Das die nieuwe toch? Die heeft Mr. LR ook idd.. leuk manquote:
Nou verhaallijn is net begonnen, dus nog hoop gepuzzel terwijl de kogels om je oren vliegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das die nieuwe toch? Die heeft Mr. LR ook idd.. leuk man
Net alsof ik jou niet in mijn eentje aankanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja dit is flauw man, Yashi heeft jullie gewoon gebeld van "CP zit me te pesten snel kom wat posten " :p
Komt er een rel aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja man, zelfs IB is op tijd. Nou dat wil wat zeggen.
hoef maar tot 21.00 te werken, we zetten om 5 voor 9 de spullen al binnen dus ben 5 over 9 thuisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klopt.nouja zit hier bij een vriend van me half te fokken / Far cry 2 te checken
Was het niet druk ofzo dat je al zo vroeg klaar was?
Heb je de popcorn koud liggen?quote:
Many arguments I has on teh Interwebzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof ik jou niet in mijn eentje aankan
Ik zal 't nooit meer doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik schrok me echt kapot, ik zat sneaky iemands hyve te lezen.. en toen zo'n msn ding "Je hebt een emailbericht ontvangen van *insert naam*" Ik schrok me dood, ik dacht dat ie zag dat ik op z'n hyves zat ofzo vet eng
Maar wel betalen voor je notes?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben niet zo goed in betalen voor online diensten, geen membership voor mij.
Je haalt me de woorden van het toetsenbordquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar wel betalen voor je notes?
Ja dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je haalt me de woorden van het toetsenbord(ik had nog niet gerefreshed namelijk
)
Spanning en sensatie op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja hoi was ik weerwel spannend zonder crosshair in een jungle rennen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Spanning en sensatie op de vrijdagavond
Kun je beter met een witte puntmuts op je kop door winkelcentrum Dukenburg gaan lopen met je MoToR CrOsSeN, veel spannender(en wel filmen natuurlijk
)
Nou zou dat in mijn geval dan een volledig MoT0hrpack zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Spanning en sensatie op de vrijdagavond
Kun je beter met een witte puntmuts op je kop door winkelcentrum Dukenburg gaan lopen, veel spannender(en wel filmen natuurlijk
)
Dat je nog in die glijbaan/hele klimding past als "volwassen" jongen zegt genoeg imo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou zou dat in mijn geval dan een volledig MoT0hrpack zijnIk ben er gek genoeg voor
![]()
[ afbeelding ]
Om het gebash voor te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je nog in die glijbaan/hele klimding past als "volwassen" jongen zegt genoeg imo.
jongens/mannen worden nooit volwassen, alleen het speelgoed wordt groterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je nog in die glijbaan/hele klimding past als "volwassen" jongen zegt genoeg imo.
Ik spring altijd op L'amour toujoursquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, dat doet me denken aan de trouwerij van m'n broer
Toen stonden we te springen op die muziek, en ook op Parla et Pardoux - Liberté
Als je genoeg testosteron aanmaakt wel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jongens/mannen worden nooit volwassen, alleen het speelgoed wordt groter
ofzo
Wie niet, schoolfeesten ftwquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik spring altijd op L'amour toujoursEn ik moet ook altijd zo met mijn handen doen zoals in de clip
Dus de links rechts afwisselend opt deuntje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |