die tijd... tjonge..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
brugklas![]()
handjes vasthouden
![]()
?
Totdat je chef op de deur staat te bonzenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en er lekker de tijd voor nemen..
quote:
quote:
Het slot is hier een beetje gaar. Open => dicht is geen probleem, maar dicht => open...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat je chef op de deur staat te bonzen
quote:
die dan net je negertje hoort plonzen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat je chef op de deur staat te bonzen
Heel fijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Het slot is hier een beetje gaar. Open => dicht is geen probleem, maar dicht => open...
Plonspleesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die dan net je negertje hoort plonzen.
Die hebben 1 voordeel, je hebt minder last van de stank van je voorgangerquote:
Ik ben hier de enige die schijt. De rest vindt dat niet kunnen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Die hebben 1 voordeel, je hebt minder last van de stank van je voorganger.
wasknijpers ftw.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Die hebben 1 voordeel, je hebt minder last van de stank van je voorganger.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die schijt. De rest vindt dat niet kunnen...
mooi schone WC heb je dan dus voor jezelf.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben hier de enige die schijt. De rest vindt dat niet kunnen...
Goed bezig dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
boodschappen gedaan
lekker weer buiten
en bij het teruglezen kwam ik tot de conclusie dat sinds ik hier meepost van een plek rond de 150 naar plek 129 ben gestegen
cijfergeilheidquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
boodschappen gedaan
lekker weer buiten
en bij het teruglezen kwam ik tot de conclusie dat sinds ik hier meepost van een plek rond de 150 naar plek 129 ben gestegen
Dat welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi schone WC heb je dan dus voor jezelf.
Jawel, maar die hebben eigen wc's in de fabriek. Van die hokken waar het na een uur al te erg meurt...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wat een faalhazen.
Zelfs de fabrieksmedewerkers niet?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben eigen wc's in de fabriek. Van die hokken waar het na een uur al te erg meurt...
Ergo, daar kom ik dus niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |