Eensch. Ik weet niet hoe ze het doen in Parijs, maar ik heb nog nooit ergens in een rij hoeven staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:25 schreef Beregd het volgende:
in het louvre heb ik nog nooit voor eene erg lange rij gestaan (al drie keer geweest op verschillende tijdstippen). Komt omdat er vier ingangen zijn en alles vlot geregeld is.
en 1,5 à 2 uur is echt wel weinig hoor. Maar goed, heel het louvre krijg je wsch nooit op een dag gezien.
je bent duidelijk niet op de eiffeltoren geweestquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eensch. Ik weet niet hoe ze het doen in Parijs, maar ik heb nog nooit ergens in een rij hoeven staan.
Niet? Hé getsie, dan heb ik de verkeerde toren beklommenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Beregd het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet op de eiffeltoren geweest
ik ben er telkens ontmoedigd geweest door de lange rijen, maar wsch telkens te laat er aangekomenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet? Hé getsie, dan heb ik de verkeerde toren beklommen.
Om tien uur 's avonds kan je gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik ben er telkens ontmoedigd geweest door de lange rijen, maar wsch telkens te laat er aangekomen
Als je in de winter (zeg januari/februari maanden) gaat zijn er een stuk minder toeristen. Dan hoef je soms helemaal niet te wachten ('s avonds bijv.)quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:16 schreef Beregd het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet op de eiffeltoren geweest
Vorige week vrijdag rond tien uur gewoon nog 45 minuten gewacht hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als je in de winter (zeg januari/februari maanden) gaat zijn er een stuk minder toeristen. Dan hoef je soms helemaal niet te wachten ('s avonds bijv.)
Wij hebben echt weliets van 40 minuyen gewachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:19 schreef psv-gomes het volgende:
er zijn 4 verschillende ingangen.... Iedereen loopt elkaar maar achter aan en sluit altijd maar aan bij de langste rj lijkt het maar net.
Bij de ingang, rechtsachter was het maar 10 min wachen
Ja maar daar is ook weer een rij voor.quote:
Misschien omdat het een vrijdag (weekend) is. Als je door de weeks gaat kan je 's avonds in de wintermaanden vaak gewoon doorlopen. Niks geen rij, ook niet naar de top. Denk dat je gewoon pecht hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag rond tien uur gewoon nog 45 minuten gewacht hoor!
Was wel maar één pilaar geopend.
Hoe romantischquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:45 schreef teamlead het volgende:
valentijnsweeken in Parijs. Ik ben benieuwd.. Straks hier ff bijlezen
"vrij aardig" dekt de lading wel ja. God wat is het daar mooi. In het donker.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Vanaf Montmartre is er ook een vrij aardig uitzicht over Parijs.
inderdaad, op een beetje zwoele avond met wat straatmuzikanten en een hoop volk samengetroept op de trappen van het zicht genieten...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
"vrij aardig" dekt de lading wel ja. God wat is het daar mooi. In het donker.! *zwijmel*
oehh ja, zwoele avonden in Parijsquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef Beregd het volgende:
[..]
inderdaad, op een beetje zwoele avond met wat straatmuzikanten en een hoop volk samengetroept op de trappen van het zicht genieten...
Nog drie wekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
"vrij aardig" dekt de lading wel ja. God wat is het daar mooi. In het donker.! *zwijmel*
Nog vier weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |