Probeer je nu te zeggen dat Luxor zuigt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:36 schreef Aisumasen het volgende:
Watt Rotterdam? Natuurlijk hebben beginnende pop-podia opstarttijd nodig. Daarom heeft Luxor in Arnhem het eerste half jaar bands als Voicst, Gem, Pete Philly, Zuco 103, Kubus & Bang Bang.
En Watt Rotterdam in 2 maanden tijd namen zoals ehh... Elbow, Gavin DeGraw, Jamie Lidell, Bloc Party, Klaxons, Iggy Pop, Franz Ferdinand en Public Enemy.
Ok ok, misschien een flauwe vergelijking omdat Watt een flinke voorsprong als oud Nighttown heeft, maar die ervaring en status heeft Luxor ook in zekere zin.
Ik ben Aisumasen wel niet, maar Luxor is in elk geval niet goed begonnen. Matige programmering, veel te hoge prijzen en een irritant publiek (waarschijnlijk een gevolg van die veel te hoge prijzen).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat Luxor zuigt?
Je kan het altijd weer van zolder halen toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:11 schreef frame-saw het volgende:
Haha, jammer dat ik niet meer met Lego speel.
Ik geloof dat wij niks meer hebben. Alleen duplo voor mn neefjes en nichtjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kan het altijd weer van zolder halen toch?
Mijn ouders hebben alles bewaardLego
En dat voor slechts 7,50 als je 25 of jonger bentquote:Zanger Lou Reed komt naar Nederland. De Amerikaanse zanger komt voor een gastoptreden naar Groningen waar hij bij het concert Homeland van zijn vrouw Laurie Anderson en het Noord Nederlands Orkest (NNO) zal zijn.
De Nederlandse première van Homeland is op 1 november in De Oosterpoort in Groningen.
Dan gaat de kaartverkoop voor Oasis toch ook van start? Ik wil miss wel naar the Killers maar uh chaos paniek paniek paniek!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:38 schreef -skippybal- het volgende:
The Killers 12 maart in de HMH. Kosten 39,50 en vanaf zaterdag enkel online () in de vvk. Maar zal wel niet zo'n chaos zijn als bij AC/DC en Metallica, gok ik zo.
Maarrrr veul belangrijker:
[..]
En dat voor slechts 7,50 als je 25 of jonger bent
Jammer dat het op een zaterdag is, maar misschien wel aanwezig.
En nu richting De Helling voor Amanda Palmer
Maar de site van de HMH geeft weer alleen telefonische en online verkoop weer... Duidelijkheid graag!quote:Geen telefonische verkoop zaal. Kaartverkoop via www.livenation.nl, de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, de grotere Free Record Shops, AUB Ticketshop, 0900 300 1250 (45 cpm), de bekende voorverkoopadressen en avondkassa op showdag.
bron: livenation.nl
40 is er erg veel.. Voor elke band vind ik dat veel...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef frame-saw het volgende:
40 euro voor The Killers![]()
Belachelijk veel, dat zijn ze imo niet waard.
Geniaal. Andrew Bird in één of andere vage tent (De Duifquote:dinsdag 25 november:
Andrew Bird,
Chicago-based multi-instrumentalist and lyricist
exclusief optreden in Nederland
aanv.: uur
toegang: ntb
Kerk aan de Prinsengracht, of daar in de buurt iig. Heb daar Joss Stone eens op zien treden... Ziet er te gek uit, geluid is niet altijd even goed...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
(De DuifAmsterdammers hier die het kennen?)
Ah, te gek. Na al die tijd wachten brengt-ie z'n solo-plaat uit op een moment dat ik het niet meer verwacht had, haha! Heb even snel geluisterd, en ben verrast dat hij "Move" gewoon op het album gezet heeft. Luister al een paar jaar naar een verknipte versie van dat numme ruit een mixtape (inclusief brullende negert aan begin en eind), dus dit komt mooi uit. Mooie ode aan J Dilla.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh en voor de mensen die goede hiphop kunnen waarderen, de nieuwe van Q-Tip is kk lauw dope shit!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |