McCafe is fantastisch. Een soort McDonalds versie van Starbucks, maar dan betaalbaar en prima kwaliteit

Probeer de Dark Chocolate Cake

Volgens mij 18 dollar.
Ik hou verder niet echt van koffie, dus dat was meteen ook zo'n beetje het enige wat ik daar telkens kocht, maar mijn vriendin vond het ook fantastisch, en de mensen in Hong kong zelf, (studenten enzo) die vonden het ook beter dan Starbucks (vonden ze vaak ook veels te duur). Ze hebben ook warme en koude Chocolate drinks, voor het geval je dat lekker vind.
Maar de gewone McDonalds kan ik je daar aanraden. 9 van de 10 zijn echt prima kwaliteit (echt zelden meegemaakt in HK dat het niet lekker was bij de Mc, in tegenstelling tit hier in NL.
(De Mac in Tsim Sha Tsui onder de KFC was echter zwaar KUT)
De Crispy Chicken burger, the Grilled Chicken Burger, en vooral de Hotwings/Chickenwings (weet even niet meer hoe ze die daar noemen, waarschijnlijk McWings) zijn echt heerlijk.

Het eten is er gewoon vaak heel vers en warm. Als je net als ik na een paar dagen rijst gewoon behoefte hebt aan friet en een burger, is de Mac echt perfect daar.
Laatste tips:
- Upgraden van je menu, dus extra groot, en met milkshake ipv Cola, kost echt vrijwel niks. 2 HK dollar ofzo. (20 euro ct)
- Apple pie die hier in NL 1 euro kosten, zijn daar 5 HK dollar (ong. 50 ct) Lekkere snelle goedkope snack dus.
- IJs is ook vrij goedkoop bij de Mac.

-s'Ochtends goedkoop McBreakfast, met veel meer keuzes dan hier in NL, en wederom, erg goedkoop!

En vaak kun je bij de meeste restaurantjes smiddags goedkoper eten dan tijdens diner-tijd. Zo scoor je bij SteakExpert of Milk&Milk (lekkere biefstuk en frietjes) een prima maaltijd voor onder de 5-6 euro.
Mocht je goedkoop PC hardware of games of whatever willen halen: Sham Shui Po! Grote PC hardware mall, en tegenover die mall zit een prima vietnamees en een Milk&Milk.

OOoooowww.... zo lekker eten in Hong Kong....
Oooooowwww.... ik zit in Nederland