te veel werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:32 schreef ursel het volgende:
Wel een topic maken,maar geen OP posten..
Dohquote:
Bausquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de OP!!![]()
Wie BoF! nu nog niet kent is n00b en wie niet meteen helemaal meegezogen door al die kwaliteitposts mee gaat zitten lezen/posten is [x] ongeschikt
![]()
Ik vind het ook een schitterend spelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Baus![]()
Anyway, Far Cry 2 is wel tofEffecten zijn mooi (vooral de rocketlauncher, damn
) en het tijdsverschil is erg geinig. Verhaal zuigt je echt mee. Toch ben ik nooit zo'n jungle-man geweest, das meer iets voor Baus
ah.. beetje jammerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
Knauf
Rood of Geelband
dik opzetten ftw
Je hebt toch een telefoonquote:
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"quote:
Oe, die heb ik..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"
Hebben jou kwasten wel een "wow" gevoel dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb verf kwasten plamuur stuczooi klussen fo life
copenhagenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben jou kwasten wel een "wow" gevoel dan?
Had je nou maar een iPwn gekocht dan kom je gewoon spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"
Laat Frankie ut maar niet horen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je nou maar een iPwn gekocht dan kom je gewoon spelen
24, wat een kutserie is het toch he! Je begint met 1 aflevering en voor je het weet is het half 12, lig je veels te laat in je nest en is heel je avond weer voorbij
Ik had het al gevraagd, hij zou me niet in elkaar slaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |