abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62748050
mmm, klinkt wel ok...pizza. Dat hebben de meiden ook nog nooit gegeten !
Vrees dat ze zullen smullen

Ik heb hier 2 circusartiesten. Als ze het woord koprol horen, dan gaan ze op hun hoofd staan. Ik rol ze door en dan liggen ze schaterend op de vloer

Ze liggen nu in bed te keten...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:23:16 #77
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62749204
Kersjes, eerst heb je het over poep, en daarna speelt hij met klei

Volgens mij heb ik een iets overactieve associatie, op het moment

Flensjes al koprollen? Das knap! Doe es foto?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62749581
Ze begrijpen het woord, het zelf kunnen is een 2e. Ze gaan helemaal klaar staan en ik geef ze gewoon een zetje...!
pi_62749781
Koprollende flensjes, wat leuk!

Davinia, succes met de prikken.

Maud, huppelend door het leven, .

Hier lijkt ene voortand echt wel nagenoeg door te zijn...
Ze heeft ook wel eens pizza meegegeten. Zelfgemaakt, lekker met kaas, paprika, beetje gehakt, ze vond t best lekker.
Fake it till you make it...
pi_62753467
memmel wat lief

ik heb even bijgelezen maar ga nu echt weer liggen. ben net 1,30 uur thuis
mama van 3 kids!
pi_62757284
Popples, beteschap en sterkte met het missen van je meiden

Tsssss, Davinia

K_P, ik hoor het al: topturnsters in de dop Leuk joh!
.... met gevoel voor drama....
pi_62757326
wij gaan voor Olympische spelen 2018 !
pi_62758696
Kweet niet of "jezelf uit bed gooien"ook een onderdeel wordt..
Terwijl ik (letterlijk) de poepresten van Floor haar rug/oor/ sta weg te poetsen, lanceert Pien zich gewoon uit bed....een soort koprol....schrok me kapot..Maar alles gaat prima...

doen jullie kids dat ook ? Uit bed laten vallen ?
pi_62760597
Pff ik ga zo even bijlezen. Heb de hele dag een mega-jengelende-zeurende-sprongmakende-mamaplakkende-dreumes om me heen gehad

Ze werd al om half zeven wakker en vanaf dat moment was het huilen en jengelen en jengelen en huilen Ik liep dus al om half 9 bij Dirk van den Broek boodschappen te doen om gewoon maar even thuis weg te zijn. Helaas is het de hele dag zo gebleven. Ze wilde in totaal maar krap anderhalf uur slapen en ik heb nu echt het gevoel dat ik vandaag een marathon gelopen heb ofzo Nu ligt ze in bed, maar helemaal toegeven aan de slaap wil ze nog steeds niet...

Liefst zou ik zo gewoon mijn bed in gaan, maar ik ga dinsdagavond altijd paardrijden, dus ik ben pas weer tegen 23 uur thuis

Even teruggelezen...

Davinia een dikke voor Eli. Veel sterkte morgen met de prikken. Linde eet trouwens ook wel eens pizza Gaat er hier altijd prima in

Kersjes ik dat eerst ook tijdens het snel teruglezen dat Devin met poep zat te kleien Probeerde hij de klei niet steeds op te eten? Daar was ik bij Linde bij de vingerverf zo bang voor.

K_P wat leer je die flensjes allemaal? Koprollen, vrije vallen.... klinkt in ieder geval of ze zeker op tijd klaar zijn voor de volgende Olympische Spelen.

Popples weer thuis. Gaat het een beetje?

[ Bericht 16% gewijzigd door Stiemie op 28-10-2008 19:42:25 ]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:31:59 #85
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62762779
Stiemie ..

KP.. Olympische spelen 2018. Wij gaan Maud opgeven voor de hinkstapsprong.

Popples, beterschap en fijn dat je weer thuis bent...in je eigen bed slaap je toch het lekkerst.

Vanavond een 'ik ga over de flits'- momentje gehad. Jeutje, ik wist dat ze boos kon zijn, ik weet dat ze erg kan flitsen, maar dit was compleet nieuw voor me. Ik was echt bang dat ze of zou gaan overgeven of flauw zou vallen. Situatie-schets: Maud en Fleur gaan in bad. Hebben veel plezier en papa komt naar boven om mij mee te helpen met uit bad halen. Hij geeft netjes de 3 minuten waarschuwing aan Maud en zegt meteen duidelijk dat Fleur dan haren gaat wassen. Dus na elke minuut aan gegeven te hebben, haalt hij Maud na de 3 minuten uit bad. En daarna ging het mis... krijsen, huilen, gillen en alleen maar mama roepen. Maar mama was ondertussen Fleur d'r haren aan het wassen. En ookal had ik aan Fleur nog gevraagd of we konden wisselen, was ik eigenlijk ook niet van plan om toe te geven aan die gup. Dus Fleur verder geholpen en toen die klaar was om naar d'r kamer te gaan om aan te kleden, ben ik naar Maud gegaan. En ik hou ze vast en ze is meteen rustig, wel nog na snikken en zodra ik ze loslaat is ze een klein aapje en begint te snikken. Dus weer rustig maken en terwijl F. haar verder aankleed met haar op me, komt ze tot rust. Daarna bij mij fles drinken en naar bed. Maar het licht op haar kamer mocht niet uit. Ik heb het geprobeerd, maar het wordt dus tijd voor een waaklichtje. Zou dit ook een onderdeel van die sprong zijn.... pfffffff
pi_62764245
pfff Chacama, klinkt heftig
slópend zo'n naar bed-breng-ritueel dan ... maar het zal vast ook weer over gaan ná de sprong
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:16:22 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62764495
chacama, effe serieus... dat was het? Knijp je handjes nu nog maar even dicht want het kan echt stukken erger dan dat.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62773900
Linde is alleen om 20.30 uur wakker geweest (van het hoesten) en verder heeft ze gewoon doorgeslapen Toch altijd grappig he, als je een verschrikkelijke nacht verwacht slapen ze door en als je denkt dat er niks aan de hand is zit je midden in de nacht met een zielig kind Nou ja mij hoor je vandaag niet klagen
pi_62774299
heftig chacama

het gaat wel met me ,lief dat je het vroeg stiemie. heb heel veel pijn maar tegenwoordig moet je na 1 dag weg. maar ziekenhuizen zijn ook niks voor me.

strakls komen mijn druppies weer. wat heb ik ze gemist. ik heb maandag echt een traantje gelaten toen mijn moeder 's avonds belde.

he rock doe eens een foto van die prachtige schoenen van je zoon.
mama van 3 kids!
pi_62774499
Kan me wel voorstellen dat thuis fijner is dan een ziekenhuis hoor. Zeker als je meisjes straks langskomen
pi_62774773
Mirte heeft gisteravond heerlijk zitten eten. Bordje voor haar neus (meestal geef ik een paar stukjes tegelijk omdat ze anders alles heen en weer schuift tot het overal ligt) en keurig stukje voor stukje eraf pakken. Was ze klaar, tilt ze haar bordje op, kiept het naar zich toe. En toen viel het meeste wat erop lag op haar schoot.
Papa moest er nogal om lachen en of ze daar nou van schrok of dat alles eraf viel geen idee. Maar tranen met tuiten. Het was heel schattig, ook wel een beetje zielig .
pi_62774793
Popples, heerlijk dat je straks je meiden weer ziet! Succes met herstellen!
pi_62775000
Sterkte met het herstel Popples, en lekker genieten van je meisjes!

Dat zijn van die momenten die je eigenlijk moet filmen he, Nijna!

Stiemie, zelf ook lekker bijgeslapen dus.....heerlijk he, als dat af en toe even kan
Ben zo blij met mijn lekker-lang-slapertje
Vanmorgen hoorde ik haar rond 8.15uur... "hallo laalaa" "hallo po!" "byebye"
Ze ligt dan gerust nog een tijd te kletsen, en als ik haar er na een tijdje uit wil halen wil ze niet mee.

Chacama, wat een toestand was dat dan zeg! Ging het Maud er alleen maar om dat ze niet uit bad wilde dan?
Tjonge, die weet er ook wel een mooie scene van te maken dan.
Ken het wel hoor, Meike kan ook helemaaaaaaal uit de stekker gaan als het niet gaat zoals zij wil
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:17:26 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62775148
Ik zat er een dagje naast met mijn echo, die is vanmiddag pas.

Ik ben gisteren heel boos op Anna geworden. Ze had het pakje cacao te pakken gekregen en alles zat onder de cacaopoeder. Dat veeg of was je er dus niet zomaar af. Ik zei (hard): Anna! Dat mag niet he! Anna deed haar met cacao besmeurde toetje naar beneden, met cacao besmeurde handjes voor haar ogen en begon te huilen.

Ik heb haar onder de kraan gehouden en heb toen om een kus gevraagd. Die ik ook in veelvoud kreeg!

Popples, beterschap!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62775297
Karin dat klinkt als gezellig wakker worden!

Hahaha heel herkenbaar Anna Linde pakt soms dingen die niet mogen (bv telefoon of afstandsbediening) terwijl ze ondertussen al nee zegt en schudt met haar hoofd Zo van ik weet echt wel dat het niet mag maar het is veel te spannend om het toch te doen...

Linde heeft ook een nieuw woord Poeshje. En nu is alles wat enigszins aaibaar is een poesje. Dus ook haar cappuchon en het haar van een jongetje van de opvang vanmorgen
pi_62775849
anna heeft mijn dame jou aangestoken ofzo? die van mij vind de johannesbroodpitmeel leuk
memel jij krijgt nog kusjes ik niet

linde poeshjes

karin lekker geslapen dus.

iemand tips om de dames langer te laten slapen? ze worden nu elke keer om 6 uur wakker en midden in de nacht.
mama van 3 kids!
pi_62776063
Popples, veel sterkte met herstellen! En ik vind het helemaal niet raar dat je nogal emo bent onder deze omstandigheden; het is gewoon geen leuke situatie om niet voor je eigen kinderen te kunnen zorgen enzo

Ethan weet dondersgoed wat "nee" en "no" betekenen en eigenlijk luistert hij altijd wel redelijk, maar er is 1 ding wat hij echt niet kan laten en dat is aan de telefoonkabel trekken En ik kan nog zo streng kijken en m'n stem licht verheffen.. hij grijnst gewoon naar me en gaat door met wat ie doet totdat ik op 'm afstap en dan waggelt ie al giechelend weg. Om het vervolgens 2 minuten later weer te doen. Pas als ik echt "NEE" zeg is hij even onder de indruk en begint a la Anna te huilen (inclusief handjes voor z'n ogen). Positief benaderen en hem afleiden met een speeltje werkt ook wel, maar eigenlijk zou ik het willen negeren en hem helemaal geen aandacht geven, maar ja.. die kabel loopt van boven naar beneden en vervangen als ie 'm stuktrekt is niet echt een optie
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62776233
Thee strooit ook best leuk Het was zo verdacht stil achter de bank. En toen ik keek.. Chaos.

Wat is dat toch met avondeten.. Hier ook al zo'n gevalletje.. Overdag gaat het wel redelijke met boterhammen. Fruit ook wel aardig. Maar het avondeten is een drama. Met wat afleiding gaan er een paar hapjes in. Maar het zijn bij lange na niet meer de porties van eerder. Ach, hier is wel wat reservespek aanwezig. Hij kwijlt ook ontzettend, dus het zouden zomaar kunnen dat er meer kiezen onderweg zijn..

Zo maar eens rond gaan bellen voor kinderopvang voor Chris.. Weer een nieuwe stap in zijn kleine leventje..
Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken?
pi_62781168
P_iglet ik heb hier een speciale logg-hennes-catalogus liggen met daarin een tuinbroek voor jongens. Gewoon een spijkertuinbroekje. Kijk maar eens op de site. Bestelnummer 90-7543
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:29:11 #100
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62784104
Zo, weer terug van CB.

We zijn weer helemaal goedgekeurd.
Eli is inmiddels 12,3 kg en 82 cm! Netjes op de +1 lijn dus, terwijl hij er eerst nog onder zat. ach, het is wel prima. we zijn even op kiezenjacht geweest, maar niets te vinden, dus mw denkt aan een buikgriepje of zo. het zal wel...

Prikjes gingen prima. Ik had niets anders verwacht van mijn stoere bikkel

Leuk al die poedergooierds en draadjestrekkers hier
Voel me helemaal thuis

DF, bij een kdv kan je denken aan de standaardzaken als openingstijden, wat is de tijdslot waarbinnen je moet bellen, wat gebeurt er als je een keertje te laat komt, hoe berekenen ze ziekte / vakantie door in gebruik, duur van de wachtlijst, hoe en wanneer vindt overdracht plaats, hoe gaan ze om met evt speciale dieetwensen, in hoeverre kan je input geven over het beleid, wat is het beleid, hoe ziet een dag daar eruit, hoe slapen ze daar, hoe is het verloop van de leidsters, hebben de verticale groepen of horizontale groepen, heb jij daar een mening over?

en last but not least, hoe voelt het?!
kijk een keerjte bij een lopende dag en kijk hoe het je bevalt

paar dingetjes, dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')