Heeeee een kleine Jet Freggel... heerlijk die staartjes....
Rocka... nog erger? Jeezz, ze heeft wel vanochtend nog even d'r kunsten vertoond, maar het is dus echt alleen bij mij. Ik ben de 'flits-trigger' Ze wilde gisteren wel uit bad, maar mama moest het doen...en dat gebeurde dus niet vandaar de reactie. Vanochtend bij de oppas ook een aantal keer.... : mama doen en daarna gaat het eerst heel zielig mahaamaa om als ik mama niet toegeeft over te gaan op AMAMAAAAA.
Maar aan de andere kant zagen we bij het naar bed gaan dus ook echt dat het een bewuste keuze was van haar. De oppas zou haar op bed gaan leggen zoals we normaal ook zouden doen, maar Maud rende naar mij, 'aapte' zich in me en zei heel duidelijk NEE Mama..... Dus zei de oppas meteen, dat is goed, maar dan ga je ook niet huilen in bed of roepen... Maud antwoord: nee. Nou dus door mama naar bed gebracht en terwijl ik richting deur loop, hoor ik achter me Daaah mama en ze draait zich om en gaat slapen. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat ze altijd haar zin krijgt, maar ik vond het wel heel typerend dat als ik ze perongeluk bij de oppas op bed legt ze altijd begint te gillen en krijsen als ik de kamer uit loop en nu dus helemaal niet....
Popples lekker kroelen met je meisjes... is ook een goed medicijn. Maar advies over langer te laten slapen... uhm nee.
Davina, heerlijk dat het goed ging op het CB.
Meike wat goed. Op naar het potje
KP, die meiden helpen elkaar goed.
Kliederkindjes.... handenbindertjes.
DF, volgens mij is er ook een topic over.
En voor al die andere mama's met knappe dreumeskindjes....