Als ik er heen ga laat ik het je wel wetenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef static het volgende:
Ja, dat dacht ik al; is de eerste keer dat ik business vlieg in zo'n bult; ga toch maar beneden dan, helemaal op een vlucht van ca. 12 uur.
Wie weet kunnen we een minimeet doen daar.
Shit, heb enorme hoogtevrees.quote:Operation center will be set up by end of this month or beginning of next month on the 17th Floor of WPC building.
jammer dat je als bezoeker in Two IFC slechts tot de 55e verdieping kanquote:Op donderdag 13 november 2008 19:40 schreef Yi-Long het volgende:
In Hong Kong kom je wel van je hoogtevrees af: gewoon lekker naar The Peak gaan enzo.... op een doordeweekse morgen heerlijk rustig
Ik vond het juist fantastisch in HK met al die hoge gebouwen. Soms zat je gewoon 50 hoog lekker vanaf het balkon te kijken.
Dat doen inderdaad de meestenquote:Op zondag 16 november 2008 16:20 schreef APK het volgende:
Ik ben er een paar uur geweest en ben meteen naar boven gerend.
[ afbeelding ]
Dat zit er dik in als je daar gaat wonen.quote:
Helaas niet in dat gebouw geweest (Alleen in IFC mall, wat erg duur en 'westers' was, dus niet lang gebleven).quote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jammer dat je als bezoeker in Two IFC slechts tot de 55e verdieping kan
en dan ook nog alleen aan de kant van The Peak
Ben je wel op de 101 geweest eigenlijk?quote:Op zondag 16 november 2008 17:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zit er dik in als je daar gaat wonen.
Ik dacht ook elke keer ik ga later nog wel een keer naar Victoria Peak
Dat dan weer welquote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ben je wel op de 101 geweest eigenlijk?
je kunt hier gewoon 90 dagen zonder visum verblijven, in het vliegtuig of op HKG alleen even een 'Departure card' invullenquote:Op maandag 17 november 2008 21:10 schreef static het volgende:
Nog één nachtje slapen.
Alleen is het visum nog niet klaar; gewoon zeggen dat ik een toerist ben? Op mijn ticket staat dat mijn retourvlucht juni aanstaande is.
Veel plezier en veel succes, man!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:15 schreef static het volgende:
Ok, thanks.
Byebye, tot aan de andere kant van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |