of een andere?
als het diegene is die ik denk dat 't is vind ik 't maar kut muziek
Wat een teringstem heeft die gozer zeg...
Ik vind hem volkomen irritant, vooral zijn hit over XTC waarin hij aan de verzamelde Amerikaanse jeugd de geneugten van deze drug openbaart.
Jennifer Lopez is bij lange na niet zo lekker als vaak wordt beweerd, en ze kan voor geen meter zingen.
Het is trouwens Jeru the Damaja!
Bovendien geeft het ook nog een totaal verkeerd beeld van bepaalde groepen in amerika. Het is een feit dat R&B en rap gedomineerd word door negers, De paar negers die het gemaakt hebben geven een beeld af van: "kijk mij eens met 10 gouden ringen een mercedes en aan iedere vinger een slet!" Terwijl dit juist absoluut niet een goede afspiegeling is van hoe de gemiddelde jonge zwarte amerikaan er aan toe is. Maar het trieste is dat ze er zich wel aan spiegelen en de enige manier voor veel zwarten om deze "status" te bereiken is door de criminaliteit in te gaan.
quote:Ik hou wel van HipHop, maar absoluut niet van Ja Rule.
Op zaterdag 23 maart 2002 15:49 schreef LoekB het volgende:
Lui die niet van hiphop/r&b houden ook niet reageren a.u.b...
quote:Lui die niet van hiphop/r&b houden ook niet reageren a.u.b...
Op zaterdag 23 maart 2002 15:54 schreef mixologist het volgende:
inhoudsloze muziek waarbij de zangers alleen maar opscheppen over hoeveel geld ze wel niet verdienen of hoeveel wijven ze wel niet hebben gepakt.
En dan ook nog tegen elkaar op scheppen. Ik vind het vrij primitieve muziek omdat de nadruk alleen maar ligt op IMAGE IMAGE IMAGE.Bovendien geeft het ook nog een totaal verkeerd beeld van bepaalde groepen in amerika. Het is een feit dat R&B en rap gedomineerd word door negers, De paar negers die het gemaakt hebben geven een beeld af van: "kijk mij eens met 10 gouden ringen een mercedes en aan iedere vinger een slet!" Terwijl dit juist absoluut niet een goede afspiegeling is van hoe de gemiddelde jonge zwarte amerikaan er aan toe is. Maar het trieste is dat ze er zich wel aan spiegelen en de enige manier voor veel zwarten om deze "status" te bereiken is door de criminaliteit in te gaan.
quote:Toen jij dat schreef had anders nog niemand die niet van hiphop houdt gereageerd hoor
Op zaterdag 23 maart 2002 15:49 schreef LoekB het volgende:
Lui die niet van hiphop/r&b houden ook niet reageren a.u.b...
quote:ge·ne·ra·li·'se·ren
Op zaterdag 23 maart 2002 15:54 schreef mixologist een heel verhaal:
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen
quote:jawel, als je niet weet ja rule is, ben je ook niet echt op de hoogte van de laatste r&b en hiphop
Op zaterdag 23 maart 2002 15:59 schreef keeper het volgende:[..]
Toen jij dat schreef had anders nog niemand die niet van hiphop houdt gereageerd hoor
quote:Dat is jouw mening
Op zaterdag 23 maart 2002 16:00 schreef LoekB het volgende:[..]
jawel, als je niet weet ja rule is, ben je ook niet echt op de hoogte van de laatste r&b en hiphop
quote:Precies!
Op zaterdag 23 maart 2002 16:01 schreef Seborik het volgende:
Reageer allemaal eens een beetje normaal. Als je het geen leuke muziek vindt, kun je dat ook normaal onder woorden brengen. (Geldt voor een aantal.)
quote:nee zwetende negers gegil is leuk om aan te horen
Op zaterdag 23 maart 2002 15:58 schreef LoekB het volgende:
zucht... dit geeft wel weer weer dat de gemiddelde FOKKER geen muzieksmaak heeft en niet verder komt dan hun boerenrockmuziek
quote:ook al vind je hem niet goed, ik denk dat de meeste hem wel kennen hoor..
Op zaterdag 23 maart 2002 16:02 schreef keeper het volgende:[..]
Dat is jouw mening
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-03-2002 16:03]
quote:Ok, ik heb geen flauw idee wie Ja Rule is en kan dus weinig zeggen over de muziek die hij maakt.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:01 schreef Seborik het volgende:
Reageer allemaal eens een beetje normaal. Als je het geen leuke muziek vindt, kun je dat ook normaal onder woorden brengen. (Geldt voor een aantal.)
quote:Ja ok, das waar.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:03 schreef LoekB het volgende:[..]
ook al vind je hem niet goed, ik de dat de meeste hem wel kennen hoor..
Maar om Ja-Rule nou het laatste op hiphop-gebied te noemen...
Wat ik van hem ken, is het toch wel een 13 in een dozijn rapper. Hoewel ik moet zeggen dat hij dat nummer van J.Lo (I'm Real) toch wel verbeterde. In grote mate.
quote:En er mogen best mensen reageren die het niet kennen of het niet mooi vinden. Als je nu uitlegt wat het voor muziek is, willen ze er misschien weleens naar luisteren.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:02 schreef LoekB het volgende:[..]
Precies!
quote:juist ja, omdat iemand muziek die jij leuk vind niet kan waarderen, heeft hij meteen geen muzieksmaak
zucht... dit geeft wel weer weer dat de gemiddelde FOKKER geen muzieksmaak heeft en niet verder komt dan hun boerenrockmuziek
....
ik luister naar veel verschillende soorten muziek (voorkeur gaat naar hardcore uit). maar JaRule is not my thing. Doe dan maar Gangstarr ofzo.
quote:ik zou zeggen, luister zijn albums is, ik denk dat dat je mening wel zal veranderen dat hij een 13 in een dozijn rapper is
Op zaterdag 23 maart 2002 16:04 schreef keeper het volgende:[..]
Ja ok, das waar.
Maar om Ja-Rule nou het laatste op hiphop-gebied te noemen...
Wat ik van hem ken, is het toch wel een 13 in een dozijn rapper. Hoewel ik moet zeggen dat hij dat nummer van J.Lo (I'm Real) toch wel verbeterde. In grote mate.
quote:Ik bedoel alleen maar dat r&b enzo altijd zo afgekraakt word op fok, en al die rockbands op handen gedragen worden.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:06 schreef Vision het volgende:[..]
juist ja, omdat iemand muziek die jij leuk vind niet kan waarderen, heeft hij meteen geen muzieksmaak
....
ik luister naar veel verschillende soorten muziek (voorkeur gaat naar hardcore uit). maar JaRule is not my thing. Doe dan maar Gangstarr ofzo.
quote:Muzieksmaak?
quote:Zeg, wil je Hip-Hop en JaRule niet in 1 zin noemen
Op zaterdag 23 maart 2002 16:00 schreef LoekB het volgende:[..]
jawel, als je niet weet ja rule is, ben je ook niet echt op de hoogte van de laatste r&b en hiphop
quote:ik weet 't. Mijn muzikale voorkeur wordt ook altijd afgekraakt door een aantal sukkels hier. Maar kijk maar uit, als je terug scheld krijg je een ban
Op zaterdag 23 maart 2002 16:08 schreef LoekB het volgende:Ik bedoel alleen maar dat r&b enzo altijd zo afgekraakt word op fok, en al die rockbands op handen gedragen worden.
quote:grrr, gebruik het woord commercieel niet in je argumenten a.u.b.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:13 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Zeg, wil je Hip-Hop en JaRule niet in 1 zin noemen
JaRule zuigt echt hard, met z'n commerciele kut plaatjes. En ja, ik hou van Hip-Hop
quote:wat is je muzikale voorkeur dan?
Op zaterdag 23 maart 2002 16:15 schreef Vision het volgende:[..]
ik weet 't. Mijn muzikale voorkeur wordt ook altijd afgekraakt door een aantal sukkels hier. Maar kijk maar uit, als je terug scheld krijg je een ban
quote:En wat is die muzieksmaak dan?
Op zaterdag 23 maart 2002 16:15 schreef Vision het volgende:[..]
ik weet 't. Mijn muzikale voorkeur wordt ook altijd afgekraakt door een aantal sukkels hier. Maar kijk maar uit, als je terug scheld krijg je een ban
quote:Misschien omdat er muzikaal gezien meer uit het gemiddelde rocknummer te halen valt dan uit een R&B-track?
Op zaterdag 23 maart 2002 16:08 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik bedoel alleen maar dat r&b enzo altijd zo afgekraakt word op fok, en al die rockbands op handen gedragen worden.
Of misschien missen de meeste mensen hier de groove van R&B, dat merk ik bij mezelf ten minste altijd. De ritmes, de melodie-lijnen, de akkoordenschema's, de zettingen, het arrangement... het raakt me gewoon niet. Bovendien trekt de manier van produceren me niet, ik hoor er zo weinig menselijks in.
quote:Waarom niet? Die gast staat er alleen maar om zoveel mogelijk "muziek" te maken en geld te verdienen zonder dat z'n teksten ook maar enige inhoud hebben. Elke maand is er wel een nieuwe plaat uit van deze 13-in-een-dozijn "rapper". Melodietjes die een beetje leuk klinken bij de jeugd (+ hun meeloperige vriendjes/vriendinnetjes/BreeZah-jeugd) die dus niet kunnen wachten tot hij weer met nieuwe herrie komt. Echt standaard Top 40 bagger dus.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:15 schreef LoekB het volgende:[..]
grrr, gebruik het woord commercieel niet in je argumenten a.u.b.
[Dit bericht is gewijzigd door AReLaXeD op 23-03-2002 16:19]
quote:Als jij Destiny's Child ed onder R&B vindt vallen, geef ik je groot gelijk.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:16 schreef Tijn het volgende:
Bovendien trekt de manier van produceren me niet, ik hoor er zo weinig menselijks in.
quote:Gelul.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Misschien omdat er muzikaal gezien meer uit het gemiddelde rocknummer te halen valt dan uit een R&B-track?
quote:Noem 'es wat, dan ga ik luisteren. Kben benieuwd
Op zaterdag 23 maart 2002 16:22 schreef keeper het volgende:[..]
Als jij Destiny's Child ed onder R&B vindt vallen, geef ik je groot gelijk.
Maar luister eens echte r&b/soul muziek. Daar kan je toch niet van zeggen dat het menselijke trekjes ontbeert.
quote:Dan ken ik nog wel een stuk of 4000 Rock-bandjes voor je die je dan ook niet zou moeten mogen.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:16 schreef Tijn het volgende:
Bovendien trekt de manier van produceren me niet, ik hoor er zo weinig menselijks in.
quote:Geen gelul als je de R&B Top 40 muziek hiermee vergelijkt, als we het over 'normale' R&B hebben niet.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Gelul.
quote:Nou, als ik een nummer van Deep Purple of The Beatles luister zit daar een stuk meer in dan de 16-seconden-loop van meneer Rule.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Gelul.
quote:true true
Op zaterdag 23 maart 2002 16:26 schreef Tijn het volgende:[..]
Nou, als ik een nummer van Deep Purple of The Beatles luister zit daar een stuk meer in dan de 16-seconden-loop van meneer Rule.
quote:Deep Purple?? the Beatles???
Nou, als ik een nummer van Deep Purple of The Beatles luister zit daar een stuk meer in dan de 16-seconden-loop van meneer Rule.
quote:Dan kan je dat dus net zo goed over de Top 40 rock zeggen.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:25 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Geen gelul als je de R&B Top 40 muziek hiermee vergelijkt, als we het over 'normale' R&B hebben niet.
quote:En jij zegt dat anderen geen muzieksmaak hebben
Op zaterdag 23 maart 2002 16:27 schreef LoekB het volgende:[..]
Deep Purple?? the Beatles???
![]()
![]()
quote:
De Beatles...
Anyway, dan zou ik maar snel Wagner gaan luisteren want daar zit meer in dan in Rock.
Behalve levensenergie en lol, maar ach, daar draait muziek niet om toch?
quote:Dat normaal onder woorden brengen dat je iets niet leuk vindt, geldt ook voor jou.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:27 schreef LoekB het volgende:[..]
Deep Purple?? the Beatles???
![]()
![]()
quote:Alsof jij het verschil tussen een HTML of een XML pagina ziet. Het gaat om de pagina.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:28 schreef Tijn het volgende:[..]
En jij zegt dat anderen geen muzieksmaak hebben
Ik durf te wedden dat je het verschil tussen een mineur en een majeur akkoord nog niet hoort
Duh..
quote:Daar draait muziek juist om, daarom luister ik rock en geen rap/r&b/dance. Daar zit energie in ipv dynamiekloze 1-tonige beats
Op zaterdag 23 maart 2002 16:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
Behalve levensenergie en lol, maar ach, daar draait muziek niet om toch?
quote:Ok, ik ken Ja Rule niet maar heb net ff dat I'm Real gedownload en geluisterd en vond het eentonig.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:31 schreef LoekB het volgende:
Eehm ff niet meer over rock, maar over Ja Rule, open daar maar een ander topic over(damn, ik lijk wel een modje
) straks word die gesloten...
quote:Over JaRule waren we al snel uitgesproken hoor...
Op zaterdag 23 maart 2002 16:31 schreef LoekB het volgende:
Eehm ff niet meer over rock, maar over Ja Rule, open daar maar een ander topic over(damn, ik lijk wel een modje
) straks word die gesloten...
quote:dat kun je denk ik niet aan 1 nummer horen, download b.v. 'put it on me' en 'always on time' maar eens.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:31 schreef Tijn het volgende:[..]
Ok, ik ken Ja Rule niet maar heb net ff dat I'm Real gedownload en geluisterd en vond het eentonig.
quote:Ik luister van alles.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:30 schreef Tijn het volgende:[..]
Daar draait muziek juist om, daarom luister ik rock en geen rap/r&b/dance. Daar zit energie in ipv dynamiekloze 1-tonige beats
Beetje beperkt als je alleen rock luistert, maar goed.
quote:Hip-Hop is een style waar Rap (de muziek) onder valt.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:32 schreef donald_dick het volgende:
boeie/./ ja rule is comerciele Top 40 R&B. precies waar ik niet van hou.....
[Dit bericht is gewijzigd door AReLaXeD op 23-03-2002 16:35]
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:34 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
boeie/./ ja rule is comerciele <b>Top 40 R&B</b>. precies waar ik niet van hou.....
Hip-Hop is een style waar Rap (de muziek) onder valt.
quote:Ok, momentje
Op zaterdag 23 maart 2002 16:33 schreef LoekB het volgende:[..]
dat kun je denk ik niet aan 1 nummer horen, download b.v. 'put it on me' en 'always on time' maar eens.
quote:Ik luister niet alleen rock, maar ook Wagner
Op zaterdag 23 maart 2002 16:33 schreef X-Ray het volgende:[..]
Beetje beperkt als je alleen rock luistert, maar goed.
quote:Goh, laat ik boze-mannen-met-gitaar muziek nou haten, lekker boeiend
Op zaterdag 23 maart 2002 16:34 schreef donald_dick het volgende:[..]
laat ik nou rap nog meer haten
quote:psies, ik luister echt naar bijna alles.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:33 schreef X-Ray het volgende:Beetje beperkt als je alleen rock luistert, maar goed.
(alleen jazz / blues is niet echt besteed aan mij).
quote:1 ding : als je zijn stijl niet mooi vindt, vind je de andere nummers ook niks aan...
Op zaterdag 23 maart 2002 16:35 schreef Tijn het volgende:[..]
Ok, momentje
quote:sorry dat ik nog heel ff offtopic ga, maar je vroeg erom
Op zaterdag 23 maart 2002 16:25 schreef Tijn het volgende:[..]
Noem 'es wat, dan ga ik luisteren. Kben benieuwd
-Marvin Gaye
-Roberta Flack
-Aretha Franklin
-Angie Stone
-Alicia Keys
-Guru
Om even wat dingen op te noemen, waar zeker wel gevoel in zit, en niet allemaal factory-made-beats zijn. (en ik kan nog wel ff doorgaan met dingen opnoemen, maar dan moet je zoveel downen )
Daarbij (en ik houd ook van rock hoor) zitten er in rock-muziek natuurlijk ook riffs ed die zich herhalen. Dat riffje duurt misschien ietsje langer, maar het is niet zo dat een heel nummer lang er geen repeterend geluid te horen is.
En degene die Ja Rule met The Beatles gaat vergelijken is ook niet helemaal lekker bij zn hoofd. Dan vergelijk je een middenmoter uit het ene genre met een topact uit een ander genre. Dat zijn wel hele grote appels en peren enzo
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 23-03-2002 16:41]
quote:Put it on me net geluisterd. Ik moet toegeven, er zat meer dynamiek in, alleen jammer dat het een btje leeg klinkt. Er missen een hoop middentonen en een bas die de brug legt tussen de drums en de melodie.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:33 schreef LoekB het volgende:[..]
dat kun je denk ik niet aan 1 nummer horen, download b.v. 'put it on me' en 'always on time' maar eens.
quote:Marvin Gaye,Aretha Franklin,Angie Stone en Alicia Keys zijn idd wel goed. Guru en die andere ken ik niet
Op zaterdag 23 maart 2002 16:37 schreef keeper het volgende:[..]
sorry dat ik nog heel ff offtopic ga, maar je vroeg erom
-Marvin Gaye
-Roberta Flack
-Aretha Franklin
-Angie Stone
-Alicia Keys
-Guru
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-03-2002 16:41]
quote:Ik vind Ja Rule zijn stem gewoon superirritant.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:37 schreef LoekB het volgende:[..]
1 ding : als je zijn stijl niet mooi vindt, vind je de andere nummers ook niks aan...
Net zoals Mystikal...
quote:Mystikal = irritant
Op zaterdag 23 maart 2002 16:41 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik vind Ja Rule zijn stem gewoon superirritant.
Net zoals Mystikal...
quote:Mwah, die stem heeft juist wel wat, alleen de arrangenmenten in z'n muziek zijn zo droog en saai.
quote:Oew Mystikal! Wat een irritante stem (alleen Danger is nog te pruimen, maar dat komt meer omdat een vriend van me dat heel leuk na kan doen
Net zoals Mystikal...
Ow, en Tijn: ik vergeet er nog een paar.
Down eens Erikay Badu - Tyrone, of wat nummers van Lauryn Hill...
En X-ray, ik luister niet alleen rock, ook dingen als Jean Michel Jarre kan ik erg waarderen. Ik luister naar van alles, van NOFX tot Muse, van Radiohead tot System of a Down. Maar ook 60ies, 70ies en 80ies rock (zoals ik al zei, Deep Purple, The Beatles, The Doors, Jimi Hendrix, Pink Floyd etc) luister ik graag. Af en toe een klassiek nummer (maar dan liever Beethoven als Wagner ) ertussendoor, een stukje blues of jazz, of wat lichter spul (Alanis Morissette) of reggae vind ik heerlijk en zelfs Country & Western kan ik op z'n tijd waarderen. Bovendien speel ik zelf in 2 bands en maak ik vanaf mn 8e zelf muziek. Ik denk niet dat ik erg beperkt ben in mn muzikale kennis en smaak, ik heb alleen wel een sterke voorkeur voor bepaalde dingen. Ik probeer alles een kans te geven, maar niet alles interesseert me. Zo simpel is het.
quote:Mystikal is echt heeeel irritant.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:43 schreef keeper het volgende:[..]
Oew Mystikal! Wat een irritante stem (alleen Danger is nog te pruimen, maar dat komt meer omdat een vriend van me dat heel leuk na kan doen
)
Sowieso vind ik die hele stroming van die rappers uit het Zuiden (Zuidelijke staten van de VS dus) zuigen. Nelly (hoezo elk nummer van hem lijkt op elkaar. Zelfs in dat America Tribute For Heroes klinkt hij hetzelfde als in andere nummers), Mystikal en wat er nog meer nu opeens uit al die staten komt rollen. Not my cup of tea.
Nelly vind ik trouwens wel erg goed. Heeeel lekkere nummers.
quote:Ik vind ze alle 3 maar zuigen!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:02 schreef X-Ray het volgende:[..]
Mystikal
Eminem
Nelly
quote:Knip dan op zijn minst ff die letters eraf. Zijn hoofd er af zou denk ik wel het beste zijn!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:06 schreef LoekB het volgende:
Heb ook meteen ff mijn icoontje aangepast
quote:Ik vind jou maar zuigen
Op zaterdag 23 maart 2002 17:04 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik vind ze alle 3 maar zuigen!
quote:Dank je wel! Maar het ging hier niet over mij als ik me niet vergis!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:17 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik vind jou maar zuigen
quote:precies
Op zaterdag 23 maart 2002 17:20 schreef mrcool het volgende:[..]
Dank je wel! Maar het ging hier niet over mij als ik me niet vergis!
quote:Bij mij dus ook!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:36 schreef SportsIllustrated het volgende:
LoekB, ik moet het je nageven: Je bent de eerste mannelijke(?) Ja Rule-fan die ik ooit heb gesproken.
quote:Dacht jij dat?
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:36 schreef SportsIllustrated het volgende:
LoekB, ik moet het je nageven: Je bent de eerste mannelijke(?) Ja Rule-fan die ik ooit heb gesproken.
quote:hahaha
Op zaterdag 23 maart 2002 19:05 schreef LoekB het volgende:[..]
nou in amerika heeft hij miljoenen mannelijke fans. Ik ben gewoon een stuk verder dan Nederlandse mannen
. En btw, ik ben geen fan van hem, hij heeft gewoon goeie muziek.
quote:Ja, ik denk eerder dat je "miljoenen" vrouwlijke fans bedoelt.
Op zaterdag 23 maart 2002 19:18 schreef LoekB het volgende:[..]
is dat zo lollig?
quote:echt niet, wat dacht je dat al die negers daar luisterden?
Op zaterdag 23 maart 2002 19:26 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Ja, ik denk eerder dat je "miljoenen" vrouwlijke fans bedoelt.
quote:Haha dacht je echt dat al die gasten naar Ja Rule luisteren? Ik denk eerder dat meer dan 50 % moet
Op zaterdag 23 maart 2002 19:28 schreef LoekB het volgende:[..]
echt niet, wat dacht je dat al die negers daar luisterden?
quote:ja en die andere 50 % dan? btw, ik denk dat wel 99%
Op zaterdag 23 maart 2002 19:31 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Haha dacht je echt dat al die gasten naar Ja Rule luisteren? Ik denk eerder dat meer dan 50 % moet
van Ja Rule, en niet alleen van Ja Rule maar ook van P Diddy, Nelly etc.
quote:Ik hoor bij die 99%
Op zaterdag 23 maart 2002 19:32 schreef LoekB het volgende:[..]
ik denk dat wel 99%
van P.diddy
quote:Kijk een half uur naar tmf (
Op zondag 24 maart 2002 11:18 schreef Trance4Ever het volgende:
wie is Ja Rule?
was na de groove zon reclame met zon vage gast die een plaatje aankodigde maar die zo dom was dat hij de naam niet wist, is dat Ja Rule?
als dat waar is lach ik me dood, wat een loser was dat
quote:Die andere 50 % zijn een stelletje meelopertjes die alles wat in bijvoorbeeld de Top 40 staat goed vind.
Op zaterdag 23 maart 2002 19:32 schreef LoekB het volgende:[..]
ja en die andere 50 % dan? btw, ik denk dat wel 99%
van P.diddy
quote:ik had het niet beter kunnen zeggen...
Op zaterdag 23 maart 2002 19:31 schreef AReLaXeD het volgende:[..]
Haha dacht je echt dat al die gasten naar Ja Rule luisteren? Ik denk eerder dat meer dan 50 % moet
van Ja Rule, en niet alleen van Ja Rule maar ook van P Diddy, Nelly etc.
98% van de 'muziek' uit amerika zuigt
alleen de grunge scene was cool.. maar die tijden lijken voorgoed voorbij
quote:mmmz en voor 99% van de nederlandse muziek geldt hetzelfde...
Op zondag 14 april 2002 00:53 schreef Wisp het volgende:
98% van de 'muziek' uit amerika zuigt
Elke keer als ik dat nummer ´Rainy Days op t.v. voorbij zie komen dan begrijp ik niet dat IEMAND dit in godsnaam mooi kan vinden.....
Okee Mary J.Blige gaat nog wel, maar die gozer met die uitgerekte Droopy-kop! Wat een rot stem heeft hij
quote:Echt zo'n album waar je na 10 jaar nog steeds naar luistert. NOT!
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef LoekB het volgende:
Wat vinden jullie van hem? ik heb net z'n album pain is love gekocht en ik moet zeggen , die klinkt zeer lekker... (net als zijn nummers met J.Lo)
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 29-07-2002 21:00]
Ik ken 1 nummer wat zelfs goed is waar Ja Rule in voorkomt
Je zou het bijna niet geloven:
Method Man, Nas, DMX, JaRule - Grand Finale
Super nummer :p
(en het hele korte gedeelte waarin JaRule mag schreeuwen is het kutste stukje)
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:54 schreef LoekB het volgende:
Schop dit topic nou niet omhoog, ik heb al een tijdje een hekel aan die kerel
* LoekB snapt niet wat die er 3 maanden geleden in die muziek zag en schaamt zich een beetje voor dit topic...
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:36 schreef Grobbel het volgende:[..]
Toch wel het grappigste wat ik vandaag heb gelezen.
quote:Dat ik z'n muziek niet meer waardeer heeft niks te maken met FOK! (stel je voor, m'n muzieksmaak beetje laten beinvloeden door wat mensen op een forum...) maar puur omdat hij me op de een of andere manier begint te irriteren, kan niet helemaal uitleggen waarom. M'n mening over R&B in het algemeen zal ik niet veranderen, of ik moet de hele r&b scene opeens irritant gaan vinden
Op maandag 29 juli 2002 22:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik had net een aantal topics op rij gelezen waarin je fel van leer trok tegenover mensen die jouw smaak maar niks vonden, en dat gebeurde ook in dit topic over Ja Rule... In die context is dat terugkrabbelen van je wel opvallend en enigszins amusant. Sorry, voel je vooral niet beledigd, was niet mijn intentie. Ben alleen benieuwd of je over een paar maanden ook ineens je mening over R&B in het algemeen gaat herzien.
quote:Toen ik 15 was, vond ik het allemaal ook best aardig hoor. Heb zelfs nog een CD van Blackstreet (Another Level) als bewijs daarvan... Ook al had ik die vooral gekocht vanwege de niet-zwijmelnummers die Teddy Riley en consorten toentertijd hadden gemaakt (speciale versie met de rockversie van Fix en de videoclip-versie van No Diggity op een bonus-CD erbij).
Op maandag 29 juli 2002 22:48 schreef LoekB het volgende:[..]
Dat ik z'n muziek niet meer waardeer heeft niks te maken met FOK! (stel je voor, m'n muzieksmaak beetje laten beinvloeden door wat mensen op een forum...) maar puur omdat hij me op de een of andere manier begint te irriteren, kan niet helemaal uitleggen waarom. M'n mening over R&B in het algemeen zal ik niet veranderen, of ik moet de hele r&b scene opeens irritant gaan vinden
...
quote:Maar ik ben al jaren geen 15 meer en toch houdt ik er nog steeds van, al jaren en dat zal ik ook blijven doen. De muziek van b.v. Alicia Keys is prachtig, en ik weet zeker dat ik daar op m'n 25e nog steeds naar luister...
Op maandag 29 juli 2002 23:01 schreef Grobbel het volgende:[..]
Toen ik 15 was, vond ik het allemaal ook best aardig hoor. Heb zelfs nog een CD van Blackstreet (Another Level) als bewijs daarvan... Ook al had ik die vooral gekocht vanwege de niet-zwijmelnummers die Teddy Riley en consorten toentertijd hadden gemaakt (speciale versie met de rockversie van Fix en de videoclip-versie van No Diggity op een bonus-CD erbij).
![]()
Maar langzaam groei je er toch wel een beetje uit denk ik, dat gebeurde met mij tenminste wel. Tegenwoordig is de hoeveelheid R&B die ik thuis opzet nihil, en dat is al jaren zo. Vind het allemaal niet zo interessant meer, maar goed, dat heb ik zo een beetje met alle muziek die ik op mijn vijftiende leuk vond tegenwoordig. Je gaat gewoon vanzelf andere eisen aan muziek stellen als je ouder wordt.
quote:Heheh, inderdaad, volgens mij had 'ie net een lobotomie achter de rug toen ze de studio ingingen.
Op maandag 29 juli 2002 23:09 schreef Tokus het volgende:
Alhoewel, dat sukkeltje die bij Puff Daddy was, Mace ofzo, klonk ook als een of andere retard.
quote:Ook erger dan P.Diddy?
Op maandag 29 juli 2002 23:09 schreef Tokus het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand zo ongeïnspireerd en monotoon horen rappen.
Alhoewel, dat sukkeltje die bij Puff Daddy was, Mace ofzo, klonk ook als een of andere retard.
Van alle R&B en CRap, is die gozer toch wel het allerergst.
Die stem klinkt voor geen meter en toont geen greintje emotie of soul en klinkt live dan ook nog vaak vals.
Hij is van alle negroïde artiesten gewoonweg de slechste die ik tot nu toe gezien en gehoord heb.
Wat dat betreft scoort die Nelly of enig ander met een beetje stem meer punten bij mij. (Niet veel natuurlijk)
quote:Die links worden een beetje irritant.
Op donderdag 05 september 2002 14:04 schreef Boogieman het volgende:
JA RULE ZUIGT!!
WEG MET JA RULE!!!Kijk op de Anti Ja Rule Website!!!!
Op echt ELKE foto die google vindt heeft ie ze bedekt
quote:Cynix zegt: "Met slotjesroepers zijn we ook niet zo blij."
Op dinsdag 7 januari 2003 22:42 schreef LoekB het volgende:
Slotje..
quote:u riep?
Op maandag 29 juli 2002 20:51 schreef whiskas het volgende:
maar die gozer met die uitgerekte Droopy-kop!
Maar wak niesnap he? Dattie niet Yes Rule heet. Ik bedoel, andes wast toch ook Ja Roel geweest?
niway, he rules!
quote:is hij jouw engelse neger? wat schattig!
Op woensdag 8 januari 2003 10:24 schreef Bitchniggah het volgende:
Yo Ja Rule my niggah!!
quote:G Unit / 50 Cent
Op woensdag 8 januari 2003 17:02 schreef PortoPartito het volgende:
Juist RZA, ik weet niet wie het was die um laatst disste maar die persoon noemde um de 'cookiemonster of rap' leek me wel geslaagde punchline...
quote:Dit is m'n eigen topic, lul.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Cynix zegt: "Met slotjesroepers zijn we ook niet zo blij."
Dit geeft een humoristische draai aan mijn argumenten:
http://resurrexxion.tripod.com/MP3/JaRule1.mp3
http://resurrexxion.tripod.com/MP3/JaRule2.mp3
Niet op klikken, maar rechtsklikken en Doel Opslaan Als...
(thnx 2 Juggy voor het me sturen van deze)
quote:En slotjes op verzoek bij zulke topics doe ik niet.
Op woensdag 8 januari 2003 18:12 schreef LoekB het volgende:[..]
Dit is m'n eigen topic, lul.
.
En durf het nog eens om een scheldwoord te posten tegen mij.
quote:Rustig maar... niet meteen zo kwaad worden, 't was maar een geintje joh...
Op woensdag 8 januari 2003 22:55 schreef Seborik het volgende:[..]
En slotjes op verzoek bij zulke topics doe ik niet.
En durf het nog eens om een scheldwoord te posten tegen mij.
quote:comedy gold!
Op woensdag 8 januari 2003 22:25 schreef OmegaPhase het volgende:Dit geeft een humoristische draai aan mijn argumenten:
quote:Topics waaruit enigszins een serieuze discussie naar voren kan komen en waarvoor geen duidelijke sluitingsreden is aan te voeren.
Op woensdag 8 januari 2003 23:00 schreef LoekB het volgende:[..]
Rustig maar... niet meteen zo kwaad worden, 't was maar een geintje joh...
Maar wat bedoel je met 'zulke' topics?
quote:LOL
Op woensdag 8 januari 2003 22:25 schreef OmegaPhase het volgende:
Persoonlijk ben ik absoluut NIET weg van Ja Rule.![]()
Zijn stem is IMO ronduit irritant. Hij kan met dat als grasmaaier klinkende orgaan dat hij stemband durft te noemen zingen noch rappen. Bovendien moet hij het voornamelijk hebben van het verschijnen in clips met beroemde/knappe mensen (bijv. J-Lo, Ashanti)
http://resurrexxion.tripod.com/MP3/JaRule2.mp3Niet op klikken, maar rechtsklikken en Doel Opslaan Als...
(thnx 2 Juggy voor het me sturen van deze)
Geef mij maar Rakim, Pharoahe Monch (wel goede rapzang), Gang Starr , Tribe, Onyx, M.O.P. enz
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:34 schreef Flaman het volgende:comedy gold!
quote:Een fake en zielige wannebe rapper, hij moet bobby brown gaan kont neuken en in zijn paardenbek spuiten, ipv ons lastig te vallen met zijn kut muziek
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef LoekB het volgende:
Wat vinden jullie van hem? ik heb net z'n album pain is love gekocht en ik moet zeggen , die klinkt zeer lekker... (net als zijn nummers met J.Lo)
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:25 schreef OmegaPhase het volgende:
quote:Je mag ook wel redelijk normaal reageren hoor...
Op donderdag 9 januari 2003 20:37 schreef gratisenvoorniets het volgende:[..]
Een fake en zielige wannebe rapper, hij moet bobby brown gaan kont neuken en in zijn paardenbek spuiten, ipv ons lastig te vallen met zijn kut muziek
quote:Nou ik heb me nog ingehouden hoor
Op donderdag 9 januari 2003 22:31 schreef Seborik het volgende:[..]
Je mag ook wel redelijk normaal reageren hoor...
quote:Ik vind dat je het mooi hebt verwoord!
Op donderdag 9 januari 2003 23:09 schreef gratisenvoorniets het volgende:[..]
Nou ik heb me nog ingehouden hoor
In zijn nieuwe video 'sterft' hij, en wordt zijn dood vergeleken met die van Tupac en B.I.G.
quote:Ik hoop dat ie echt vet afsterft
Op donderdag 27 maart 2003 12:28 schreef SportsIllustrated het volgende:
Zo er al iemand bestond die niet bang was voor Ja Rule, dan zal hij na het zien van deze foto zich toch zeker bekeren:In zijn nieuwe video 'sterft' hij, en wordt zijn dood vergeleken met die van Tupac en B.I.G.
Eminem ft. DMX & Obie Trice - Go to Sleep(Ja Rule-super-diss)
Obie, D-Tweezy, G-Unit, 50, Shady records. We gon' kill your label fa' sho!
quote:Artist: DMX f/ Eminem, Obie Trice
Op zaterdag 29 maart 2003 12:54 schreef stretch0012 het volgende:
JaFool zes-jarig-k*t-kind
Eminem ft. DMX & Obie Trice - Go to Sleep(Ja Rule-super-diss)
Obie, D-Tweezy, G-Unit, 50, Shady records. We gon' kill your label fa' sho!
[Eminem]
I ain't gonna eat, I ain't gonna sleep
Ain't gonna breathe, 'til I see what I wanna see
And what I wanna see, is you go to sleep in the dirt
Permanently, you just bein hurt, this ain't gonna work
For me, it just wouldn't be, sufficient enough
Cause we, are just gonna be, enemies
As long as we breathe, I don't ever see, either of us
Comin to terms, where we can agree
There ain't gonna be, no reasonin, speakin wit me
You speak on my seed, then me, no speak-a ingles
So we gonna beef, and keep on beefin, unless
You're gonna agree, to meet with me in the flesh
And settle this face to face, and you're gonna see
A demon unleashed in me, that you've never seen
And you're gonna see, this gangster pee on himself
I see you D-12, and thanks, but me need no help
Me do this one all by my lonely
I don't need fifteen of my homies
When I see you, I'm seein you, me and you only
We never met, but best believe you gon' know me
When I'm this close, to see you exposed as phony
Come on bitch, show me, pick me up, throw me
Lift me up, hold me, just like you told me
You was gonna do, that's what I thought, you're pitiful
I'm rid of you, all of you, Ja, you'll get it too!
[Chorus]
Now go to sleep bitch!
Die, motherfucker, die! Ugh, time's up, bitch, close ya eyes
Go to sleep, bitch! (what?)
Why are you still alive? How many times I gotta say, close ya eyes?
And go to sleep bitch! (what?)
Die motherfucker die, bye, bye, motherfucker, bye, bye!
Go to sleep bitch! (what?)
Why are you still alive? Why, die motherfucker, ah, ah, ah...
...Go to sleep bitch!
[Obie Trice]
We got you niggaz, nervous
On purpose, to hurt your focus, you'se not MC's, you'se worthless
You'se not them G's, you'se a circus, you'se no appeal, please
You'se curtains, you use words, cool heard, slurred in two thousand third
You'se purpin, you'se no threat, who's ya servin?
When lyrically oughta bury you beneath the dirt when
You fuck with a label overseeing the Earth
Shady muthafucka, O. Trice's birth
And as I mold, I become a curse
So we can put down the verse, take it to the turf
Cock and squeeze, and he who reach the hearse is he who
Depicts fiction in his verse
And as I breathe, and you be deceased
The world believe you deceived just to speak
You'se not the streets, you'se the desk
Use not your chest nigga, use a vest
Before two's choose ya rest, you chose death
Six feet deep, nigga, that's the debt
[Chorus]
[DMX]
Hey dog, I'ma walk like a beast, talk like the streets
I'ma stay blazin New York wit the heat
Stalk on the beat, walk wit my feet
Understand my pain, the rain ain't sleet
Peep how I'm moving, peep where I'm going
Shit don't seep, then sleep not knowin
But I'ma keep growing, getting larger than life
Easy-going with the same one that started the fight
He be knowing how dog get, when dog gon bite
Tried to show him the dog shit, it's dog for life
Grand champ, and my Blood Line is tight
Cuz it's all good, it's all right
Niggas tried to holla, but couldn't holla back
Now they gots to swallow, everything in the sac
Blood Line, and, we can go track for track
Damn dog, why'd you have to do them niggas like that?
[Chorus]
[Eminem]
All you motherfuckers, take that!
Here, take this too, bitch! Uh, Uh, Uh, Uh, Waaaaaahoo
We're killing all you motherfuckers dead, all of you
Fake ass gangsters! No more press! No more press!
Rot, motherfuckers, rot! Decay, in the dirt, bitch, in the motherfucking dirt!
Die nameless, bitch, die nameless! No more fame!
Ahhhhhhhhhh! Hahahaha
Yo X, come on man, Obie, let's go, haha
Vette diss inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |