Ooit gezocht, niet gevonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:44 schreef MwKloon het volgende:
Iemand tips voor goede plaatsen voor buitensex (autosex) in en rond Hilversum?
Donkere plekjes waar we (redelijk) ongezien onze gang kunnen gaan?
En nee, niks met hoertjes of homo ontmoetingsplaatsen ofzo, gewoon waar ik en m'n date eens een vlug wippie kunnen maken als we beide van 't werk af onderweg naar huis zijn.![]()
(samen sex bij 1 van ons thuis is bij ons beide geen optie namelijk)
Thnx vast!
Definieer "in en rond Hilversum"? Welke afstand, maximaal?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:44 schreef MwKloon het volgende:
Iemand tips voor goede plaatsen voor buitensex (autosex) in en rond Hilversum?
Donkere plekjes waar we (redelijk) ongezien onze gang kunnen gaan?
En nee, niks met hoertjes of homo ontmoetingsplaatsen ofzo, gewoon waar ik en m'n date eens een vlug wippie kunnen maken als we beide van 't werk af onderweg naar huis zijn.![]()
(samen sex bij 1 van ons thuis is bij ons beide geen optie namelijk)
Thnx vast!
Welcome to the real world! De cijfers zeggen dat 25% van alle volwassenen ooit eens is vreemdgegaan. Eén op de 20 heeft het het afgelopen jaar op zijn minst serieus overwogen. Als ik die cijfers 1-op-1 projecteer zitten er ook in jouw vrienden-/bekendengroep heel veel vreemdgangers. Als ik die cijfers op jou projecteer is er een heel erg grote kans dat ook jij vreemd zult gaan. Als ik het door trek op jouw relatie is de kans zelfs 50% dat jij of je partner vreemd zal gaan. Ik kan het zelfs NOG erger maken: als ik je ouders erbij trek is de kans dat één van jullie 4 is vreemdgegaan statistisch 100%. Als ik er een statistische foutmarge op los laat, halen we de ouders van je vriend erbij: nu is het vrijwel zeker dat in dit groepje van 6 ooit iemand is vreemd gegaan.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welcome to the real world! De cijfers zeggen dat 25% van alle volwassenen ooit eens is vreemdgegaan. Eén op de 20 heeft het het afgelopen jaar op zijn minst serieus overwogen. Als ik die cijfers 1-op-1 projecteer zitten er ook in jouw vrienden-/bekendengroep heel veel vreemdgangers. Als ik die cijfers op jou projecteer is er een heel erg grote kans dat ook jij vreemd zult gaan. Als ik het door trek op jouw relatie is de kans zelfs 50% dat jij of je partner vreemd zal gaan. Ik kan het zelfs NOG erger maken: als ik je ouders erbij trek is de kans dat één van jullie 4 is vreemdgegaan statistisch 100%. Als ik er een statistische foutmarge op los laat, halen we de ouders van je vriend erbij: nu is het vrijwel zeker dat in dit groepje van 6 ooit iemand is vreemd gegaan.
Kies maar uit: wie is er de kansloze?
Ow, en je pikt er de helft van de stelling uit: de kans is natuurlijk nog aanwezig dat beide partners allebei nog bij hun ouders wonen. Niks mis mee, dat doen zo veel mensen onder de 25 nog. Nogmaals: Waarom dan dieerbij?
Net zoals ik mag vragen waarom het kansloos is, toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:19 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
Euh het feit dat veel mensen het doen wil nog niet zeggen dat zij het niet kansloos mag vinden.
Als 5 op de 6 mensen van broodjes pindakaas houden en jij niet dan is er toch geen probleem en mag je toch ook gewoon in een topic neerknallen: Pindakaas
Degene die zijn middelbare school statistiek nog eens over mag doen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef RonaldV het volgende:
Het enige dat ik van Statistiek heb onthouden is dat je cijfers kunt manipuleren zonder te liegen. En dat was les één als ik me goed herinner.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene die zijn middelbare school statistiek nog eens over mag doen?
Tis een beetje raar dat je meteen alle statistieken over vreemdgaan van nul to nu erbij haalt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zoals ik mag vragen waarom het kansloos is, toch?
Omdat iedereen het volgens jou doet kan het niet kansloos zijn? Iemand (waar je van zou moeten houden) een mes in de rug steken vind ik toch redelijk kansloos om eerlijk te zijn. Kan je wel aankomen met je sneue kansberekeningen om waarschijnlijk je eigen geweten te sussen maar het is en blijft letterlijk een naaistreek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welcome to the real world! De cijfers zeggen dat 25% van alle volwassenen ooit eens is vreemdgegaan. Eén op de 20 heeft het het afgelopen jaar op zijn minst serieus overwogen. Als ik die cijfers 1-op-1 projecteer zitten er ook in jouw vrienden-/bekendengroep heel veel vreemdgangers. Als ik die cijfers op jou projecteer is er een heel erg grote kans dat ook jij vreemd zult gaan. Als ik het door trek op jouw relatie is de kans zelfs 50% dat jij of je partner vreemd zal gaan. Ik kan het zelfs NOG erger maken: als ik je ouders erbij trek is de kans dat één van jullie 4 is vreemdgegaan statistisch 100%. Als ik er een statistische foutmarge op los laat, halen we de ouders van je vriend erbij: nu is het vrijwel zeker dat in dit groepje van 6 ooit iemand is vreemd gegaan.
Ow, en je pikt er de helft van de stelling uit: de kans is natuurlijk nog aanwezig dat beide partners allebei nog bij hun ouders wonen. Niks mis mee, dat doen zo veel mensen onder de 25 nog. Nogmaals: Waarom dan dieerbij?
Ik zei niet dat "iedereen" het doet. Lees maar na.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:51 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Omdat iedereen het volgens jou doet kan het niet kansloos zijn? Iemand (waar je van zou moeten houden) een mes in de rug steken vind ik toch redelijk kansloos om eerlijk te zijn. Kan je wel aankomen met je sneue kansberekeningen om waarschijnlijk je eigen geweten te sussen maar het is en blijft letterlijk een naaistreek.
Hahaha, dit is echt meer dan tenenkrommend en lachwekkend tegelijk! Toen ik je post las, dacht ik dat het om iemand van een aar of 12/13 zou gaan, je profiel geeft echter anders aan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dom? Neu... Het probleem is dat je niet leest wat er impliciet staat: Er zijn zo veel vreemdgangers dat je een kwart van je bekenden en famillie statistisch gesproken onder kansloos kunt scharen. Nou ken ik jouw vrienden-en bekendenkring niet, dus ik ga geen individueel oordeel over ze vellen, maar iets zegt me dat jij geen kanslozen in je kringetje hebt, toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:30 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Hahaha, dit is echt meer dan tenenkrommend en lachwekkend tegelijk! Toen ik je post las, dacht ik dat het om iemand van een aar of 12/13 zou gaan, je profiel geeft echter anders aan.![]()
Dus het feit dat veel mensen vreemd gaan, impliceert daarom volgens jou dat het niet kansloos is?
Je bent redelijk kortzichtig en volgens mij ook redelijk dom.
Les 1: statistieken kun je altijd buigen naar een door jou gewenst antwoord. Pas als je de vragen en kaderzetting kent kun je er echt iets mee.quote:Ps, je kan trouwens ook nog wel een statistiek lesje gebruiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: Ik weet dat dat al een jaar of 20 niet meer wordt onderwezen, maar probeer eens een lesje begrijpend lezen/tekstverklaren.!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Best raar dat deze site nog steeds oefentoetsen voor het basisonderwijs maakt:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:10 schreef RonaldV het volgende:
PS: Ik weet dat dat al een jaar of 20 niet meer wordt onderwezen, maar probeer eens een lesje begrijpend lezen/tekstverklaren.!
Ja, en rekenen moeten ze ook nog steeds geven, en toch vallen veel studenten af tijdens de opleiding omdat ze het niet kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:48 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
Best raar dat deze site nog steeds oefentoetsen voor het basisonderwijs maakt:
http://www.leestrainer.nl/Tekstbegrip.htm
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
Als je dan toch vreemdgaat, waarom niet lekker in een hotelletje? Kun je lekker badderen, desnoods op je hoofd gaan staan, of met je kut in een champagne-emmer, wat jij wil. Hoeft niemand te weten.
Het heeft iets pathetisch en krankzinnigs om je wipsnoet een bosje in te trekken. Recreatie is leuk en aardig , maar je hebt ook met onvermoedde wandelaars te maken die echt niet zitten te wachten op die vieze witte billen in het bos..
Oh wacht..maar buitensex is zo lekker spannend. hihihi, lekker buiten in je plassert, lekker 'gek' doen, hihihi
Grow the fuck up
hehehehehe eensch isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
Als je dan toch vreemdgaat, waarom niet lekker in een hotelletje? Kun je lekker badderen, desnoods op je hoofd gaan staan, of met je kut in een champagne-emmer, wat jij wil. Hoeft niemand te weten.
Het heeft iets pathetisch en krankzinnigs om je wipsnoet een bosje in te trekken. Recreatie is leuk en aardig , maar je hebt ook met onvermoedde wandelaars te maken die echt niet zitten te wachten op die vieze witte billen in het bos..
Oh wacht..maar buitensex is zo lekker spannend. hihihi, lekker buiten in je plassert, lekker 'gek' doen, hihihi
Grow the fuck up
gast..........hoe kom je daar nou bij............quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef Gripper het volgende:
Hilversum ligt op de Utrechtse heuvelrug, dus duik gewoon ergens een willekeurig bospaadje in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |