gegeven paard nooit in de bek schijtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:31 schreef Mikkie het volgende:
Medestudenten die je mailen met een opdracht van vorig jaar met de mededeling: "hier heb je 'm, scheelt je moeite" zijn op zich best aardig, maar het helpt als de opdracht dan ook goed uitgewerkt is...
Ik ben anders heel goed met ballen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, gooien we jou in de ballenbak kunnen wij mooi aan de bar zitten.
das weer een heel ander spelletjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed met ballen hoor
Jungle Town!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
in wijchen heb je zo'n indoor apenkooi hal maar dat is miss voor iets ouderen
Hoezo kan je daar niet bowlen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
das weer een heel ander spelletje
ja dat jaquote:
wie zegt dat ik het over bowlen had?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo kan je daar niet bowlen dan?
Ik heb me ook niet afgemeld, stuur straks nog wel even een mailtjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik vannacht om half zes thuis kwam dacht ik hetzelfde.. nu maar hopen dat de docente op een of andere manier niet al te boos gaat zijn.
edit: ik had dus vanaf 9u les
O, ja vast, is pas over een week ofzo maar dan zijn er volgens mij tentamens.quote:
warme douche'll helpquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik ook, terwijl de verwarming gewoon aanstaat, maar hele tijd koude vingers enzo
ik heb straks samen met de hond een warme douche genomenquote:
Ja idd, dat herken ik, heb ik ook. Verwarming staat gewoon aan en heb al een extra trui aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik ook, terwijl de verwarming gewoon aanstaat, maar hele tijd koude vingers enzo
Daar is wat aan te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
En alléén mn rechterhand heeft t heel koud
jouw rechterhand is goed opgewarmd na je avontuur met de hondquote:
Mijn muishand heeft het ook altijd kouderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
Ik heb het kkkkoud ja, terwijl ik een blouse en een t-shirt met lange mouwen aanheb. Als ik nu al een trui aantrek, bevries ik in de winter al helemaal. En alléén mn rechterhand heeft t heel koud
Ik ben met een hoop dingen rechts, maar dat dan weer net nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jouw rechterhand is goed opgewarmd na je avontuur met de hond![]()
Dan kan ik toch niet muizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten als ie koud is
ja dalijk raakt ze nog verdwaaldquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen ook met mijn pa gaan uiteten hier in Nijmegen nog iemand een tip?
vlaams arsenaal? popo? kukleku?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |