Nou, de korina is maar kort gemaakt, dus ik gok dat daar overal gewoon dezelfde pikcups in zitten. Epiphone neemt in ieder geval niet de moeite om verschillende humbuckers te maken: Dezelfde pickups (code met inkt) zaten nl. in mijn Sheraton en LP.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm. En daarnaast kunnen ze in de afgelopen 4 jaar van pickups zijn veranderd bij Epi. Nou ja, ik lees over de korina dat iedereen zo'n beetje als eerste de elementen eruit gooit en daarna de tuners, dus lijkt me duidelijk..
Die van jou niet en dat is positief.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Niks mis met die tuners
Ja, precies. Hij is er ook meer dan tevreden over en ziet geen reden om voor 1500,- een Gibson te kopen (voornamelijk ook omdat hij dat niet heeft en als hij het wel had kocht hij wel een buizenversterkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, de korina is maar kort gemaakt, dus ik gok dat daar overal gewoon dezelfde pikcups in zitten. Epiphone neemt in ieder geval niet de moeite om verschillende humbuckers te maken: Dezelfde pickups (code met inkt) zaten nl. in mijn Sheraton en LP.
Inderdaad, ik heb alleen eerst de tuners vervangen (was al een wereld van verschil, gek genoeg!) en toen de pickups en nu hoef is de gitaar meer dan af!
Geen headdive?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef TeleluvR het volgende:
Niks mis de tuners, totdat je er echte op zet! Veel zwaarder/degelijker, merk je direct in je sustain!
De tuners heb ik vervangen door hetzelfde type, maar de shaft was dikker (=netjes uitboren!) en ze wogen bijna 5x zoveel....
En dat ding is al topzwaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef TeleluvR het volgende:
Niks mis de tuners, totdat je er echte op zet! Veel zwaarder/degelijker, merk je direct in je sustain!
De tuners heb ik vervangen door hetzelfde type, maar de shaft was dikker (=netjes uitboren!) en ze wogen bijna 5x zoveel....
Naar aanleiding van mij?quote:
Nee, maar je was wel de spreekwoordelijke druppel <3quote:
Een 200 watt buizentop is echt waanzin, die kan je nergens hard genoeg zetten om écht lekker te laten klinken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Jezus christus, gisteren op een Orange Thunderverb 200 gespeeld.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, maar je was wel de spreekwoordelijke druppel <3
Zat plaatsen waar zo'n ding tot z'n recht komt:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een 200 watt buizentop is echt waanzin, die kan je nergens hard genoeg zetten om écht lekker te laten klinken.
Maar het idee is gaaf natuurlijk![]()
En Orange
PA is voor mietjes, net als broeken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:00 schreef Cynic het volgende:
Als ze de PA vergeten zijn bedoel je?
Is dacht het gewicht? Dacht dat het op het bouwjaar sloeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:07 schreef TeleluvR het volgende:
Strats niet zwaar, pak eens een seventies vast
Ik wil jou echt nooooit livezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
PA is voor mietjes, net als broeken!
Je bedoelt optreden, maar eigenlijk bedoel je in real lifequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil jou echt nooooit livezien..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een 200 watt buizentop is echt waanzin, die kan je nergens hard genoeg zetten om écht lekker te laten klinken.
Maar het idee is gaaf natuurlijk![]()
En Orange
Maar voor die 2000 euro zitten er wel snaren op!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Happy dance!
Gibson gaat er niet komen, ik ga geen 2000-2500 euro betalen voor een Goldtop/Custom... ik houd het hierbij!
Kort nachtje dudequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar voor die 2000 euro zitten er wel snaren op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |