Wat is er mis met friet? Fucking lekker...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:11 schreef EnterToets het volgende:
Mensen die geen kapsalon eten vanwege de calorieën![]()
Tevens: 'friet'![]()
Kerel je gaat genietenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou, maar eens een kapsalon met döner en knoflooksaus besteld. Ben benieuwd.
Kapsalontmaagding.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou, maar eens een kapsalon met döner en knoflooksaus besteld. Ben benieuwd.
Dat is hoe die provinciale Brabanders een kapsalon noemen omdat ze zien dat er patat in zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat de neuk is nou weer een "friet-kapsalon"
ditquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef wise het volgende:
ik ken alleen een dames en heren kapsalon btw
Ik heb hier in de randstad echt nog nóóit iemand 'frietkapsalon' horen zeggen anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Anno2012 het volgende:
frietkapsalon![]()
als je dat hier zegt lachen ze je uit
wat een pauperwoord
echt iets voor randstedelingen
friet zeggen ze alleen in de boerenprovincies zoals brabant,limburg en twentequote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb hier in de randstad echt nog nóóit iemand 'frietkapsalon' horen zeggen anders.
Inderdaad, gelukkig woon jij in NY waar alles super-modern is.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef wise het volgende:
[..]
friet zeggen ze alleen in de boerenprovincies zoals brabant,limburg en twente
waarom gelijk persoonlijke aanval¿ Komt omdat ik gelijk heb hequote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig woon jij in NY waar alles super-modern is.
Wat het leven een stuk leuker maakt, wij maken ons in brabant niet zo druk over of je nou friet of patat zegt...als het maar lekker isquote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef wise het volgende:
[..]
friet zeggen ze alleen in de boerenprovincies zoals brabant,limburg en twente
Tegenwoordig heet zoiets 'sarcasme'.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
waarom gelijk persoonlijke aanval¿ Komt omdat ik gelijk heb he
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Wat het leven een stuk leuker maakt, wij maken ons in brabant niet zo druk over of je nou friet of patat zegt...als het maar lekker is![]()
Groeten uit Brabant kut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |