1,80 kost het hierquote:Op zondag 23 november 2008 10:13 schreef static het volgende:
[..]
Ja, net, Ik was verdwaald had honger en wilde niet meteen aan de gevulde kippentongetjes met rijst beginnen.
Wat kost een cheeseburger in Nederland eigenlijk? Hier 8 dollar.
Haha.. ja, de mcd vond ik idd ook echt geweldig in HK en Macau, echt bizar kwa kwaliteitsverschil met NL, echt niet te vergelijken, en ook van die rare acties waar je zakjes met poeder krijgt om je friet in te doen en te schudden lol, en uiteraard een KFC die ook thuis bezorgd ^_^ (niet dat ik dat ik elke dag deed, maar ja.. voor 22 MOP per meal was het wel erg goedkoop eten, in NL iets van 6 eur voor dezelfde set meal).quote:Op zondag 23 november 2008 03:05 schreef Yi-Long het volgende:
McCafe is fantastisch. Een soort McDonalds versie van Starbucks, maar dan betaalbaar en prima kwaliteit
Probeer de Dark Chocolate CakeVolgens mij 18 dollar.
![]()
Maar de gewone McDonalds kan ik je daar aanraden. 9 van de 10 zijn echt prima kwaliteit (echt zelden meegemaakt in HK dat het niet lekker was bij de Mc, in tegenstelling tit hier in NL.
(De Mac in Tsim Sha Tsui onder de KFC was echter zwaar KUT)
De Crispy Chicken burger, the Grilled Chicken Burger, en vooral de Hotwings/Chickenwings (weet even niet meer hoe ze die daar noemen, waarschijnlijk McWings) zijn echt heerlijk.
Mocht je goedkoop PC hardware of games of whatever willen halen: Sham Shui Po! Grote PC hardware mall, en tegenover die mall zit een prima vietnamees en een Milk&Milk.
Ik snap ook niet waarom mensen daar gaan wonenquote:Op zondag 23 november 2008 04:59 schreef static het volgende:
Heb er zin in. Ben blij dat ik er ben, heel wat beter dan dat kuteiland vlakbij Nederland, ga ik NOOIT meer naar toe, geen London geen Reading. Wat was ik ongelukkig daar zeg.
vond ik wel meevallen, zelfde als de andere waar ik geweest benquote:Op zondag 23 november 2008 03:05 schreef Yi-Long het volgende:
(De Mac in Tsim Sha Tsui onder de KFC was echter zwaar KUT)
quote:Op zondag 23 november 2008 10:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik snij nog liever mijn linkerbal eraf denk ik.
ok, even een andere tip voor static dan:quote:Op zondag 23 november 2008 11:51 schreef SeLang het volgende:
Static is verhuisd naar de culinaire hoofdstad van de wereld en ik zie hier alleen maar mensen posten over de mcDonalds en KFC in Hong Kong
Haha, good point =]quote:Op zondag 23 november 2008 11:51 schreef SeLang het volgende:
Static is verhuisd naar de culinaire hoofdstad van de wereld en ik zie hier alleen maar mensen posten over de mcDonalds en KFC in Hong Kong
Of Singapore. Meteen meer kans op engels-sprekend personeelquote:Op zondag 23 november 2008 08:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso is het chinese begrip van 'kwaliteit' anders dan wat wij voor ogen hebben, maar ik zou eerder in Taiwan gaan recruiten dan in Mainland China
de vierde man?quote:Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef static het volgende:
Dit is wel een heel vreemde gewaarwording, op een Koreaans kanaal (volgens mij) is een Nederlandse oorlogsfilm aan de gang, in het Nederlands met ondertitels.
Geen idee welke, eentje met Derek Lint, Thom Hoffman en Jeroen Krabbe.
Ja, je krijgt dan een 3 dagen visum voor 150 HKD (te koop op de grens zelf), alleen geldig in Shenzhen, wat ik zelf altijd deed was een groepsvisum aanvragen (met 3 paspoort nummers, voor 30 HKD) en dan bij de grens aangeven dat de anderen niet zijn gekomen, kost je wel wat meer tijd om te wachten tot ze het in orde maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 05:14 schreef static het volgende:
Volgende week naar Shenzhen; schijnt dat ik daar een apart visum voor nodig heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |