Zo groot is ons bad niet hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das niet zo handigIets met verdrinkingsdood in bad enzo
NEC, dat is toch van die mensen die over het veld rennen achter een bal aan, en als ze er dan zijn dan schoppen ze hem wegquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef IrishBastard het volgende:
Is 't stiekem gewoon een voetenbadje?
1-1 zou een prima eindresultaat zjinquote:
Klopt, maar toen ik het zei was het nog 1-0quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1-1 zou een prima eindresultaat zjin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote voor in de op!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
ja ben meerdere keren tot een hoogtepunt gekomennu heb ik verzuurde armen
vochtige strekenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ga nog even lezen en dan slapen
* Cocktailprikker house download aanzetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
"thirteen" uit House![]()
Mijnes ook niet, tip, als je uitbreidingen wilt zoek op die van Reloaded, die zijn meestal wel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:33 schreef morgane het volgende:
Hij doet eeeetmijn versie is niet heel erg legaal, vandaar dat t wat moeilijker is om m te installeren enzo
Toen ik vannacht om half zes thuis kwam dacht ik hetzelfde.. nu maar hopen dat de docente op een of andere manier niet al te boos gaat zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:46 schreef Mikkie het volgende:
Euh, ja. Ik had niet zo veel zin in een feestje, was gaar, maar zie de tijd dat ik thuis ben. Ik overweeg sterk morgen m'n verplichte college te skippen en lekker uit te slapen.Dan maar een vervangende opdracht...
Prima, gooien we jou in de ballenbak kunnen wij mooi aan de bar zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen we daar niet een keer heen met de meet?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen we daar niet een keer heen met de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |