Dat is toch niet zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Willie-Wartaal het volgende:
Hoezo hoor je een paar uur later pas of je geslaagd bent?
Deze vond ik misleidend..Dacht ze heeft al geredenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over 3 uurtjes weet ik of ik geslaagd ben of niet
Ja duh. Maar toen nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Willie-Wartaal het volgende:
[..]
Deze vond ik misleidend..Dacht ze heeft al gereden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef Willie-Wartaal het volgende:
[..]
Ohee dat is bij een HIV test
quote:
En het ging dus ook regenen. Zat er midden in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef Rikketik het volgende:
Het ziet eruit alsof het elk moment kan gaan regenen.![]()
Ik heb gehoord dat Fable 2 DE shit is! Is dat ook zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En het ging dus ook regenen. Zat er midden in.Wel Fable II gehaald though.
En jezelf quoten is ghey.
Zwaai je onderweg even naar me?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Fems het volgende:
NATH! GEFELICITEERD!![]()
Wat goed, heb je al een stijve nek?:)
Ik ga nu naar ljouwert! (oma woont daar) toedeloe! xx
Nee, geen stijve nek. Maar wel overdreven veel gekekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Fems het volgende:
NATH! GEFELICITEERD!![]()
Wat goed, heb je al een stijve nek?:)
Ik ga nu naar ljouwert! (oma woont daar) toedeloe! xx
x2quote:
Heb hem nog niet zo lang gespeeld, maar hij krijgt erg goede recensies. Schijnt alle beloftes van Molyneux in te lossen, en dat zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fable 2 DE shit is! Is dat ook zo?
Dankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef Blawh het volgende:
Van harte Nath!
Vannacht al 11,5 uur geslapen, viel ik net in de trein in slaap en werd ik een station te laat wakker.
Nee, mag nog niet he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Erg druk geweest laatste tijd, dus ja. Al stukje gereden in een stuk blik op 4 wielen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |