abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62784976
Lijkt mij ook het belangrijkste DF, het gevoel wat je erbij hebt!

Die Anna in de cacao ! Lekker hoor meisje, ik snap je volkomen

Meike komt het nu steeds melden als ze gepoept heeft! (en dan is het ook nog altijd waar ook)
Dit is het begin....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62785160
aha ! Melden dat je gepoept hebt, dat doen ze hier als volgt :

* KP legt matje van luiertas op de grond en legt 1 flensje erop om te verschonen. Flens nummer 2 komt koekeloeren wat er gebeurt en helpt waar nodig. Wanneer flens 1 klaar is, dan gaat flens 2 alvast liggen. Flens nummer 1 roept " KAAR" en dan gaan we weer verder met de orde van de dag *
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:35:34 #103
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62786174
Meike binnenkort wellicht al toe aan een potje!? Da's snel, goed zeg!

Fijn dat alles ok was met Eli! Wij moeten volgende week voor de 14 maanden afspraak en bijbehorende prikken (ach, maar ruim een maand te laat ) en ik ben ook erg benieuwd hoe het staat met z'n groei
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62786406
Davinia, mooie maten (Chris was met 14 maand 81,5 cm en 12 kilo)

Meike, wat goed zeg, potjestijd

KP, je hebt ook echt alles dubbel, leuk om te lezen hoe dat gaat met 2 van die meiden!

We gaan dinsdag kijken bij een kinderdagverblijf in de buurt. Ze gaven al aan dat in ieder geval 1 dag gaat lukken, de anderen misschien, of op termijn. Maar de dame aan de telefoon klonk al fijn. En ze wilden dan ook al snel beginnen met wennen. Daar trokken ze echt 2 weken voor uit. Die gaf me al een fijn gevoel. 2 anderen heb ik gemailt, want daar was de planner niet direct bereikbaar. Dus dat wacht ik nog even af. Daar zit 1 bij waarvan de website me aansprak, de 2e wat minder qua buurt, maar wel goed om misschien eens te kijken. Gewoon ook om te vergelijken.
pi_62786739
Knap hoor Meike! Jij gaat dus binnenkort een potje shoppen Karin? Linde zegt altijd pas "poep" als je al op de geur af kunt gaan

Wat een grote en zware mannen hier allemaal zeg. Linde is nog geeneens 11 kilo en 76 cm

Deepfreeze ik zou ook zeker gewoon bij allemaal gaan kijken. Alleen al om te kunnen vergelijken. Misschien kan je al iets voor je afspraak vanaf buiten kijken hoe de sfeer in de groep is en hoe de leidsters met de kindjes omgaan? Wij waren bij 1 kdv waar er gewoon geen leuke en gezellige sfeer was. De kindjes waren allemaal maar wat aan het rommelen/klooien/ruziemaken en de leidsters zaten er maar wat bij te koffieleuten. Die is het dus niet geworden (gek genoeg was dat ook de enige zonder wachtlijst )
pi_62787350
Wat goed van Meike! Damian geeft het poepen ook al een tijdje aan, en plassen af en toe ook maar op het potje wil hij niet. Dan gaat hij hard huilen.

Wat een grote mannen komen hier voorbij.
Damian is nu 87 cm lang en weegt bijna 11.5 kg.

Damian eet al anderhalve maand geen avondeten meer. Zodra hij ook maar iets van groente, rijst of aardappelen binnenkrijgt begint hij te kokhalzen en af en toe echt overgeven. Dat werkt dus gewoon niet.
Ik maak me er inmiddels niet meer druk om, zal vast wel weer komen.
Hij is wel erg gek op boterhammen op het moment. Boterhammen in de ochtend, als lunch en als diner en dan het liefst ook nog boterhammen tussendoor.
pi_62792575
eíndelijk ! 16,5mnd oud en ik kan er staartjes in krijgen hoor!

pi_62793446
aaaagggghhhhh de gezusters! En mooie staarten!

Jet komt ook naar me toen wanneer ze een poepbroek heeft! Ze pakt haar luier vast en zegt "poepie" en vervolgens knijpt ze haar neus dicht !!

Ik moet een keuze maken wel of geen UGG's voor Jetje .... vind ze zo leuk, maar zooooo duur!

* Beaker verder denken gaat

Anna!! oei, oei, oei ..... maar wel grappig
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:03:00 #109
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62793485
Heeeee een kleine Jet Freggel... heerlijk die staartjes....

Rocka... nog erger? Jeezz, ze heeft wel vanochtend nog even d'r kunsten vertoond, maar het is dus echt alleen bij mij. Ik ben de 'flits-trigger' Ze wilde gisteren wel uit bad, maar mama moest het doen...en dat gebeurde dus niet vandaar de reactie. Vanochtend bij de oppas ook een aantal keer.... : mama doen en daarna gaat het eerst heel zielig mahaamaa om als ik mama niet toegeeft over te gaan op AMAMAAAAA.

Maar aan de andere kant zagen we bij het naar bed gaan dus ook echt dat het een bewuste keuze was van haar. De oppas zou haar op bed gaan leggen zoals we normaal ook zouden doen, maar Maud rende naar mij, 'aapte' zich in me en zei heel duidelijk NEE Mama..... Dus zei de oppas meteen, dat is goed, maar dan ga je ook niet huilen in bed of roepen... Maud antwoord: nee. Nou dus door mama naar bed gebracht en terwijl ik richting deur loop, hoor ik achter me Daaah mama en ze draait zich om en gaat slapen. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat ze altijd haar zin krijgt, maar ik vond het wel heel typerend dat als ik ze perongeluk bij de oppas op bed legt ze altijd begint te gillen en krijsen als ik de kamer uit loop en nu dus helemaal niet....

Popples lekker kroelen met je meisjes... is ook een goed medicijn. Maar advies over langer te laten slapen... uhm nee.

Davina, heerlijk dat het goed ging op het CB.

Meike wat goed. Op naar het potje

KP, die meiden helpen elkaar goed.

Kliederkindjes.... handenbindertjes.

DF, volgens mij is er ook een topic over.

En voor al die andere mama's met knappe dreumeskindjes....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:06:23 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62793593
Marit, eindelijk kan die kleine blondie staartjes! Wat leuk zeg, de 2 zusjes

Hahaha, het kleine cacaomonstertje Anna Zijn er ook foto's van?

Wat knap van Meike dat ze aangeeeft als ze gepoept heeft! Het begint idd te komen, het besef. En Damian en Linde zijn er ook al mee bezig, vroeg hoor.
Devin snapt er nog niks van, die heeft vanavond op het matje van de badkamer geplast en zodra hij na het douchen een schone luier om kreeg en zijn pyjama aan had vond hij het tijd om te poepen

Fijn om te lezen dat die van jullie ook zo ondeugend kunnen zijn en soms slecht luisteren! Echt hoor, soms vraag ik me af of zijn oortjes het wel doen! Ik begin nu ook echt dingen voor hem te verstoppen waar hij niet aan mag komen. Vooral nu hij ineens van alles van het dressoir af kan maaien schijnbaar. Hij is echt gegroeid, maat 80 begint al krap te worden en nu komt hij ineens bijna overal bij...

We zijn allemaal snotverkouden hier in huis en er gaan heel wat tissues doorheen. Wat doet Devin? Zodra hij de kans krijgt scheurt hij een wc-papiertje af of pakt een tissue, duwt het in z'n gezicht, maakt dan een luid gorgelachtig geluid en gooit het papiertje in de prullenbak. Klein aapje wil ons zo graag nadoen met alles

edit: ik bedoel natuurlijk dat wij onze neus snuiten met geluid en dat hij dat probeert te imiteren Niet dat wij in zakdoekjes roggelen ofzo
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:14:10 #111
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62796336
efkes een voorproefje voor a.s. zondag.
De Hema-taart (en natuurlijk laat ik de piratentaart niet liggen he )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62797209
Die staartjes Marit . En 2 dametjes bij elkaar ook al zo !

Rock dat wordt vast een heerlijke taart, bob-taart yummm.
Fake it till you make it...
pi_62801477
he rock die zlet er leuk uit.

marit wat lief
mama van 3 kids!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:00:56 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62802062
Rock dat wordt een hele lekkere taart....
pi_62803296
Dat is een leuke taart!

Chacama, wij zijn morgen rond 4 uur half 5 bij jou, komt dat uit?

Memmel, hoe was de echo?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62803468
Oh wat een mooie en ongetwijfeld lekkere taart!

Marit die onderste foto is echt

Memmel we zijn nieuwsgierig
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:36:59 #117
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62803557
We krijgen zo babyvisite Mijn vriendinnetje komt langs met haar kleine grutjes (1 van de leeftijd van Brent en 1 van juli jl.) Altijd leuk.

Brent heeft vanochtend voor het eerst pure suiker geproefd en concludeerde: 'Suike isse honing.' Ik vond dat toch best wel knap van hem.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62804144
hmm, bob de bouwer taart

Hier een jochie dat zich nog niet helemaal aan de wintertijd heeft aangepast. Vanochtend was het iets over half 7. Hij was ook lekker aan het hoesten. En is daar misschien wel wakker van geworden. Hij ligt nu in ieder geval al weer te slapen. Als hij maar niet mijn verkoudheid gaat krijgen.
pi_62804157
Tjonge Brent is wel een wijsneus wat praten betreft of niet!
Leuk die taart!
"bob is leuk"

En die staartjes van Ilse! En niet te vergeten die OOOOOOOOOOgen!
jemig wat een megakijkers!

Meike had gister een actie.....!
Ik was de aardappels aan het schillen in de keuken, onder het mom van "meike moet zelf spelen"
Dat ging goed. Ze krummelde lekker in het rond met vanalles en nog wat.
Ineens hoor ik "tiktik" en ga toch maar even kijken wat dametje aan het doen is
Stond ze met groene wasco onze net gesausde muren te pimpen! Whaaaah
2 muren en 2 deuren ondergekladderd.
Dus ik een beetje boos, en ik neem haar mee naar de muur die ze net had bewerkt. Ik zeg tegen Meike: "wat is dat nou!" Antwoordt ze: "blauw!"
Nou je kon me opvegen
Gelukkig wou het er makkelijk weer af.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:26:41 #120
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62804613
Ohhhhh Meike.... heerlijk meisje. Speel je alleen en doe je alles mooi maken is het nog niet goed

Beaker, is prima. Ik ben wel op de zaak... weet je die te vinden? Achter bakerij Sonnemans (wereldbekend in Haamstede en omstreken)

Brent wat ben jij wijs. En zo goed in kletsen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:28:19 #121
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62804640
Wahahaha Karin, je moet er dan toch wel om lachen, he?

Hier alles ok! Heb vijf dagen cadeau gekregen van de echoscopiste. 24 mei is de datum geworden, ben nu 10 weken en 4 dagen!

Vanmorgen moest de hond naar de dierenarts voor een sterilisatie. Ik had Anna bij me. En Anna stond daar bij die dierenarts maar; Aaaaaaaaai oen, aaaaaaaaaai oen (oen= Luna, de hond). Wat een lieverd.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62805306
Meike Kleine kunstenaar

Memmel wat fijn dat alles goed is met de baby En een voor de hond

Linde roept thuis de hele dag "au" en ik snapte er al niks van. Maar ze bedoelt dus "miauw" (de kat)
pi_62807906
Rock, wat een slimpie!

Karin . Hahaha. Gelukkig kon het er weer makkelijk af, en haar antwoord "blauw" .

Memmel, 5 dagen erbij . Fijn dat alles goed is!
Fake it till you make it...
pi_62814994
Jummie, dat gaat vast een lekkere en mooie taart worden voor Brent

Memmel, nog 30 weken of is het nog te vroeg om af te tellen?

Meike, kleine kunstenares.

Devin heeft mijn bril gesloopt
Pootje is afgebroken en omdat 'ie van kunststof is valt het ook niet te repareren. En uitgerekend nu ik ziek ben en in de nabijheid van de wc + emmer moet blijven, dus ook niet even een nieuwe kan gaan kopen.
Hij schrok er zelf ook van, ik werd ook een beetje boos omdat hij weet dat hij niet met brillen mag spelen.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:33:41 #125
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62815040
Balen van je bril kersjes. Hopelijk knap je snel op dat je nieuwe kunt halen.

Wat zegt linde dan als ze 'auw'' heeft? Want als ze dan auw roept.... dan zeg jij vast... nee, hoor ik zie geen poes .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')