch ben jij ook een schatje!quote:
Het leuke ventje dat we laatst mee hebben genomen naar zo'n ranzige bar en nu zijn we vriendjes.quote:
Ow heb je foto's?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het leuke ventje dat we laatst mee hebben genomen naar zo'n ranzige bar en nu zijn we vriendjes..
Laatste dat ik er over zeg: mensen zullen echt niet positief beinvloed worden door een emotionele brief waar het woord "pedo" in voorkomt. Ze zullen dan denken: goed dat de school in twijfel voor ontslag koos.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:02 schreef Xiance het volgende:
Nadenken voor je je mening deelt is ALTIJD een goed idee..
helaas ben ik daar zelf ook nooit zo goed mee, vandaar dat mensen mij altijd tactloos vinden
Mooizo! Maar waarom is hij zo leuk?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga hem dit weekend fotograferen.
hell froze over, remember? The road to hell is an icecapade!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe gaat dat spreekwoord ook al weer?
The road to hell is paved with good intentions...
Ja SJM, en morgen word je heteroquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:56 schreef hierissieweer het volgende:
Maarten is een eikel!
wat een skank ben je ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het leuke ventje dat we laatst mee hebben genomen naar zo'n ranzige bar en nu zijn we vriendjes..
Maar waarom heeft de rest van NL het niet door?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
Ang3l en HIW,
Ja, ben officieel niet uit. Op de school waar is lesgaf, hadden ze dat vrijwel meteen door. (Ik zie er niet uit als een handtasje, maar zodra ik mijn mond opendoe.... grapje)
Dus geen gaten in verhaal. Waarom zou ik dit verzinnen? Of krijgen we weer een kloon-verhaal?
En HIW, nee, ik heb de TNT-jongen niet gepakt. Ik werd uit mijn nest gebeld. haha
Be very careful with whom u pick your battles, bitches.
nee, maar er viel een gat in het verhaal in mijn hoofd omdat ik er vanuit ging dat je hier alleen voor vrienden out was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
Ang3l en HIW,
Ja, ben officieel niet uit. Op de school waar is lesgaf, hadden ze dat vrijwel meteen door. (Ik zie er niet uit als een handtasje, maar zodra ik mijn mond opendoe.... grapje)
Dus geen gaten in verhaal. Waarom zou ik dit verzinnen? Of krijgen we weer een kloon-verhaal?
Bring it on darlingquote:Be very careful with whom u pick your battles, bitches.
Ik heb ooit de bijbel-kamp-bekering overwogen, maar volgens mij kun je mij met een atoombom nog niet hetero maken.... Sorriequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, maar er viel een gat in het verhaal in mijn hoofd omdat ik er vanuit ging dat je hier alleen voor vrienden out was.
[..]
Bring it on darling
Omdat hij grappig en lief is. En omdat hij nog onbedorven is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:06 schreef hierissieweer het volgende:
Mooizo! Maar waarom is hij zo leuk?
Jij weet toch alles van sociale contacten overhouden aan de sleazy scene?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |