abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:50:37 #296
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_67347101
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:33 schreef tomaad het volgende:
Eerste nacht werden we over gebracht, door de manager zelf, naar een ander hotel in Pigalle (wel in een sexwijk, niet erg prettig rondlopen daar, de sleutel van de hotelkamer was namelijk afgebroken en vanwege de staking kon die niet gemaakt worden.. (lees, het was gewoon overgeboekt, en natuurlijk had het hotel geen sleutels voor in de deur maar pasjes)
pigalle is juist een erg leuke wijk, heel veel gezellige cafétjes in de buurt. en dat "sex" beperkt zich tot één straat, de op zich ook wel meevalt.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:16:09 #297
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_67347664
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:33 schreef tomaad het volgende:(...)Leuk ook dat iedereen door het rood knalt overal, zelfs politie
Grappig! Ik heb zelf door het centrum gereden en mij viel op dat er al als een blok werd geremd door oranje! Even snel "door oranje gaan" zat er niet in...!

Misschien scheelt het per wijk?

Wel geldt het recht van de hardste doordrammer
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_67348397
@tonio, waar zit Les Marais ergens? Leuk om te weten voor de volgende keer we zijn nu maar gewoon naar de straat van de champs elysees waar ook alles open was.

@beregd, Pigalle zelf was inderdaad gezellig, maar die straat waar wij dus zaten was wel een beetje té, of ik ben gewoon niks gewend. Maar ons uitzicht was op een winkel genaamd "Dirty Dick" Naast ons zag je smorgens de prostituees het café uitstrompelen, dat vond ik dan toch weer wat minder. Maar dat was gelukkig maar 1 dag, de rest was super

@DutchMama, Dat zal dan inderdaad aan de plek liggen, ik heb eigenlijk alleen maar mensen door rood zien crossen, zelfs een moment dat men gewoon overstak pal voor een politie-auto, die dus groen had, en wij rood. Politie deed er niets aan, toen we de stoep bereikt hadden was het voor de agent rood, en reed ie ook vrolijk door Wel grappig om te zien.

-Maar ik ga zeker binnekort weer, dan zorg ik dat ik beter Frans spreek kan je ook beetje meer onder de mensen komen, en nu was ik met een maat, next time gewoon alleen, zie je en leer je veel meer van het land

Trouwens wel benieuwd of het normaal is dat er zoveel soldaten met mitraiileurs rondwandelen bij de grote gebouwen en de eifeltoren etc? Meestal een groepje van 3, met 3 mitraiileurs ik vroeg me echt af wie ze tegen dachten te komen
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:52:04 #299
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_67348564
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef tomaad het volgende:
@beregd, Pigalle zelf was inderdaad gezellig, maar die straat waar wij dus zaten was wel een beetje té, of ik ben gewoon niks gewend. Maar ons uitzicht was op een winkel genaamd "Dirty Dick" Naast ons zag je smorgens de prostituees het café uitstrompelen, dat vond ik dan toch weer wat minder. Maar dat was gelukkig maar 1 dag, de rest was super
dat versta ik

Ik ben ook eens alleen, zonder mijn vriendin, door pigalle gelopen. Ik kan je verzekeren, die mannen en vrouwen aan de deuren van die tenten zijn veel agressievere vastklampers dan die met hun touwtjes
  maandag 30 maart 2009 @ 19:00:03 #300
177242 Irien
Innit though
pi_67554472
Gaat 22.23.24.25 mei naar Parijs met m'n lief
We zijn er al vaker geweest, zoek wat originele dingen om te bezoeken, doen.
Heb nu op het oog de catacomben... misschien een tuin, misschien Invalides.
Tips anyone?
Between the click of the light and the start of the dream
  maandag 30 maart 2009 @ 21:13:50 #301
177242 Irien
Innit though
pi_67559023
Heb trouwens wel een tip aan iedereen die een leuk restaurant zoekt.
Cafe de l'industrie
http://www.pariszoomtv.com/place.asp?P=Caf%E9s+de+l%27Industrie
Between the click of the light and the start of the dream
pi_67566483
 FR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')