Goed punt. Echter denk ik dat dat komt omdat hier prutsers van de vakschool geconfronteerd worden met, bijvoorbeeld, universitair geschoolden. Dat levert regelmatig een strijd om de grootste internetpenis op. Buiten internet leven dat soort groepen volledig langs elkaar heen. De vakschool pauper legt straatstenen, waarna de WO'er er in zijn leasebak overheen scheurt, of in de file staat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Toch is het opvallend dat de gemiddelde forumbezoeker een stuk grotere bek heeft dan de gemiddelde jongere op straat. Daaruit kun je concluderen dat het vaker wel dan niet waar zal zijn dat iemand een internetheld is
Nee, je kunt een profielschets van me maken, of inhoudelijk reageren. Maar in jouw geval vrees ik dat geen van die twee haalbaar gaat zijn. Dus zie maar wat je doet, joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef minkuukel het volgende:
Kan ik hier ook een plaatje aanvragen???
Vrees niet grote vriend, alles zal reg kom.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, je kunt een profielschets van me maken, of inhoudelijk reageren. Maar in jouw geval vrees ik dat geen van die twee haalbaar gaat zijn. Dus zie maar wat je doet, joh.
Eigenlijk zouden ze in real life (quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Daaruit kun je concluderen dat het vaker wel dan niet waar zal zijn dat iemand een internetheld is
Nou, ik heb als hoger geschoolde (en met leasebak in de file) dagelijks contact met monteurs, omdat zij de machines onderhouden waar ik verantwoordelijk voor ben. Ik probeer dat soort mensen als ik ze op fora tegenkom net zo te behandelen als mensen die ik in het dagelijks leven spreek. Zo heel moeilijk is t nou ook weer niet, laag opgeleiden zijn ook gewoon tofquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Beauregard het volgende:
Op fora komen figuren uit alle lagen van de bevolking elkaar tegen, terwijl dat in het dagelijks leven niet zo snel het geval zal zijn.
Correct.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Heathen. het volgende:
Oke profielschet van Beauregard:
Iemand die graag topics aanmaakt over de diverse lagen van de bevolking. Probeert zich te rekenen tot de bovenste laag.
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook genoeg contact met de wat lager geschoolde medemens, geen probleem.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, ik heb als hoger geschoolde (en met leasebak in de file) dagelijks contact met monteurs, omdat zij de machines onderhouden waar ik verantwoordelijk voor ben. Ik probeer dat soort mensen als ik ze op fora tegenkom net zo te behandelen als mensen die ik in het dagelijks leven spreek. Zo heel moeilijk is t nou ook weer niet, laag opgeleiden zijn ook gewoon tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |