bronquote:AMSTERDAM - Twintig jaar geleden had niemand het waarschijnlijk kunnen bedenken, maar een goede domeinnaam kan heel wat geld opleveren. Domeinhandelaar Sedo gooit een groot aantal interessante namen onder de hamer, waaronder het ontgetwijfeld felbegeerde seks.nl.
Vandaag gaat de virtuele veiling van start. Tot en met 30 oktober is het mogelijk voor geïnteresseerden om een bod te doen op de domeinen, waar naast seks.nl ook donor.nl, curacao.nl en excursie.nl. Vorige veilingen van Sedo leverden al bedragen van boven de miljoen dollar op voor domeinen als Vodka.com en Chinese.com.
Dit is de derde veiling van het bedrijf exclusief voor Benelux-namen. Bij de vorige veiling gingen ondermeer relatiegeschenk.nl en huren.nl voor grote bedragen over de toonbank.
mijn top 3 voor beste doemijnamen is:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
bron
relatiegeschenk.nl bracht eerder dit jaar 72.000 euro op en huren.nl bracht 66.500 euro in het laatje. Voor veiling.nl werd vorig jaar 47.500 euro betaald.
Mijn tip-3 voor deze keer:
seks.nl
daten.nl
cadeaus.nl
De hele lijst vind je hier.
De veiling begint donderdag 23 oktober om 16.00 uur en eindigt op 30 oktober.
Ik denk dat seks.nl al meer dan 2 ton gaat opbrengen en zoveel geld zit er niet in mijn spaarpotquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:36 schreef Einal2 het volgende:
[..]
mijn top 3 voor beste doemijnamen is:
sekks.nl
däten.nl
cadoos.nl
ik zou zeggen kopen die domijnanmen en verkoop ze voor veel geld
Ik vind het best, maar klik voor de grap eens op de Sedo.com website op het blokje Beneluxveiling? Juist ja, ook dan heb je een partner_id.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:42 schreef Jump het volgende:
ik heb in ieder geval het partnerid al uit de url gehaald, geen referer id links.
Pas sinds 1 december 1997quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:29 schreef mister_manager het volgende:
En waarom klaar.comnog niet geclaimd is begrijp ik echt niet!
quote:Domain Name: KLAAR.COM
Registrar: KEY-SYSTEMS GMBH
Whois Server: whois.rrpproxy.net
Name Server: DNS1.MIDPHASE.COM
Name Server: DNS2.MIDPHASE.COM
Status: ok
Updated Date: 05-nov-2007
Creation Date: 01-dec-1997
Expiration Date: 30-nov-2009
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pas sinds 1 december 1997