als je dit en de cover hoort, weet je meteen wanneer het fundament gelegd is.quote:
Lekker boeiend, mijn vader krijgt folders voor de 50+ beurs, en vindt de Dead Boys vet.quote:
Coolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Lekker boeiend, mijn vader krijgt folders voor de 50+ beurs, en vindt de Dead Boys vet.
Het 'beste punknummers'-topic heeft dat allang bewezen.quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef Grobbel het volgende:
Heb die boxset gekocht met (door Greg Sage himself) geremasterde versies van de eerste drie platen. Eén van de beste muzikale investeringen in jaren.
Altijd mooi om de jongere generatie te zien die het met terugwerkende kracht waarderen.quote:
Dit. Die boxset is 1 van m'n beste aankopen ooit. Geen enkel slecht nummer. Godenband.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit, eerste 3 albums zijn magistraal
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit. Die boxset is 1 van m'n beste aankopen ooit. Geen enkel slecht nummer. Godenband.
dat was hun debutquote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]Hoe oud is je leeftijd
Ik was er niet gelijk bij. Bij Is this real pas ontdekt.
Ben van het jaar dat Youth of America uitkwam. 31 dus. Een beginnende ouwe lul.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]Hoe oud is je leeftijd
Ik was er niet gelijk bij. Bij Is this real pas ontdekt.
Ik word dit jaar 50.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Ben van het jaar dat Youth of America uitkwam. 31 dus. Een beginnende ouwe lul..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |