Komt heus in goede handen hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Cynic het volgende:
Heb er wel eens over gedacht hem weg te doen ja, maar ik kan nergens afscheid van nemen
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
Dan moet je wat van je oude zut verkopen, dan kun je eenvoudigweg iets nieuws aanschaffen!
Dat zijn de leuke dingen manquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:43 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ook nog steeds een opknapgitaar liggen waarvan eigenlijk ook alle electronica vervangen moet worden. En die moet nog geschuurd en gelakt of iets dergelijks.
Dat heb ik ook altijd, met het gevolg dat ik alles bewaar en nooit iets verkoopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Cynic het volgende:
Heb er wel eens over gedacht hem weg te doen ja, maar ik kan nergens afscheid van nemen
Misschien heb ik tzt wel wat hulp nodig en kom ik even langs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen man
Zo ben ik ook nog met twee strats bezig
Komt altijd vanalles tussen waardoor ik er weinig tijd voor heb. En straks klussen en verhuizen... word wel herfst 2009 voordat die klaar zijn...
Misschien een stomme vraag, maar valt er ook een beetje zittend mee te spelen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:41 schreef The_Dean het volgende:
Net als ik met mijn nieuwe V
Twee verkocht [een ML en een Epi LP] en die V in de plaats. En geld over
Wat een ding blijft die V man, speelt heerlijk, superding!
ik hou me gitaar altijd anders vast, als ik speel ga ik los, en sta ik niet stil met de gitaar te pielenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hmm goed, dat video doe ik dan morgen even.
En btw, hoe houden jullie je gitaar vast? (bovenaf gezien)
1 of 2?
[ afbeelding ]
jammer! al is zo'n ibanez les paul ook wel tof...! maar je had er toch al een?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Happy dance!
Gibson gaat er niet komen, ik ga geen 2000-2500 euro betalen voor een Goldtop/Custom... ik houd het hierbij!
Prima, gewoon in de klassieke posequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar valt er ook een beetje zittend mee te spelen?
Ik had er eentje van net na de lawsuit, destijds verkocht, spijt, nu eentje gekocht met de correcte kop. Prima gitaar! Voorlopig moet dit het maar zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jammer! al is zo'n ibanez les paul ook wel tof...! maar je had er toch al een?
Met een punt tussen je benen zeg maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prima, gewoon in de klassieke pose
Zo'n basje wil ik nog eens scoren, een Vantage ofzo. Lekker schuren, elektronica klussen, fretloos maken (tenzij het een 5-snaar is)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:43 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ook nog steeds een opknapgitaar liggen waarvan eigenlijk ook alle electronica vervangen moet worden. En die moet nog geschuurd en gelakt of iets dergelijks.
Je wil dus eigenlijk gewoon een 2e Samickquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:41 schreef Witchfynder het volgende:
Zo'n basje wil ik nog eens scoren, een Vantage ofzo. Lekker schuren, elektronica klussen, fretloos maken (tenzij het een 5-snaar is).
Yep.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk gewoon een 2e Samick
Juistquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Met een punt tussen je benen zeg maar?
Ja nou weten we het wel, hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:21 schreef Munz het volgende:
Ook hier bedankt voor de vele stemmen!
Hier vindt je de lijst
Zwevende tremolobrug?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Moet je deze advertentie eens zien en dan wat hij als positief ervaart aan deze gitaar.. Nog ff naast het feit dat hij beweringen doen die niet waar zijn.
.
Heeft er hier überhaupt wel iemand gestemd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:21 schreef Munz het volgende:
Hier vindt je de lijst
Aan de totaal onoriginele lijst te zien niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft er hier überhaupt wel iemand gestemd?
wow!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Moet je deze advertentie eens zien en dan wat hij als positief ervaart aan deze gitaar.. Nog ff naast het feit dat hij beweringen doen die niet waar zijn.
.
Ik wilde voor mijn gitaar een 1-laags kopen, maar nu ik dit lees denk ik toch dat 3-laags de betere keuze is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
wow!
-Originele Squier tuners
-Volume en dubbele toon regelaar
-3 laags slagplaat voor een nog beter geluid
Ik zou er maar een touwtje aan binden, straks vliegt hij weg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:02 schreef matjuhhh007 het volgende:
En een !ZWEVENDE! tremolobrug.
Tyft nu maar op iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:21 schreef Munz het volgende:
Hier vindt je de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |