Dat is goed.quote:Op maandag 3 november 2008 00:38 schreef redunzl het volgende:
Naval Air Station Joint Reserve Base Fort Worth, USA
helemaal goed!quote:Op maandag 3 november 2008 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
the sage gateshead, om precies te zijn
alleen in GEquote:Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is altijd wel iemand die er is geweest
Nou ...ik niet hoor...quote:Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is altijd wel iemand die er is geweest
helemaal goed!
nu welquote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef redunzl het volgende:
[..]
alleen in GE![]()
ik zie dat het geen punten heeft opgeleverd![]()
helemaal goed!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:09 schreef Maizena het volgende:
Sarawak State Jamek Mosque also known as Petra Jaya State Mosque, Kuching, Maleisië.
[ afbeelding ]
Nee, de NKC is begonnen...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:45 schreef redunzl het volgende:
[..]
...
ik dacht dat het grote herfstreces was begonnen...
met echte prijzen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:57 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Nationale Kraker Competitie
http://sitegenerator.bibl(...)verig72/overig72.asp
Nee, je moet werkelijk het hele net af zoeken. Er zijn 7 meerkeuze vragen, elke vraag is 10 punten waard, waar je een hele week de tijd voor hebt. Er mag niet gehint worden, je kan als individu af als een team meedoen. Na 4 rondes/weken spelen de 40 (?) beste spelers een online finale. Vorig jaar heeft Pieter (bekend van Serendip) gewonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:44 schreef redunzl het volgende:
[..]
met echte prijzen!
is de puntentelling vergelijkbaar met serendip?
wat is het verschil verder met serendip, zijn de antwoorden bijv. alleen op nederlandse sites te vinden?
Sorry...helemaal vergeten door de NKC en nog wat andere beslommeringen. (ik heb trouwens vorig jaar met nog twee als team gewonnenquote:
Primaquote:
met een reis naar Istanbul te winnen gaat het tenminste wel ergens overquote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef Maizena het volgende:
[..]
Sorry...helemaal vergeten door de NKC en nog wat andere beslommeringen. (ik heb trouwens vorig jaar met nog twee als team gewonnen)
en, nog gezellig uit eten geweest?quote:...ik heb trouwens vorig jaar met nog twee als team gewonnen...
Jazeker...heel lekker en gezellig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:34 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
en, nog gezellig uit eten geweest?
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:48 schreef Maizena het volgende:
Evora, Portugal, Diana Temple
UNESCO world heritage
http://www.sights-and-culture.com/Portugal/Evora-temple-403.html
[ afbeelding ]
Is weer helemaal goedquote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef redunzl het volgende:
The Sans-Souci Palace was the royal residence of King Henri I (better known as Henri Christophe) of Haiti. Construction of the palace started in 1810 and was completed in 1813. It is located in the town of Milot, Nord Department. Its name translated from French means "without care."
http://en.wikipedia.org/wiki/Sans-Souci_Palace
verrassend !![]()
ik dacht aan iets in de balkan, griekenland, turkije
geen tempelquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:18 schreef chufi het volgende:
Een keizerlike siertuin met Inca tempel, maar waar ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |