Ik zou ze natellen, geloof er niks van dat er precies 2500 inzittenquote:
Esje!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou ze natellen, geloof er niks van dat er precies 2500 inzitten.
Natellen dus, ik kan ook wel vanalles op een zak zetten ( huhquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Esje!
Als het goed is moeten er ook meer in zitten
Jawel hoor, op de achterkant staat namelijk:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Natellen dus, ik kan ook wel vanalles op een zak zetten ( huh![]()
), maar dat wil nog niet zeggen dat het echt zo is
.
Ah, het Bewijsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel hoor, op de achterkant staat namelijk:
[ link | afbeelding ]
Lekkere dikke speculaasbrokken met amandelschaaf eronderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten
SPECULAAS!!!!!!!!
pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten
WFzquote:
Nou, een handje is ongeveer 20 kruidnoten. Heb net alles over zitten scheppen in bakjes (anders wordt het zo snel oud) en dat waren toch wel ruim 150 handjes!quote:
Dat was voordat ik dit ging doenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou, een handje is ongeveer 20 kruidnoten. Heb net alles over zitten scheppen in bakjes (anders wordt het zo snel oud) en dat waren toch wel ruim 150 handjes!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:22 schreef qu63 het volgende:
Nou, een handje is ongeveer 20 kruidnoten. Heb net alles over zitten scheppen in bakjes (anders wordt het zo snel oud) en dat waren toch wel ruim 150 handjes!
Ik weet niet hoeveel ik er nu al op heb, dus mn telling klopt dan al nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon hard in Excel bij houden per avond en per handje hoeveel kruidnoten je eet, tot die zak leeg is.
Volgende zak danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik er nu al op heb, dus mn telling klopt dan al niet
En grote kans dat mn ouders ook stiekem mee gaan eten
Je krijgt nog een zakquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet iets leuks
Je vreet je eerst helemaal doodziek aan die dingen. Dan ga je een klaagbrief sturen dat je nu inmiddels 5 zakken gehad hebt met respectievelijk 2448, 2489, 2462, 2474 en een schandalige 2396 kruidnoten erin, en dat je niet tevreden bent. Drie kraaien wat er dan gebeurt
Lege verpakkingen zijn ook wel goed denk ik. Sjees gewoon ff met een stanleymes door de supermarktquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef qu63 het volgende:
Dat kan ik natuurlijk ook al doen zonder die 5 zakken leeg te eten
Alhoewel ze wel bonnetjes willen zien denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |