quote:Ik bedoel alleen maar dat r&b enzo altijd zo afgekraakt word op fok, en al die rockbands op handen gedragen worden.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:06 schreef Vision het volgende:[..]
juist ja, omdat iemand muziek die jij leuk vind niet kan waarderen, heeft hij meteen geen muzieksmaak
....
ik luister naar veel verschillende soorten muziek (voorkeur gaat naar hardcore uit). maar JaRule is not my thing. Doe dan maar Gangstarr ofzo.
quote:Muzieksmaak?
Op zaterdag 23 maart 2002 15:58 schreef LoekB het volgende:
zucht... dit geeft wel weer weer dat de gemiddelde FOKKER geen muzieksmaak heeft en niet verder komt dan hun boerenrockmuziek
quote:Zeg, wil je Hip-Hop en JaRule niet in 1 zin noemen
Op zaterdag 23 maart 2002 16:00 schreef LoekB het volgende:[..]
jawel, als je niet weet ja rule is, ben je ook niet echt op de hoogte van de laatste r&b en hiphop
quote:ik weet 't. Mijn muzikale voorkeur wordt ook altijd afgekraakt door een aantal sukkels hier. Maar kijk maar uit, als je terug scheld krijg je een ban
Op zaterdag 23 maart 2002 16:08 schreef LoekB het volgende:Ik bedoel alleen maar dat r&b enzo altijd zo afgekraakt word op fok, en al die rockbands op handen gedragen worden.
quote:grrr, gebruik het woord commercieel niet in je argumenten a.u.b.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:13 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Zeg, wil je Hip-Hop en JaRule niet in 1 zin noemen
JaRule zuigt echt hard, met z'n commerciele kut plaatjes. En ja, ik hou van Hip-Hop
quote:wat is je muzikale voorkeur dan?
Op zaterdag 23 maart 2002 16:15 schreef Vision het volgende:[..]
ik weet 't. Mijn muzikale voorkeur wordt ook altijd afgekraakt door een aantal sukkels hier. Maar kijk maar uit, als je terug scheld krijg je een ban
quote:En wat is die muzieksmaak dan?
Op zaterdag 23 maart 2002 16:15 schreef Vision het volgende:[..]
ik weet 't. Mijn muzikale voorkeur wordt ook altijd afgekraakt door een aantal sukkels hier. Maar kijk maar uit, als je terug scheld krijg je een ban
quote:Misschien omdat er muzikaal gezien meer uit het gemiddelde rocknummer te halen valt dan uit een R&B-track?
Op zaterdag 23 maart 2002 16:08 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik bedoel alleen maar dat r&b enzo altijd zo afgekraakt word op fok, en al die rockbands op handen gedragen worden.
Of misschien missen de meeste mensen hier de groove van R&B, dat merk ik bij mezelf ten minste altijd. De ritmes, de melodie-lijnen, de akkoordenschema's, de zettingen, het arrangement... het raakt me gewoon niet. Bovendien trekt de manier van produceren me niet, ik hoor er zo weinig menselijks in.
quote:Waarom niet? Die gast staat er alleen maar om zoveel mogelijk "muziek" te maken en geld te verdienen zonder dat z'n teksten ook maar enige inhoud hebben. Elke maand is er wel een nieuwe plaat uit van deze 13-in-een-dozijn "rapper". Melodietjes die een beetje leuk klinken bij de jeugd (+ hun meeloperige vriendjes/vriendinnetjes/BreeZah-jeugd) die dus niet kunnen wachten tot hij weer met nieuwe herrie komt. Echt standaard Top 40 bagger dus.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:15 schreef LoekB het volgende:[..]
grrr, gebruik het woord commercieel niet in je argumenten a.u.b.
[Dit bericht is gewijzigd door AReLaXeD op 23-03-2002 16:19]
quote:Als jij Destiny's Child ed onder R&B vindt vallen, geef ik je groot gelijk.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:16 schreef Tijn het volgende:
Bovendien trekt de manier van produceren me niet, ik hoor er zo weinig menselijks in.
quote:Gelul.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Misschien omdat er muzikaal gezien meer uit het gemiddelde rocknummer te halen valt dan uit een R&B-track?
quote:Noem 'es wat, dan ga ik luisteren. Kben benieuwd
Op zaterdag 23 maart 2002 16:22 schreef keeper het volgende:[..]
Als jij Destiny's Child ed onder R&B vindt vallen, geef ik je groot gelijk.
Maar luister eens echte r&b/soul muziek. Daar kan je toch niet van zeggen dat het menselijke trekjes ontbeert.
quote:Dan ken ik nog wel een stuk of 4000 Rock-bandjes voor je die je dan ook niet zou moeten mogen.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:16 schreef Tijn het volgende:
Bovendien trekt de manier van produceren me niet, ik hoor er zo weinig menselijks in.
quote:Geen gelul als je de R&B Top 40 muziek hiermee vergelijkt, als we het over 'normale' R&B hebben niet.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Gelul.
quote:Nou, als ik een nummer van Deep Purple of The Beatles luister zit daar een stuk meer in dan de 16-seconden-loop van meneer Rule.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Gelul.
quote:true true
Op zaterdag 23 maart 2002 16:26 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou, als ik een nummer van Deep Purple of The Beatles luister zit daar een stuk meer in dan de 16-seconden-loop van meneer Rule.
quote:Deep Purple?? the Beatles???
Nou, als ik een nummer van Deep Purple of The Beatles luister zit daar een stuk meer in dan de 16-seconden-loop van meneer Rule.
quote:Dan kan je dat dus net zo goed over de Top 40 rock zeggen.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:25 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Geen gelul als je de R&B Top 40 muziek hiermee vergelijkt, als we het over 'normale' R&B hebben niet.
quote:En jij zegt dat anderen geen muzieksmaak hebben
Op zaterdag 23 maart 2002 16:27 schreef LoekB het volgende:[..]
Deep Purple?? the Beatles???
![]()
![]()
quote:
De Beatles...
Anyway, dan zou ik maar snel Wagner gaan luisteren want daar zit meer in dan in Rock.
Behalve levensenergie en lol, maar ach, daar draait muziek niet om toch?
quote:Dat normaal onder woorden brengen dat je iets niet leuk vindt, geldt ook voor jou.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:27 schreef LoekB het volgende:[..]
Deep Purple?? the Beatles???
![]()
![]()
quote:Alsof jij het verschil tussen een HTML of een XML pagina ziet. Het gaat om de pagina.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:28 schreef Tijn het volgende:[..]
En jij zegt dat anderen geen muzieksmaak hebben
Ik durf te wedden dat je het verschil tussen een mineur en een majeur akkoord nog niet hoort
Duh..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |