Je wil dus eigenlijk gewoon een 2e Samickquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:41 schreef Witchfynder het volgende:
Zo'n basje wil ik nog eens scoren, een Vantage ofzo. Lekker schuren, elektronica klussen, fretloos maken (tenzij het een 5-snaar is).
Yep.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk gewoon een 2e Samick
Juistquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Met een punt tussen je benen zeg maar?
Ja nou weten we het wel, hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:21 schreef Munz het volgende:
Ook hier bedankt voor de vele stemmen!
Hier vindt je de lijst
Zwevende tremolobrug?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Moet je deze advertentie eens zien en dan wat hij als positief ervaart aan deze gitaar.. Nog ff naast het feit dat hij beweringen doen die niet waar zijn.
.
Heeft er hier überhaupt wel iemand gestemd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:21 schreef Munz het volgende:
Hier vindt je de lijst
Aan de totaal onoriginele lijst te zien niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft er hier überhaupt wel iemand gestemd?
wow!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Moet je deze advertentie eens zien en dan wat hij als positief ervaart aan deze gitaar.. Nog ff naast het feit dat hij beweringen doen die niet waar zijn.
.
Ik wilde voor mijn gitaar een 1-laags kopen, maar nu ik dit lees denk ik toch dat 3-laags de betere keuze is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
wow!
-Originele Squier tuners
-Volume en dubbele toon regelaar
-3 laags slagplaat voor een nog beter geluid
Ik zou er maar een touwtje aan binden, straks vliegt hij weg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:02 schreef matjuhhh007 het volgende:
En een !ZWEVENDE! tremolobrug.
Tyft nu maar op iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:21 schreef Munz het volgende:
Hier vindt je de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |