Die Gibson SG stnd is wel errug lekker hoor... gister voor het eerst mee opgetreden... had mijn Ibanez als reserve staan... arm ding had ik niet eens aangeraaktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Of een tweedehands
[ afbeelding ]
Keuze's keuze's
haakarmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
(semi)haakarm
Vet ding man, Explorers zijn retecool! Meer pics!
Iron Maideninvloeden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:08 schreef Doodkapje het volgende:
...we hebben zo'n "whooaaa-ooowww" refreintje in een nummer zitten; wel gaaf om het publiek het mee te horen blèren
Bitchesquote:Thank you for purchasing tickets at Ticketmaster.nl
Event code: MET3003
Order number: 0181827203518356
Customer number: 1818272
You purchased 2 tickets to:
Een "HEY" per 2 maten lukt meestal ook goed, moet je natuurlijk enkel doen als je punk speelt xDquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die Gibson SG stnd is wel errug lekker hoor... gister voor het eerst mee opgetreden... had mijn Ibanez als reserve staan... arm ding had ik niet eens aangeraakt
...we hebben zo'n "whooaaa-ooowww" refreintje in een nummer zitten; wel gaaf om het publiek het mee te horen blèren
De kans is redelijk groot dat ze volgend jaar op Wacken staan samen met AC/DCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Haha, ieder zijn eigen toch?quote:
Yeah!quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
METALLICA & GUESTS
Ahoy
Ma, 30/03/0919.00 uur
Goddommequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:08 schreef Metalfreak het volgende:
Voorprogramma was Machine Head trouwens
Ja, dat doen ze echt goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb je pakketje ontvangen, Dean.
Het is waar wat ze zeggen, GFS pakt het goed aan door er een ring, schroefjes en een handleiding bij te doen..
Ik mis alleen je factuur nog..
Ja, dat zei zo'n knakker van Mojo op de radio afgelopen week. Die wil ik ook nog altijd eens live zien, dus ik ben blij met mijn kaartjesquote:
Zal ff kijken momentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is ook alweer het type van de stock pickups die in Epiphone G-400's (korina) zitten?
Bij mij waren het gewoon standaard epi humbuckers, in goud. Hetzelfde type als in de Les Pauls...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is ook alweer het type van de stock pickups die in Epiphone G-400's (korina) zitten?
Hm. En daarnaast kunnen ze in de afgelopen 4 jaar van pickups zijn veranderd bij Epi. Nou ja, ik lees over de korina dat iedereen zo'n beetje als eerste de elementen eruit gooit en daarna de tuners, dus lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm staat alleen achterop Epiphone g-400 Neck/Bridge BHC RoHs
Enig idee wat de output van de bridge is? Lijkt me leuk dit mee te nemen in het verhaal aan onze gitarist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij waren het gewoon standaard epi humbuckers, in goud. Hetzelfde type als in de Les Pauls...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |