jij hebt een US Kratos code?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Ash het volgende:
LittleBigPlanet zojuist voor het eerst er in gedaan![]()
Alles in het Nederlands![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar effe me systeem op Engels zetten.
Wel jammer dat de servers nog niet online zijn en dat m'n US kratos code nog niet werkt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
jij hebt een US Kratos code?
Ik deeeeenk, dat jij een probleem hebt, want mijn code werkte al een week geledenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Ash het volgende:
Wel jammer dat de servers nog niet online zijn en dat m'n US kratos code nog niet werkt.
moet je dat niet met een US-account doen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:15 schreef Ash het volgende:
[..]
Maar hij pakt hem nog niet, heb al op diverse forum's gecheckt en het blijkt dat de EU codes wel al werken en dat je kan downloaden maar voor de US nog niet.
Want volgens mij zijn de Kratos codes regiogebonden, en gezien ik een US versie van LBP heb zal ik dus waarschijnlijk een US code nodig hebben.
donequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Doe mij btw ook maar in het lijstje, PSN = Dx11
quote:The UK Kratos code can be redeemed and downloaded. The US codes can't, yet. But the UK downloadable content doesn't work with the US games, and vice versa. I can confirm that the UK Kratos code doesn't work with the US copy of the game, because that's what I've got too. We need UK versions of the game to use the UK PSN downloadable content.
Ik moet dus nog effe geduld hebben om met Kratos te spelenquote:They WILL work. I reserved the game at Gamestop for the code, then bought it last night at Wal-Mart. The codes, however, have been locked until the "official launch". So, for now, if you own Little Big Planet you're going to have to wait until the 28th to get the Kratos code to work properly.
Wat een stel sukkel lopen er ook rond hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef Ash het volgende:
Ik denk dat ik mijn versie ook maar ga verkopen:
http://computer-software.(...)anet-us-edition.html
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:55 schreef Reggie200 het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje van mensen die LBP gaan spelen.
PSN naam: mishmash2000
Had het spel besteld bij gamestop. Na verhalen hier dat je dan misschien problemen kon krijgen met downloadable content toch maar gecancelled en dan ga ik wel voor en EU versie.
Maar inmiddels wel een emailtje gekregen met de code voor de God of War costumes, kratos, medusa en nog eentje.
Hoop dat ik die dan nog wel kan gebruiken, maar als ik een paar posts terug lees zou dat goed moeten komen bij de officiele release.
Nog maar ff afwachten dan
Of het erg is ligt aan jezelf. Ik heb wel een CC maar die werkt niet bij mijn US account en ik heb geen zin in gekut om een US prepaid card ergens te kopen. En wil uiteindelijk wel gewoon alle downloadable content hebben en ongetwijfelt zitten daar ook dingen bij die je moet betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik heb ook de US versie besteld namenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |