Neen, HD's zijn uiterst fragiel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:31 schreef Stephe het volgende:
Ik dacht dat die dingen best wel wat G krachten aan konden. Jammer voor jou
Neen, HD's kunnen niet vacuum trekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:36 schreef Stephe het volgende:
[..]
Had je maar geen maxtor moeten nemen
Je kan nog proberen om de schijf een slinger te geven, door je hand een kwartslag te draaien om het loopwerk aan de gang te brengen. Dat wilde vroeger nog wel eens werken met schijven die erg heet waren en die bij het afkoelen vacuum trokken. Iets anders zou ik niet voor je weten.
hij zal ook best kapot zijn maar je kan beter alles uitsluiten denk je niet? mijn externe hd reageerde ook opeens nergens meer op en dacht ook dat ik alle data kwijt was maar door die hdcheck heb ik toch me data kunnen redden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dude, denk na. Het ding is fysiek kapot...
Wat hier al geopperd is: laat hem nog eens een keer stuiteren. Dat wil (serieus) wel eens helpen. Mocht dat niet lukken, gewoon open schroeven en proberen het euvel te verhelpen. Wellicht dat je daarna met een disk recovery applicatie nog wat data terug kan halen (al zal het niet veel zijn).
?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:36 schreef Stephe het volgende:
[..]
Had je maar geen maxtor moeten nemen
Je kan nog proberen om de schijf een slinger te geven, door je hand een kwartslag te draaien om het loopwerk aan de gang te brengen. Dat wilde vroeger nog wel eens werken met schijven die erg heet waren en die bij het afkoelen vacuum trokken. Iets anders zou ik niet voor je weten.
Ok, dan probeert ie het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neen, HD's kunnen niet vacuum trekken.
Jouw HD is dan ook niet van een halve meter op de grond gevallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:41 schreef Einal2 het volgende:
[..]
hij zal ook best kapot zijn maar je kan beter alles uitsluiten denk je niet? mijn externe hd reageerde ook opeens nergens meer op en dacht ook dat ik alle data kwijt was maar door die hdcheck heb ik toch me data kunnen redden.
nou dat is denk ook niet helemaal waar. als ik wat aan het kopieeren ben op mijn HD begint ook als een gek te ratellen is ie dan stuk nee, dus wat is het verschil tussen de 1 en de ander? ze maken allebij het zelfde geluid maar toch vind je dat ie stuk is terwijl dat niet eens 100 % zeker is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jouw HD is dan ook niet van een halve meter op de grond gevallen.
Als er rare geluiden uit een HD komen is ie fysiek kapot. Valt met een HD check weinig aan te repareren.
Voel jij een duidelijke tik... echt een forse en hoor je dan die lezer neerkomen en doorstuiteren gevolgd door een piep en weer een duidelijke tik?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:46 schreef Einal2 het volgende:
[..]
nou dat is denk ook niet helemaal waar. als ik wat aan het kopieeren ben op mijn HD begint ook als een gek te ratellen is ie dan stuk nee dus wat is het is verschil dus de 1 en de ander? ze maken allebij het zelfde geluid maar toch vind je dat ie stuk is terwijl dat niet eens 100 % zeker is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:22 schreef DumDaDum het volgende:
Zelfde type schijf opduikelen, platters voorzichtig verwisselen en proberen uit te lezen. Hoppa.
Wie heeft het over een nieuwe? Ik zei alleen zelfde.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij heeft gweeen geld en als de lees kop kapot is ben je al en nieuwe hdd aan prijs kwijt
epic fail.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb geen geld te besteden op dit moment...
als ik hem uit en aan doe of hij gaat van idle naar actief dan piept ie zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voel jij een duidelijke tik... echt een forse en hoor je dan die lezer neerkomen en doorstuiteren gevolgd door een piep en weer een duidelijke tik?
Kutcommunist ga jij nu maar gewoon putin neuken in plaats van onzinnige comments te plaatsen. Wat is er zo epic aan geen geld hebben als je student bent? Dat jij nu je geld bij elkaar kan nuecken...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |