Neuh, 400 incl kofferquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:39 schreef Metalfreak het volgende:
En nu ben je zeker met de figuurzaag die headstock aan het bijwerken?
Mits je de nodige tijd, kennis en materialen hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef KaMo het volgende:
Het zelf maken van een body voor bass/gitaar en dan hals erop schroeven en electronics instrouwen
Is dat te doen?
Mits veel tijd en geduld en genoeg materiaal... Ja, geen probleem!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef KaMo het volgende:
Het zelf maken van een body voor bass/gitaar en dan hals erop schroeven en electronics instrouwen
Is dat te doen?
Dat kan zomaar andersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef Sloggi het volgende:
Zwart is 'ie al, hij blinkt alleen een beetje.
Dus je er zo hard op ofzo dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Floyds
Afstellen ok, maar spelen
En heb redelijk recent een nieuwe gekocht, dus nee, die/een Tele moet maar even wachten.
Ben ik nou de enige die Tele's ook echt stoer vind? (ja stoer als in stoer)quote:
Neuh, valt mee hoor, ligt me gewoon niet echt. Speelt toch iets minder fijn dan een vaste brug. En gebruik toch nooit waar hij voor gemaakt isquote:
Nee ik eigenlijk ook niet. Toch voelt mijn gitaar wel gek aan als ik de tremolo eraf geschroefd heb. Bij mijn washburn dan, de Ibanez die ik altijd mee naar oefenen heb gebruik ik altijd zonder.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, valt mee hoor, ligt me gewoon niet echt. Speelt toch iets minder fijn dan een vaste brug. En gebruik toch nooit waar hij voor gemaakt is
Tele's zijn gewoon mannengitarenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Tele's ook echt stoer vind? (ja stoer als in stoer)
JA!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die Tele's ook echt stoer vind? (ja stoer als in stoer)
Nicequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is bij mij om de hoek.
Wanneer? Misschien kom ik wel even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |