abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62645508
Morgen overdag hebben we een familiefeestje, dus dan slaapt Chris vermoedelijk pas om 4 uur in de auto. Dan is hij tegen het avondeten weer wakker, en kan hij 's avonds nog wat langer wakker blijven. En hopelijk is het dan zondag niet te vroeg. En als hij al een uurtje eerder is, dan krijg hij gewoon eerst zijn pap, en de rest van de dag alles op de nieuwe tijd..
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:48:12 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62652160
Haha Stiemie, wij hebben dezelfde tactiek! Anna slaapt vandaag en morgen ook bij mijn ouders, want ik zit met manlief lekker een weekendje in Dublin! We hebben net fijn in een pub gehangen en daarna heerlijk gevrgeten.
We hebben natuurlijk voor Anna al wat leuks gekocht, schoenen bij Camper! Ik ben zelf gek van Campers en dan met name de Twins serie. Dus dat mijn kleine meid nu ook op Twins van Camper kan lopen vind ik helemaal super!
Deze zijn het:
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62653051
Cool. Memmel! Veel plezier !
pi_62653055
Memmel die zijn leuk!!! Fijn weekend daar in Dublin!

Ik zie wel hoe het gaat met de zomer- naar wintertijd. Mirte is niet helemaal fit, wat koortsig enzo. Dus het is sowieso maar even afwachten hoe het gaat.
Fake it till you make it...
pi_62663074
Wat een lieve schoentjes Memmel! Als ik dat zie zou ik zo graag ook een dochter willen ooit! Gisteren liep ik door de H&M en ik zag zo ontzettend veel leuke meisjeskleding hangen. Voor jongens is er vaak veel minder keus, komt meestal toch op hetzelfde neer wat betreft kleur en print.
Veel plezier verder in het Ierse!

Deepfreeze, gillen is niet alleen voor meisjes hoor, die van mij doet het ook als hij boos is. En dat doet hij hard! Hij kan ook laag grunten, meestal uit frustratie als iets niet lukt.

Stiemie, geklooi met eten is hier een regelmatig terugkerende fase. Om gek van te worden af en toe, maar gaat gelukkig toch weer over.

Nijna, beterschap voor Mirte!

Devin is zo lief en zorgzaam, en hij wil overal mee helpen
De vloer schoonmaken (met de doek waar ik net zijn snottebellen mee heb afgeveegd), stofzuigen (hij maakt er zelf geluidjes bij), de tafel schoonvegen (met zijn mouw), zijn knuffels eten en drinken geven (ik heb nu een wasmachine draaien vol met besmeurde beren). En dat alles met een trotse, glunderende blik! Je ziet hem echt glimmen ook als hij complimentjes krijgt, grappig is dat.
.... met gevoel voor drama....
pi_62664914
memmel die zijn super.

jellyrose gecondoleerd.

wij komen even voor een paar weekjes afscheid nemen. ik word maandag geopereerd en ben ik een paar weekjes kinderloos. helemaal niet leuk maar ik kom wel lezen hoor maar echt iets te vertellen zal ik niet hebben omdat de kids een paar weekjes bij mijn ouders zijn.

nog een nieuwtje van morgen zei madam even: mama ik hou van jou oeh wat kun je dan smelten zeg.

dag allemaal
mama van 3 kids!
pi_62665012
ai Popples, sterkte met de operatie, het herstel ervan en het gemis van je kids....
Lief dat ze ik hou van jou zei...!

Mooie schoenen Memmel, heb je ze op de groei gekocht, voor volgend zomer?

En een beterschapsknuffel voor Mirte
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62670056
Memmel, V. moet half dec. voor zijn werk naar Dublin
en idee is inmiddels dat ik misschien wel mee ga ... als alles hier in huis beetje goed loopt met de meiden en opa en oma het aandurven.
TIPS ?!
pi_62677479
Popples sterkte met de operatie!

Mirte was vandaag weer koortsvrij!

Marit, geen tips van mij... Wij hadden laatst hetzelfde, ik ben thuisgebleven met Mirte. Wilde haar nog niet uitbesteden.
  zondag 26 oktober 2008 @ 07:14:37 #35
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62681559
popples sterkte. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Mirthe, lekker meid....weer een beetje opgeknapt.

Marit, volg je gevoel..... Als je het vertrouwd dat opa en oma de taak even overnemen, dan doen. Als je in Dublin 24 uur per dag gaat lopen denken, gaat het goed, moet ik bellen, waarom bellen ze niet enz. enz. dan niet doen. Dan gewoon lekker bij je meiden blijven.

Hier gaat het goed. Maud is weer gezellig en klets meer en meer.
  zondag 26 oktober 2008 @ 08:03:02 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62681692
Hé Poppeltje, veel sterkte met je operatie! En ook met het gemis van je kinderen.
Zie je ze echt een paar weken niet?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62681997
Popples heel veel sterkte. Lijkt me niet niks zolang je meisje missen

Mirte weer beter. Wat fijn dat ze niet ziek geworden is Nijna.

En Devin lekker zijn beren eten aan het geven Klinkt allemaal heel gezellig Kersjes!

Memmel wat een ge-wel-di-ge schoenen Die staan Anna vast helemaal prachtig!

Nou Linde is de wintertijd goed ingegaan bij opa en oma Ze was vanmorgen pas om half 8 wintertijd wakker dus dat viel erg mee vonden ze. En ik zit nu nog heeeeerlijk met mijn laptop in bed te genieten van even niks en stiekem mis ik mijn meisje wel...
pi_62682346
dank jullie wel voor het succes wensen.

moonah ik zie ze wel maar ik verzorg ze niet. dus een paar keer per week zie ik ze.
als het goed is mag ik dinsdag weer naar huis en mag ik de eerste week alleen liggen en daarna alles weer rustig oppakken na het gesprek met de chirurg enzo. dus het komt erop neer dat ik ze zeker 2 weken niet thuis heb.

ik ben gewoon bang dat ik niet meer wakker word of weet ik veel wat. vooral dat ze vroegen van de week wie ze moesten bellen als er complicaties waren. dan slik je wel even.
maar dit hoort hier niet thuis

ik heb een eigenwijze niets vergetende dreumes ik had 1,5 week geleden in de auto een banaan in haar koffertje gedaan. zodat ze die bij mijn ouders kon opeten en ja hoor mama was het vergeten. papa zette haar gisteren in de auto en mevrouw wees even naar haar koffer en zei banaan, papa keek heel raar en vvroeg aan mij zit er een banaan in de koffer? ik owja die ben ik helemaal vergeten
hij was nog helemaal puntje gaaf dus ze heeft hem heerlijk opgesmikkeld

nijna wat fijn dat ze weer koorts vrij is.

stiemie heb je goed geregeld.
mama van 3 kids!
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:09:08 #39
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62682606
Pooples, heel veel succes. Eerst voor de operatie natuurlijk en daarna bij het herstel. Wij hadden een (hoog) matras in de kamer staan. Dan kon ik beneden rusten terwijl de kinderen om mij heen speelden. Om echt te slapen lag ik boven. Vond ik erg prettig, ook voor de kinderen. Fijn dat je ouders de zorg tijdelijk over kunnen nemen. Dan kun jij echt de tijd nemen om te herstellen. Zet 'm op!

Lena heet voortaan Billy. Het is namelijk een echte Billy hebben we besloten. Ze doet vanalles wat niet mag, kruipt overal achter, in en op. Het lopen gaat ook echt goed al! Zonder dat ze het in de gaten heeft stpat ze de kamer rond. Zodra ze het doorheeft ploft ze weer op haar luierkont. Grappig en leuk, het is echt een heeeel vrolijk kind. (En het allerliefst. Als ze aan het spelen is, komt ze soms even een kusje halen. Dat vind ik zo lief!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:34:32 #40
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62686526
Hoi Billy

Jellyrose, gecondoleerd. wederom...

Hier hebben we niets speciaals gedaan aan de overstap naar wintertijd. gaat prima.
behalve dat monsieur nu nog steeds niet slaapt... (maar hij is sowieso al een paar dagen raar met zijn slaapjes, dus het zal wel.)

Popples, jij ook heel veel sterkte / succesmet de operatie. hopelijk gaat alles goed en herstel je snel en volledig.

Memmel, leuke schoenen!

Had iemand het over zelf (willen) eten?

Meld

nah, het ging best prima. (Ik heb hem eerst een heel stuk gevoerd, en daarna een eigen lepeltje gegeven, waarna hij mijn lepeltje ook jatte) Ben trots op mijn mooie mannetje, die wel temperamentvol is, maar gelukkig het concept driftbui nog niet heeft ontdekt. dat wil ik ook graag zo houden

EDIT: dit is trouwens bij mijn vader thuis, waar we een stoeltje hebben waar mijn grote neven nog in hebben gezeten antiek. dus

[ Bericht 7% gewijzigd door DaviniaHR op 26-10-2008 13:45:57 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62686729
Davinia, hahaha! Heerlijk. Eli, met 2 lepels zelfs, knap hoor!
pi_62689240
haha, héérlijk om naar te kijken als ze zelf eten he?!
en vooral denken: ach, het is nu tóch al vies
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:13:16 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62689346
Popples Ik ben weer de SMS-service indien u wenst
ps. Lishe noemt je pooples maar ze is zelf een grote poople!

Davinia, dat gaat best lekker zo te zien
Jammer dat je niet vaker foto's showt. Ik (her)ken hem helemaal nog niet.

Nijna, fijn dat je knurps weer opgeknapt is.

Marit, half dec. al? Geen BV dus? (sorry for asking & no offense maar ik dacht echt dat jij als CB-arts daar wel voor zou kiezen )

Wat een leuke schoentjes, Memmel. Heeft dat merk ook jongensschoenen? Ik heb gisteren voor Brent een paar van Klavertje 4 gekocht. Donkerblauw met donkergrijs en dan op de zijkant KL4 met een knalroze rand. Hij wil ze niet meer uit doen, ook niet in bed. Het zal wel lekker lopen ook

Hoe gaat het nu met Meike, Karin?

*lees op het werk weer verder bij, nu ben ik weg!*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62696775
rock als ik niks te doen heb en ik mag sms-en dan weet ik je te vinden.
als het goed is word dinsdag naar huis geschopt.

mijn dreumes ligt nu heerlijk te slapen bij opa en oma. ze was weer helemaal van de molen aanhet genieten.
mama van 3 kids!
pi_62698938
Lief, die smullende Eli!
We willen natuurlijk ook graag een foto van Brent die met schoenen aan slaapt!

Rocka, het gaat goed met Meike hoor, vanmorgen ging ik eens even een dvd van Marco B kijken, Meike krummelde om me heen, en paps lag nog in bed. Toen ik de dvd erin deed kwam ze wel even kijken en vroeg "bies??" (teletubbies) ik antwoorde dat mama een dvd ging kijken.
Meike ging spelen. Zelf....Alleen
Kwam even later met een boekje aan, en ik zei dat ze die even zelf moest gaan lezen. "ja" antwoorde ze, parkeerde het boekje op tafel en ging lezen! Ik was wel een beetje verbaasd. Eigenlijk deed ik nooit dingen voor mezelf als Meike om me heen was.
We zijn die stomme eierwekker helemaal niet nodig!
pi_62700618
Leuk om te lezen, Karin ! Fijn !
pi_62701978
karin, wat goed !

we zijn vandaag met de 2 dames uit eten geweest
na bezoekje aan de hema net voor 17uur had ik dusdanig veel pijn in mijn kruis-regio dat ik ons maar richting eetcafeetje heb gestuurd. Ilse een pannenkoek (en madam at vooral de rauwkost ) en voor mij een lekkere zalmsalade
Nu heb ik al het verboden voedsel tijdens een zw.schap wel weer ingehaald !
Sanne lag lekker te maffen in de maxicosi op de duo-wagen...ging prima zo ! Het blijft een heerlijk gevoel om zo als gezinnetje samen te zijn, en wat besef ik me ineens weer hartstikke goed hoe gigantisch veel ik van ilse hou en hoe bijzonder ze is ! Ze zat daar zo lief en wijs te zijn in haar stoelverhoger...

jammer alleen dat het mobiel zijn vies tegenvalt sinds paar dagen, pijn neemt weer toe en ik zit sinds gisteren weer aan de paracetamol. Morgen de vk weer bellen (zaterdag ook al) zodat ze morgen even het gebied komt inspecteren. Volgens mij irriteert er een knoopje ofzo
pi_62703047
Wat goed van Ilse dat ze al zo goed kan eten in het restaurant, hoe reageert ze op haar zusje? Vraagt ze nu ook extra aandacht nu Sanne er is?

Balen voor jou dat je nog zoveel pijnklachten hebt, hopelijk kan de vk wat voor je betekenen!
pi_62703258
ze lijkt echt wel gewend inmiddels...meehuilen met Sanne is verleden tijd, ze komt mij het lege flesje aangeven als het nog op de tafel staat, kijkt in de reiswieg beneden als Sanne boven huilt .. maar laat zich niet meer afleiden. Méér aandacht vragen doet ze ook niet, lijkt gewoon haar eigen ding te blijven doen nu!
Vanmiddag in de auto terug brabbelde ze vrolijk mee met de kinderliedjes, terwijl Sanne in m.c. lag te huilen. De dames negeren elkaar nu al
pi_62709976
Davinia wat zit Eli lekker te smullen zeg! En het valt nog best mee qua kleddergehalte vind ik

Marit wat klinkt dat fijn zeg zoals je je dames beschrijft En fijn dat het ook zo goed gaat tussen de meisjes!

Karin weg met die eierwekker! Het gaat zo dus ook gewoon heel erg goed!

Ik ben nu trouwens wel nieuwsgierig naar een foto van Brent's schoenen he?

En het is officieel: ik ben een ontaarde moeder Linde logeerde van zaterdag op zondag bij mijn ouders en mijn moeder belde zondag om te zeggen dat ik helemaal niet had laten weten dat Linde al 2 kiezen had. Maar ja die had ik dus helemaal nog niet gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')