Ben weer terug...! Veel ervaringen rijker, en ik hoop ze regelmatig te kunnen delen in dit topic...!

O.a. over autorijden in Parijs. Tot mijn stomme verbazing was ik voor een P-plekje onder het Louvre maar 3,=/uur kwijt...! Valt me mee!
En autorijden door downtown Parijs... Kán, maar je moet een ongelooflijke plaat voor je kop hebben, niet bang zijn voor de kans op lakschade, en er ook nog eens lol in hebben

Een Tomtom o.i.d. is ook prettig. En ik heb gehoord dat het hebben van deuken en/of krassen respect afdwingt: "Die gaat niet opzij...!"
Als dat allemaal aanwezig is, is het een geweldige ervaring!
Ja, ik voldoe aan de criteria, inclusief deuken en krassen...!De armbandjes-opdringers van eind februari 2008 zijn weg. In plaats daarvan word je doodgegooid met eiffeltorentjes. Onder en naast de Eiffeltoren zélf zijn ze super opdringerig.
Desalniettemin zijn we op een andere plek, bij een minder opdringerige verkoper, gezwicht voor een glazen Eiffeltoren met daaronder een blok met van kleuren wisselende led-lampjes...! Tja, sorry, ik zal niet ontkennen dat ik een beetje een campy wansmaak heb...!
Verder Pere Lachaise gezien, Moulin Rouge bezocht, topje v.d. Eiffeltoren, en nog meer...!
De 500 kilometer back home, inclusief stop bij CdG om vriendin af te zetten, waren best pittig, maar ik ben heel thuis gekomen.
Parijs... Wat een geweldige stad is het...!!!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)