Zal ff kijken momentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is ook alweer het type van de stock pickups die in Epiphone G-400's (korina) zitten?
Bij mij waren het gewoon standaard epi humbuckers, in goud. Hetzelfde type als in de Les Pauls...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is ook alweer het type van de stock pickups die in Epiphone G-400's (korina) zitten?
Hm. En daarnaast kunnen ze in de afgelopen 4 jaar van pickups zijn veranderd bij Epi. Nou ja, ik lees over de korina dat iedereen zo'n beetje als eerste de elementen eruit gooit en daarna de tuners, dus lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm staat alleen achterop Epiphone g-400 Neck/Bridge BHC RoHs
Enig idee wat de output van de bridge is? Lijkt me leuk dit mee te nemen in het verhaal aan onze gitarist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij waren het gewoon standaard epi humbuckers, in goud. Hetzelfde type als in de Les Pauls...
Nou, de korina is maar kort gemaakt, dus ik gok dat daar overal gewoon dezelfde pikcups in zitten. Epiphone neemt in ieder geval niet de moeite om verschillende humbuckers te maken: Dezelfde pickups (code met inkt) zaten nl. in mijn Sheraton en LP.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm. En daarnaast kunnen ze in de afgelopen 4 jaar van pickups zijn veranderd bij Epi. Nou ja, ik lees over de korina dat iedereen zo'n beetje als eerste de elementen eruit gooit en daarna de tuners, dus lijkt me duidelijk..
Die van jou niet en dat is positief.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Niks mis met die tuners
Ja, precies. Hij is er ook meer dan tevreden over en ziet geen reden om voor 1500,- een Gibson te kopen (voornamelijk ook omdat hij dat niet heeft en als hij het wel had kocht hij wel een buizenversterkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, de korina is maar kort gemaakt, dus ik gok dat daar overal gewoon dezelfde pikcups in zitten. Epiphone neemt in ieder geval niet de moeite om verschillende humbuckers te maken: Dezelfde pickups (code met inkt) zaten nl. in mijn Sheraton en LP.
Inderdaad, ik heb alleen eerst de tuners vervangen (was al een wereld van verschil, gek genoeg!) en toen de pickups en nu hoef is de gitaar meer dan af!
Geen headdive?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef TeleluvR het volgende:
Niks mis de tuners, totdat je er echte op zet! Veel zwaarder/degelijker, merk je direct in je sustain!
De tuners heb ik vervangen door hetzelfde type, maar de shaft was dikker (=netjes uitboren!) en ze wogen bijna 5x zoveel....
En dat ding is al topzwaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef TeleluvR het volgende:
Niks mis de tuners, totdat je er echte op zet! Veel zwaarder/degelijker, merk je direct in je sustain!
De tuners heb ik vervangen door hetzelfde type, maar de shaft was dikker (=netjes uitboren!) en ze wogen bijna 5x zoveel....
Naar aanleiding van mij?quote:
Nee, maar je was wel de spreekwoordelijke druppel <3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |