Misschien een eigen topic starten?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:17 schreef Nilsjeuh het volgende:
Nu heeft dit niets met traagheid te maken, toch heb ik even iemands hulp nodig...
Ik heb Windows Vista Home Premium, en ik wil Theme's installeren en instellen voor mijn PC (als je een type wilt, zeg het maar). Installeren gaat wel, maar instellen niet.
Kan iemand mij hierbij helpen? Stuur dan aub een e-mail naar nilskeesmekers@home.nl
1. Rot op met je topic kapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:17 schreef Nilsjeuh het volgende:
Nu heeft dit niets met traagheid te maken, toch heb ik even iemands hulp nodig...
Ik heb Windows Vista Home Premium, en ik wil Theme's installeren en instellen voor mijn PC (als je een type wilt, zeg het maar). Installeren gaat wel, maar instellen niet.
Kan iemand mij hierbij helpen? Stuur dan aub een e-mail naar nilskeesmekers@home.nl
Een mail met een virus , de oplossing.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Rot op met je topic kapen.
2. Lekker slim op je e-mail open en bloot hier neer te plempen.
3. Niemand gaat jou een e-mail sturen met een oplossing.
Goede oplossingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:31 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Een mail met een virus , de oplossing.
Ontopic: Xp pro
geen optie. heb 6 gb internquote:
heb je 6GB nodig dan? Vista32 moet gewoon werken alleen kan je niet de volle 6 GB benutten. Ik vind 6GB sowizo overkill wat doe je allemaal wel niet op die pc?quote:
Ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:10 schreef Build.1984 het volgende:
Ik heb een het bovenstaande probleem.
Ik heb een maxtor en een WD.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je een HD van het merk Wokkie Tokkie Systems?
Traag is nogal relatief. Tweak je systeem eerst eens (onnodige processen en services verwijderen). Mocht het dan nog 'traag' zijn, dan mag je hier weer komen janken...
6 GB is wel handig met dat superfetch van vista, plompt ie alle programma's die je vaak gebruikt in zn geheugen! ideaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef Build.1984 het volgende:
[..]
Ik heb een maxtor en een WD.
Heb 1 hd intern via SATA en 1 extern via usb. Het ligt aan de externe HB volgens mij. Ga hem vervangen...
En ik gebruik de 6 GB voor Photoshop/after effects/illustrator/indesign
XP Pro 64 is nog erger dan Vista 64.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:31 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Een mail met een virus , de oplossing.
Ontopic: Xp pro
ja joh... ondersteuning van lik me vesjequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
XP Pro 64 is nog erger dan Vista 64.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |