Klopt wel, is redelijk veel groen en veel parken. Over parken gesproken: er is zelfs een Disneyland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:46 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Het schijnt indd dat de omgeving van HK enorm mooi is en zeker het bezoeken waard.![]()
(Ik heb het dan dus niet over wonen hè.)
Kortom: ik ben je Haïti-topic kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:47 schreef static het volgende:
[..]
Ben in juni na 7 maanden teruggekomen uit Haiti, werk nu alweer bijna drie maanden in de UK (verschrikkelijk, zou het zo weer omruilen voor Haiti waar we een hele hechte groep expats waren itt hier).
Ben volgende maand 10 dagen in Nederland en dan vetrek ik de 25e naar HK.
Heb er zin in.
Lange dagen dus.quote:PS there is a company bus that picks us up at the Harbourfront everyday 0700 and takes us home at 1815.
Er zullen daar vast genoeg DVD spelers te krijgen zijn die werkelijk alles kunnen afspelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:05 schreef static het volgende:
Kan ik mijn Nederlandse DVD's daar afspelen? Zal wel niet hè?
Legt hij net toch uit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
Ik snap nog steeds geen reet van je nou precies doet, maar ik wens je veel succes, plezier en ik ben verschrikkelijk jaloers op al je gereis [ afbeelding ].
Diploma's? Vertel eens?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:29 schreef static het volgende:
Krijgen we dat gezeik met diploma's weer.
Dat is behoorlijk genaaid jaquote:Op woensdag 5 november 2008 14:41 schreef static het volgende:
Voor een visum willen ze een scan hebben van mijn diploma's; die heb ik allemaal niet meer, of liggen ergens in een hoek - geen idee waar.
Zelfde gedoe als voor Nigeria.
Elke speler is regiovrij te maken. Gaat alleen wel ten koste van de garantie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:05 schreef static het volgende:
Kan ik mijn Nederlandse DVD's daar afspelen? Zal wel niet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |