Aangeven bij SIDN dat je niet getekend hebt voor de opheffing. Levert de provider een boete op.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:09 schreef MichealKelso het volgende:
Hoi allen,
De kwestie;
Ik heb een eigen bedrijf en daarvan een bijbehorende website. Nu is sinds een week de website offline gehaald door de provider, (e-studenten.nl, worldnet) waarmee ik geen contact meer krijg. Nu kreeg ik van het SIDN een melding dat ze een verzoek tot opheffing van de domeinnaam. Nu blijkt daarvoor een formulier ingevuld te zijn op mijn naam en heeft iemand mijn handtekening nagemaakt en zo het document vervalst. Ik was het immers niet die heeft getekend. Dit formulier had SIDN bij mijn provider opgevraagd, dus ik vermoed dat zij hierachter zitten.
Kan ik hier iets mee?
Maar als de provider een ondertekend contract kan tonen, krijgen ze geen boete. Als er een contract is met de handtekening van TS maar dat niet door TS is getekend, dan lijkt me dat valsheid in geschrifte.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aangeven bij SIDN dat je niet getekend hebt voor de opheffing. Levert de provider een boete op.
Tegen de provider zou ik nog ff aardig doen, misschien kunnen ze je wel de nummerweergave vertellen van de aan hen verstuurde opzegfax?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:37 schreef MichealKelso het volgende:
Ja dank je wel. Ik ga in ieder geval een aangetekende brief sturen naar de provider en naar SIDN.
Maar dank voor de tips =)
Als het de handtekening van TS is, dan is dat het geval inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:07 schreef Light het volgende:
[..]
Maar als de provider een ondertekend contract kan tonen, krijgen ze geen boete. Als er een contract is met de handtekening van TS maar dat niet door TS is getekend, dan lijkt me dat valsheid in geschrifte.
Eerste reactie per mail van Worldnet:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Tegen de provider zou ik nog ff aardig doen, misschien kunnen ze je wel de nummerweergave vertellen van de aan hen verstuurde opzegfax?
Je hebt zeker het recht om het te vragen. Maar ze hoeven het niet per se aan jou te geven. Daarom is aardig doen nog even de beste strategie. Vraag of ze de e-mailheaders willen doorsturen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:19 schreef MichealKelso het volgende:
[..]
Eerste reactie per mail van Worldnet:
" Het retouradres was MIJNEMAILADRES wat gewoon uw adres is, maar het retouradres kan gemakkelijk door iemand gefalificeerd worden met gebruik van Outlook etc.'
Heb nu per mail gevraagd of ze niet iets kunnen doen met het IP van de emailer. Heb ik eigenlijk het echte recht dat zelf te vragen of zou dat bijv. via de politie oid moeten gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |